13 Δεκεμβρίου 2017

Breaking News

Πέντε τρόποι για να γεμίσετε ενέργεια το εργασιακό χώρο

Πέντε τρόποι για να γεμίσετε ενέργεια το εργασιακό χώρο

Η δημιουργία ενός εργασιακού χώρου που προκαλεί τους υπαλλήλους και τους βοηθάει να παράγουν με εξαιρετική διάθεση, είναι ένα από τα πιο δύσκολα κατορθώματα οποιασδήποτε εταιρείας.

Αν και κανείς δεν έχει βρει ένα αλάνθαστο “ξόρκι” για να παρακινήσει τους εργαζόμενους, μία από τις πιο αποτελεσματικές τακτικές είναι να δημιουργηθεί μια κουλτούρα που εστιάζει στην προτεραιότητα των εργαζομένων και στις εισφορές τους. Η κουλτούρα της υπαιτιότητας ή ο φόβος δεν φέρνει αποτελέσματα και μπορεί να σκοτώσει το ηθικό τους (και το δικό σας).

Για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα συμβεί, σας παρουσιάζουμε πέντε στρατηγικές που θα προωθήσουν μια φιλική και παραγωγική κουλτούρα, όπου οι εργαζόμενοι θα δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους κάθε μέρα.

Δεν έχει σημασία το μέγεθος της ομάδας της οποίας είστε υπεύθυνος; είναι πιο εύκολο από οτι φαντάζεστε να κάνετε κάθε μέλος να αισθάνεται αξιόλογο και σημαντικό. Εάν έχετε ένα μεγάλο αριθμό εργαζομένων επιλέξτε τέσσερα ή πέντε άτομα την εβδομάδα για να στείλετε ένα προσωπικό e-mail ή σημείωση επαινώντας τους για κάτι συγκεκριμένο που ξέρετε ότι έχουν κάνει για να συμβάλουν στην επιχείρηση.

– Αν υπάρχει ενδιάμεσο αφεντικό, ο οποίος συνεργάζεται μαζί τους πιο στενά, ζητήστε του να σας προσδιορίσει ένα συγκεκριμένο επίτευγμα που μπορείτε να επαινέσετε. Όσο πιο συγκεκριμένη, τόσο πιο ουσιαστική η χειρονομία.

– Αν έχετε λιγότερους υπαλλήλους, βρείτε χρόνο μία φορά την εβδομάδα ή το μήνα, για να καθίσετε πρόσωπο με πρόσωπο με τον καθένα και να τους δώσετε κάποιο θετικό σχόλιο και ρωτήστε τι μπορείτε να κάνετε για να τους υποστηρίξετε ώστε η δουλειά τους να είναι πιο εύκολη. Αυτό το one-on-one επιβεβαιώνει στην ομάδας σας, ότι είναι σημαντικοί, σας δίνει την ευκαιρία να ανακαλύψετε ποιες είναι οι ανάγκες τους και τι μπορείτε να κάνετε για να γίνει η εργασία πιο ευχάριστη, χωρίς να χρειάζεται να διαβάσετε τη σκέψη τους. Τίποτα δεν είναι πιο απογοητευτικό για έναν εργαζόμενο από το να μην ξέρει τι να περιμένει στο χώρο εργασίας από μέρα σε μέρα.

Διαβάστε επίσης: Το προφίλ του αναδυόμενου Έλληνα νέου επιχειρηματία

Ό, τι κι αν αποφασίσετε να κάνετε, ως ηγέτης, φροντίστε να το κάνετε με συνέπεια. Αν πείτε ότι θα κάνετε εβδομαδιαίες συναντήσεις βεβαιωθείτε ότι η σύσκεψη θα λαμβάνει χώρα κάθε εβδομάδα. Μην την ακυρώνετε, εκτός αν είναι απολύτως απαραίτητο.

Αν ξεκινήσετε αξιολογήσεις, να είστε σίγουροι ότι οι παράμετροι είναι σαφείς και ότι θα κάνετε ό, τι χρειαστεί για να βεβαιωθείτε ότι οι υψηλές επιδόσεις αναγνωρίζονται και επιβραβεύονται. Αν δώσετε μια υπόσχεση, εκπληρώστε την – και αν για κάποιο λόγο δεν μπορείτε, ενημερώστε τους το ταχύτερο δυνατό, και προσφέρετε μία εναλλακτική λύση. Αν οι εργαζόμενοι δεν πιστεύουν ότι μπορούν να βασιστούν σε σας, δεν θα σας δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους σε καθημερινή βάση.

Η πρώτη προτεραιότητα της ομάδας πωλήσεων θα μπορούσε να είναι να χαμογελάει και να καλεί πιθανούς πελάτες – εξασφαλίζοντας ότι θα κάνει τον απαιτούμενο αριθμό των κλήσεων για να πετύχει τους στόχους του τμήματος. Αλλά μερικές φορές, ακόμη και οι καλύτερες ομάδες κολλάνε. Αν έχετε την αίσθηση πως υπάρχει έλλειψη ενέργειας στην ομάδας σας, τότε ίσως ήρθε η ώρα να ταρακουνήσετε τα πράγματα. Αφήστε τους για δύο ώρες να κάνει ο καθένας ό, τι θέλει να κάνει – εφόσον βέβαια η δραστηριότητά τους θα μπορούσε να συμβάλει κάπως στην ομάδα. Ενθαρρύνετε τους να σκεφτούν για μερικά λεπτά και στη συνέχεια να χαλαρώσουν.

Μερικές φορές το μόνο που χρειάζεται είναι η άδεια να σκεφτούμε διαφορετικά (think outside the box) για να προκύψει μια δημιουργική ιδέα που θα αλλάξει δραματικά τα αποτελέσματα της ομάδας. Και ακόμα κι αν δεν σκεφτούν την τέλεια ιδέα για καλύτερες πωλήσεις, θα ξέρουν ότι εμπιστεύεστε τις ικανότητες και την εμπειρία τους για να κάνουν την εταιρεία καλύτερη. Θα μπορούσατε να το πάτε ένα βήμα πιο πέρα και να διοργανώσετε διαγωνισμό και όποιος θέλει να παίρνει μέρος προτείνοντας ιδέες που θα βελτιώσουν την εταιρεία.

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν τα αφεντικά είναι που κρατάνε τους στόχους και το όραμα της εταιρείας για τον εαυτό τους. Οι εργαζόμενοι που είναι παθιασμένοι με αυτό που κάνουν τείνουν να έχουν καλύτερα αποτελέσματα, αν γνωρίζουν την μεγάλη εικόνα και τους αφήσετε να επενδύσουν στο σκοπό της επιχείρησής σας.

Κρατήστε τακτικές συναντήσεις για να συζητήσετε το όραμα και όπου και αν βρίσκεστε σήμερα με μηνιαίους ή ετήσιους στόχους. Ζητήστε από τους εργαζόμενους να μοιραστούν τις ιστορίες για το πώς συνέβαλαν προσωπικά στο όραμα της εταιρείας αυτή την εβδομάδα.

Μην αμελείτε τον εορτασμό. Αν ξεπεραστεί ο τριμηνιαίος στόχος πωλήσεων, εξεπλήξτε την ομάδα σας με μια αυθόρμητη γιορτή – οτιδήποτε, από ένα αυτοσχέδιο πάρτι καραόκε μέχρι ένα απόγευματινό διάλειμμα στο τοπικό μπόουλινγκ. Ό, τι κι αν επιλέξετε να κάνετε, βεβαιωθείτε ότι έχετε αναγνωρίσει τη συνεισφορά κάθε μέλους της ομάδας ανεξάρτητα με το ποιά είναι η θέση τους στην ιεραρχεία της εταιρείας.

Και ενημερώστε όλη την εταιρεία – στείλτε εορταστικό μήνυμα για τα επιτεύγματα τους, βοηθάει τους εργαζομένους να αισθάνονται υπερήφανοι και ασφαλείς με την ιδέα ότι ο καθένας, από τη νέα κοπέλα στη ρεσεψιόν, μέχρι τον CEO ξέρει για τη συμβολή τους στην επίτευξη των εταιρικών στόχων.

Απευθυνθείτε προσωπικά στον καθένα.

Να είστε συνεπείς.

Παραβείτε τους κανόνες

Μοιραστείτε το όραμα

Γιορτάστε τις καλές εποχές

 

Πηγή: inspiringcareer.gr

 

Δείτε ακόμη…

Blackstone – Oι 10 hardcore προβλέψεις του γερόλυκου Byron Wien για το 2014 που σοκάρουν

Related posts