16 Απριλίου 2024

10 Tips για να βελτιώσετε την Απόδοσή σας στις Πωλήσεις

10 Tips για να βελτιώσετε την Απόδοσή σας στις Πωλήσεις

10 Tips για να βελτιώσετε την Απόδοσή σας στις Πωλήσεις. Το επάγγελμα των πωλήσεων σήμερα, κινείται ταχύτερα από οποιαδήποτε άλλη στιγμή στην ιστορία. Θα μπορούσε κανείς να πει ότι με ένα παίξιμο του ματιού, νέοι ανταγωνιστές εμφανίζονται, παρουσιάζονται προϊόντα παρόμοια με το δικό σας και πριν το καταλάβετε, υπάρχει κίνδυνος να μείνετε πίσω.10 Tips για να βελτιώσετε την Απόδοσή σας στις Πωλήσεις

Σε οποιοδήποτε τομέα και αν δραστηριοποιήστε, όσο καλά και αν έχετε δουλέψει τα προηγούμενα χρόνια, δεν σας εξασφαλίζουν την συνέχιση της καλής πορείας σήμερα. Δεν είναι καιρός για δοκιμές και λάθη · είναι καιρός για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
Ακολουθούν ορισμένα βασικά βήματα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την απόδοσή σας στις πωλήσεις, μειώνοντας το σχετικό με τις πωλήσεις κόστος και εξασφαλίζοντας την επιβίωσή σας ή την οικονομική σας ενίσχυση.

1. Ξεκαθαρίστε την αποστολή σας.

Αρχίστε κατανοώντας ποιος είναι ο ιδιαίτερος επιχειρηματικός τομέας στον οποίο πρέπει να δραστηριοποιείστε. Τι κάνετε καλύτερα; Ποιος χρειάζεται αυτό που κάνετε; Πως προσεγγίζετε καλύτερα τις εν λόγω προοπτικές; Πόσο προτίθενται οι δυνητικοί πελάτες να πληρώσουν; Εάν αυτές οι ερωτήσεις δεν απαντώνται εύκολα, θα πρέπει να τα αποσαφηνίσετε προς τον εαυτό σας και τους δυνητικούς σας πελάτες.

2. Χωρίστε την βασική αποστολή σας σε ξεχωριστούς στόχους.

Γράψτε τους στόχους σας όσον αφορά στην δραστηριότητά σας (τηλέφωνα ημερησίως, προτάσεις μηνιαίως, συστάσεις ανά τηλεφώνημα κ.λπ.) που μπορείτε να ελέγξετε τουλάχιστον σε σημαντικό βαθμό. Καταγράψτε τα αποτελέσματα (πωλήσεις ανά μήνα, ποσό ανά πώληση, κέρδος ανά πώληση κ.λπ.) προκειμένου να μετρήσετε την πρόοδό σας και να τηρείτε σχολαστικά το σχετικό αρχείο. Αυξήστε την δραστηριότητά σας και μετρήστε τα αποτελέσματα. Οι στόχοι εστιάζουν την προσοχή σας και ενεργοποιούν τη δράση σας.

3. Πουλήστε σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών.

Πάντα να έχετε υπόψη σας ότι οι δυνητικοί πελάτες σας θα αγοράσουν ότι χρειάζονται, ότι νοιώθουν ότι έχουν ανάγκη. Πως όμως θα τους πείσετε για την ανάγκη; Δώστε έμφαση λοιπόν στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή υπηρεσίας σας που μειώνουν τα κόστη και λύνουν προβλήματα για τον πελάτη.
Μερικές φορές μπορεί να χρειαστεί να λανσάρετε με διαφορετικό τρόπο τα προϊόντα σας. Πείτε για παράδειγμα ότι πουλάτε μάλλινες φόρμες και στο παρελθόν τις πουλούσατε, τονίζοντας την εμφάνιση και την ωραία υφή τους· τώρα τονίστε την αντοχή του μάλλινου υφάσματος και τη διαχρονική του αξία. Να είστε δημιουργικοί στις πωλήσεις και το marketing σας.

4. Δημιουργήστε και διατηρήστε ευνοϊκή προσοχή.

Το αποτελεσματικό marketing, οι συστάσεις, ισχυρές δεξιότητες πωλήσεων και στρατηγικές ερωτήσεις είναι τα κλειδιά για τη δημιουργία ευνοϊκής προσοχής. Το να ‘ακολουθείτε’ επιμελώς τους πελάτες σας και η ισχυρή και συνεχής εξυπηρέτηση πελατών, κατά και πέραν των πωλήσεων, είναι τα κλειδιά για να διατηρήσετε την ευνοϊκή προσοχή των πελατών.

5. Πωλήστε με σκοπό και σχέδιο.

Να γνωρίζετε και τι κάνετε και γιατί το κάνετε, σε κάθε βήμα κατά την επιχειρηματική σας δραστηριότητα. Σε ποιον στοχεύετε και γιατί; Τι θα τους πείτε και γιατί; Τι θα τους ρωτήσετε και γιατί; Πως θα δομηθεί η πρότασή σας και γιατί; Πότε θα ρωτήσετε για την παραγγελία που προτίθεται να κάνει ένας πελάτης;
Εάν δεν αισθάνεστε σίγουρος σε κάθε βήμα της διαδικασίας πωλήσεων, επιδιώξτε να λάβετε εκπαίδευση ή καθοδήγηση από όσους μπορούν να σας τα παράσχουν.

6. Ρωτήστε, ακούστε και δράστε.

Καλύτερα από οποιεσδήποτε άλλες, αυτές οι τρεις λέξεις αποτυπώνουν περιληπτικά την επιτυχία στις πωλήσεις. Οι ερωτήσεις σας πρέπει να είναι δημιουργικές, σχεδιασμένες, σχετικές με το θέμα και ευθείες. Θα πρέπει να έχετε αναπτύξει ισχυρή δεξιότητα στο να ακούτε. Θα πρέπει να ανταποκρίνεστε και να δραστηριοποιείστε με τρόπο που θα δείχνει ότι ακούσατε τον πελάτη και θέλετε την πώληση.

7. Πάρτε την ευθύνη αλλά όχι και τα εύσημα.

Εάν είστε επικεφαλής σε μια ομάδα, συνειδητοποιήστε ότι είστε πραγματικά ο ηγέτης αυτής. Η επιχείρηση επαφίεται σε εσάς για καθοδήγηση της ομάδος και υποστηρίζει την προσπάθειά σας. Προκειμένου να φτιάξετε μια ισχυρή υποστηρικτική ομάδα που βούλεται να κάνει τα επιπλέον βήματα όταν το χρειάζεστε, πιστώστε στην ομάδα σας όλα όσα πάνε σωστά και λάβετε εσείς την ευθύνη εάν κάτι πάει άσχημα. Τότε θα είστε ηγέτης και θα έχετε από πίσω σας μια ομάδα που θα σας στηρίζει δυναμικά και ουσιαστικά.

8. Δουλέψτε τα βασικά.

Ακόμα και οι καλύτεροι έχουν πεδίο περαιτέρω βελτίωσης. Πάρτε μια απόφαση που θα στοχεύει στην βελτίωση των αδυναμιών σας και θέστε στόχους να αναγκάσετε τον εαυτό σας να κάνει πράγματα που δεν του αρέσουν αλλά μπορούν να σας βοηθήσουν. Γίνετε περισσότερο δημιουργικοί στην διερευνητική σας διαδικασία, στην εύρεση δεδομένων και στις δεξιότητες παρουσιάσεων. Φανταστείτε το ιδεατό πωλητή και συγκρίνετε τον εαυτό σας με αυτόν. Παρατηρείτε άλλους ενδιαφέροντες ανθρώπους με ισχυρές δεξιότητες στο marketing και πωλήσεις, πως συμπεριφέρονται και τι κάνουν και αντιγράψτε και ενσωματώστε στον εαυτό σας, ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά τους, που δεν έχετε.

9. Αναπτύξτε τη στάση σας.

Η στάση σας είναι ελέγξιμη. Νικήστε τους φόβους σας. Αλλάξτε ορισμένες πεποιθήσεις σας που μπορεί να περιορίζουν την επιτυχία σας. Οι σκέψεις που έχετε συχνά και λειτουργούν ως συνήθεια, ελέγχουν την δέσμευσή σας και προσήλωσή σας σε κάποιον σκοπό, ελέγχουν τον ενθουσιασμό σας, την επιμονή, την αντοχή, την ευτυχία και την εμπιστοσύνη. Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι κάποιος που έχει μη δημιουργικές σκέψεις συχνά, αρνητικές κ.λπ., αυτές θα περιορίζουν την προσήλωσή σας, θα σας ρίχνουν ψυχολογικά, θα μειώνουν την αντοχή σας, θα σας φέρουν ανασφάλεια και εν γένει, θα σας παρεμποδίζουν από τις δημιουργικές σας δυνατότητες, που θα έχετε εάν ελέγξετε τις σκέψεις σας.
Να ελέγχετε λοιπόν αυτές τις συχνές σκέψεις σας και δουλέψτε πάνω στον έλεγχο αυτών, έτσι ώστε να φτάσετε σε σημείο που να μπορείτε να αποκλείσετε, όσες είναι αντιπαραγωγικές και μετά να δράσετε όπως χρειάζεται για αλλάξετε αυτές τις όποιες, κακές σκέψεις και συνήθειες. Με προσπάθεια και συν τω χρόνω, μπορείτε να γίνετε το άτομο που θέλετε να είστε ή έστω, να βελτιωθείτε αισθητά.

10. Μεγιστοποιείστε το χρόνο σας.

Εστιάστε στους στόχους σας. Να ελέγχετε κάθε δραστηριότητα για τη σημαντικότητά της και τη χρονική της προτεραιότητα. Δημιουργήστε ένα ιδεώδες σχέδιο δράσης, ένα ιδεώδες πρόγραμμα δράσης και ελέγξτε την πραγματική σας δραστηριότητα ως προς το πρόγραμμα, σε ημερήσια βάση. Θυμηθείτε, μόλις μια ώρα ημερησίως να χρησιμοποιείτε παραγωγικότερα, προσθέτει περισσότερο από έξι επιπλέον εβδομάδες παραγωγικού χρόνου, σε επίπεδο ενός έτους.

>>>•<<<

Ίσως σας ενδιαφέρουν τα ακόλουθα άρθρα:

• Αὐξημένη ἀνταγωνιστικότητα; … Εὐεπιχειρεῖν !

✎ Τα 4 Στοιχεία μιας Ακαταμάχητης Προσφοράς
✎ Ο Νόμος της Αντίστροφης Προσπάθειας και γιατί Αποτυγχάνετε
✎ Γιατί να επενδύσω;

 

Related posts