29 Μαρτίου 2024

Breaking News

14 μυστικά για να διαπραγματευτείτε μεγαλύτερο μισθό

14 μυστικά για να διαπραγματευτείτε μεγαλύτερο μισθό

14 μυστικά για να διαπραγματευτείτεμεγαλύτερο μισθό (σε Ελληνικά Αγγλικά) 

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να διαπραγματευτείτε το μισθό σας σε μια νέα ή υπάρχουσα δουλειά; Στις ΗΠΑ είναι πολύ της μόδας οι έρευνες που βασίζονται σε επιστημονικά δεδομένα συμπεριφοράς και ψυχολογίας για να εξαχθούν συμπεράσματα σε πρακτικά ζητήματα, όπως η διαπραγμάτευση για τους μισθούς. Βασίζονται σε πραγματικά δεδομένα και αποδίδουν.

 Ο ιστότοπος businesinsider.com παρουσίασε τους 14 τρόπους για να διεκδικήσει κάποιος με μεγαλύτερη επιτυχία αύξηση μισθού. Παρόλο που οι συμβουλές περιέχουν ορισμένες “αμερικανιές” παρουσιάζουν ενδιαφέρον.

1. Δείτε τη διαπραγμάτευση ανταγωνιστικά

Στο τέλος της ημέρας θέλετε να πάρετε κάτι που η άλλη πλευρά δεν θέλει να δώσει. Καθορίστε από την αρχή μια ανταγωνιστική στρατηγική και όπως έδειξαν οι σχετικές έρευνες, όσοι διαπραγματεύτηκαν ανταγωνιστικά με ανοιχτή συζήτηση για τις προτεραιότητές και τις προοπτικές τους κέρδισαν μεγαλύτερους μισθούς από εκείνους που υιοθέτησαν συγκαταβατική και συμβιβαστική στάση.

2. Χρησιμοποιείτε πάντα συγκεκριμένους αριθμούς όταν κάνετε προσφορές

Οι περισσότεροι γνωρίζουν ότι είναι καλό να ξεκινήσεις με ένα ψηλό αριθμό, αλλά καινούριες έρευνες από το Columbia Business School δείχνουν ότι ένας συγκεκριμένος αριθμός είναι πιο πειστικός. Αυτό σημαίνει ότι είναι καλύτερα για κάποιον να ζητήσει 51.500 ευρώ, αντί για 50.000 ευρώ. Γενικότερα, οι ακριβείς αριθμοί είναι πιο πειστικοί από τις προσεγγίσεις, γιατί η άλλη πλευρά υποθέτει ότι έχετε καταλήξει στον αριθμό αυτό μετά από έρευνα ή ανάλυση.

3. Ανοίξτε τη συζήτηση με κάτι προσωπικό και η άλλη πλευρά θα ανταποκριθεί

Σε πείραμα που έγινε με φοιτητές δύο πανεπιστημίων οι οποίοι διαπραγματεύονταν μέσω email, φάνηκε ότι όσοι μοιράστηκαν προσωπικές λεπτομέρειες, άσχετες με τη διαπραγμάτευση, είχαν καλύτερα αποτελέσματα από εκείνους που περιορίστηκαν στο όνομα, τη διεύθυνση του email και τις “στεγνές” οικονομικές λεπτομέρειες. Όταν κάποιος ανοίγεται προσωπικά, αντιμετωπίζεται ως πιο αξιόπιστος, εξηγεί ο καθηγητής που διεξήγαγε το πείραμα.

4. Γυναικεία γοητεία, αλλά με μέτρο

Έρευνα της καθηγήτριας Laura Kray του πανεπιστημιου του Berkeley, έδειξε ότι ένα ισορροπημένο μείγμα φιλικότητας και ήπιου φλερταρίσματος μπορεί να αυξήσει τα αποτελέσματα σε μια διαπραγμάτευση. Η άλλη πλευρά αισθάνεται καλύτερα, οπότε συμφωνεί ευκολότερα με τους δικούς σας στόχους. Ωστόσο, δεν πρέπει να υπερβείτε τη γραμμή όπου η συμπεριφορά ξεπερνά την απλή φιλική σχέση, γιατί οι γυναίκες που φλερτάρουν ανοιχτά θεωρούνται λιγότερο αξιόπιστες στον εργασιακό χώρο.

5. Μη βιαστείτε να κάνετε την προσωπική συνάντηση

Η έρευνα δείχνει ότι σε διαπραγματεύσεις πρόσωπο με πρόσωπο, κερδίζει συνήθως το ισχυρότερο πρόσωπο. Εάν ζητάτε αύξηση ή έχετε κάποια άλλη διεκδίκηση, θα είστε εξ αντικειμένου σε μειονεκτική θέση, οπότε προσπαθείτε κατά το δυνατόν να διεξάγετε τη διαπραγμάτευση ή ένα μέρος της μέσω τηλεφώνου ή email.

6. Κρατήστε σταθερή οπτική επαφή

Ο καλύτερος τρόπος για να κάνετε την άλλη πλευρά να συμπεριφερθεί όσο το δυνατόν πιο ειλικρινά και τίμια είναι να διατηρήσετε σταθερή οπτική επαφή.

7. Δηλώστε τις επιφυλάξεις ή τις αντιρρήσεις σας εξ αρχής

Πολλοί άνθρωποι, όταν δέχονται μια προσφορά αποφεύγουν να εκφράσουν την απογοήτευσή τους. Πρόκειται για μεγάλο λάθος που εξοργίζει τους υπεύθυνους προσλήψεων, σύμφωνα με τον καθηγητή του Χάρβαρντ Deepak Malhotra. Η καλύτερη στρατηγική, λέει, είναι να αποκαλύψετε όλες τις επιφυλάξεις εξ αρχής και να σημειώσετε τις πιο σημαντικές, ώστε να δώσετε το βάρος σε αυτές.

8. Κάντε τον άλλο να μιλήσει για τον εαυτό του

Η νευροεπιστήμων του Χάρβαρντ Diana Tamir εξηγεί ότι όταν κάποιος μιλάει για τον εαυτό του έχει νευρολογικά παρόμοια αποτελέσματα με τα αισθήματα απόλαυσης βιώνει όταν δέχεται χρήματα ή τροφή.

9. Πιείτε ένα εσπρεσάκι πριν ξεκινήσετε

Όταν έχεις πιει καφέ είναι πιο πιθανό να παραμείνεις σταθερός στις απαιτήσεις σου κατά τη διάρκεια μιας διαπραγμάτευσης.

10. Δεν γίνεται να κερδίσουν όλοι

Οι περισσότεροι άνθρωποι ξεκινούν μια διαπραγμάτευση με τη διάθεση να βρουν μια λύση που να ικανοποιεί και τις δύο πλευρές, τις λεγόμενες καταστάσεις “win-win”. Αυτό είναι λάθος, γιατί αυτό σημαίνει ότι είσαι ήδη διατεθειμένος από την αρχή να παραιτηθείς από κάτι, χωρίς να κερδίσεις τίποτα. Σύμφωνα με σχετική έρευνα, όσοι επιδίωξαν το “win-win” κατέληξαν με λιγότερα χρήματα, αν και αισθάνθηκαν καλύτερα με την όλη διαδικασία διαπραγμάτευσης.

11. Κάντε εσείς την πρώτη προσφορά και μάλιστα υψηλή

Η συμβατική σοφία λέει ότι πρέπει να περιμένεις τον άλλο να κάνει μια προσφορά, ώστε να αποκτήσεις περισσότερη πληροφόρηση. Ωστόσο, η αλήθεια είναι ότι όσοι που κάνουν την πρώτη προσφορά και μάλιστα υψηλή, καταλήγουν με καλύτερα αποτελέσματα. Η εξήγηση είναι ότι η προσφορά γίνεται μια “άγκυρα”, μια βάση πάνω στην οποία διεξάγεται στη συνέχεια η διαπραγμάτευση. Η πρώτη προσφορά “τραβάει” την άλλη πλευρά στη δική σας κατεύθυνση.

12. Ιεραρχήστε τις προτεραιότητές σας

Η έρευνα δείχνει ότι εάν παρουσιάσετε ιεραρχημένες τις προτεραιότητές σας στο συνομιλητή σας (π.χ. πρώτα ο μισθός, μετά το ωράριο και τέλος τα μπόνους) αυτός θα καταλάβει καλύτερα τα ενδιαφέροντά σας και στη συνέχεια μπορείτε να ζητήσετε κι εσείς τις δικές τους προτεραιότητες, ώστε να πετύχετε την καλύτερη διευθέτηση. Προσοχή, όμως, θα πρέπει όλα τα επιμέρους θέματα να κλείσουν “πακέτο” ταυτόχρονα και όχι το καθένα χωριστά.

13. Πάρτε τη θέση ισχύος, προτού ξεκινήστε

Η καθηγήτρια του Χάρβαρντ Amy Cuddy έδειξε με έρευνά της ότι όταν κάποιος υιοθετεί θέση ισχύος για το σώμα του έστω και για δύο λεπτά, αισθάνεται μετά αρκετά ισχυρότερος και πρόθυμος να αναλάβει ρίσκα. Στην πραγματικότητα, η στάση αλλάζει τη χημεία του οργανισμού, ανεβάζει την τεστοστερόνη την ορμόνη της επιβολής και μειώνει την κορτιζόλη, την ορμόνη του άγχους.

 

Θέση ισχύος – Θέσεις αμηχανίας

Οι θέσεις ισχύος είναι εκείνες που το σώμα είναι σε έκταση, π.χ. με ανοιχτά τα πόδια και τα χέρια στη μέση ή πάνω στο γραφείο, ή ακόμα όταν είστε με τα πόδια πάνω στο τραπέζι και τα χέρια πίσω από το κεφάλι. Βέβαια, η τελευταία θέση δεν είναι εύκολο να εφαρμοστεί σε ένα ξένο γραφείο, αλλά όποια στάση περιλαμβάνει άνοιγμα των μελών έχει το ίδιο αποτέλεσμα. Αντίθετο αποτέλεσμα έχουν οι θέσεις όπου τα χέρια και τα πόδια είναι “κολλημένα” στο σώμα.

14. Να είστε και λίγο απρόβλεπτοι

Ο χρυσός κανόνας για τις διαπραγματεύσεις είναι να είστε ισορροπημένοι και να υιοθετήσετε μια όσο το δυνατόν ορθολογική αντιμετώπιση. Ωστόσο, έρευνα του καθηγητή Adam Galinsky του πανεπιστημίου του Κολούμπια έδειξε ότι η επίδειξη συναισθηματικής αστάθειας και η εναλλαγή μεταξύ θυμού και ικανοποίησης είχε ως αποτέλεσμα η άλλη πλευρά να κάνει πιο εύκολα παραχωρήσεις. Στα πειράματα που έγιναν, η μια πλευρά επέδειξε σκοπίμως εναλλαγή διαθέσεων, με αποτέλεσμα ο άλλος στη διαπραγμάτευση να αισθάνεται ότι έχει λίγο έλεγχο της κατάστασης και να υποχωρήσει πιο εύκολα.

Πηγή: money-money.gr

 

 

 

14 μυστικά για να διαπραγματευτείτε μεγαλύτερο μισθό14 Surprising Negotiating Tricks To Boost Your Salary

Negotiating your salary at a new job or with your current employer can be incredibly nerve-wracking, particularly for people who haven’t done it before.

It’s a necessary activity, however, since avoiding it can cost as much as $1 million over the course of your career, according to an analysis by Salary.com. But knowing that doesn’t make it any easier.

At the same time, a lot of the advice on how to negotiate effectively can be contradictory or cliché. That’s why we’ve looked at the research and collected some of the surprising strategies and techniques that can lead to a higher salary.

Think of the negotiation as a competition.jk

At the end of the day, in most salary negotiations, you’re going after something the other party doesn’t want to give. That makes it a competition, and viewing it that way leads to better results, according to research from George Mason Professor Michelle Marks and Temple Professor Crystal Harold.

People who use a competitive strategy, by identifying their goals and being willing to push for them, end up with significantly higher salaries than those who are accommodative or compromising.

Always use precise numbers in offers and counter-offers.

 Most people are familiar with the advice to start with a high number, but new research from Columbia Business School suggests that a precise number makes a more powerful anchor in negotiations. That means replacing at least a few of the zeros in a round offer like $100,000 and going for $104,500.

According to Malia Mason, the author of the study, a precise number leads the other party to think that you’ve done research to arrive at a very particular number, which makes them think you’re likely correct.

Open with something personal, and your negotiating partner will respond in kind.

In an experiment where Kellogg and Stanford students negotiated by email, those who shared unrelated personal details over the course of the negotiation ended up getting significantly better results than those who kept things to name, e-mail, and the dry monetary details.

Opening up a bit sends a signal that you’re trustworthy, according to Wharton professor Adam Grant, and makes it more likely that they’ll reciprocate.

Women should flirt — a little.

 According to a study from Berkeley professor Laura Kray, using “feminine charm” — a balance of friendly and flirtatious behavior — can substantially increase gains from a negotiation. It’s a strategic behavior that makes the person you’re negotiating with feel good, which makes them more likely to agree to your goals.

It’s a fine line, however. Notice how the other person is responding, and be careful not to take it so far that you come off as more than just friendly. Women seen as overtly flirting to get ahead are viewed as less trustworthy by co-workers, according to the study.

Don’t go face to face until you have to.

 Generally, if you’re asking for a higher salary, you are not in the position of power. The person who is hiring you or determining your raise is in control. They have to agree to the number in the end, and they usually have more power over your career and work environment at the organization.

In face-to-face negotiations, research findsthat the more powerful person will usually win out. If you’re negotiating with your boss, you have a better chance when negotiations are conducted over the phone or via email.

If you are meeting in person, make steady eye contact.

 Not every negotiator resorts to deception. But it’s often in their interest to hide how interested they are in a candidate, or how willing they are to go to a higher number.

According to a study from the National Institutes of Health (NIH), one of the most effective ways to keep people honest is to make steady eye contact.

Put any concerns you have on the table all at once.

 When getting an offer, many people want to seem happy, to avoid looking too needy or disappointed. They might bring up a problem or two, but gloss over other issues that end up coming up later.

That drives hiring managers crazy,according to Harvard professor Deepak Malhotra. The best strategy is to reveal all of your concerns at once, and note which ones are most important, so you can work through them.

Get them to talk about themselves.

 While you clearly want to make an assertive case for your position, there’s an advantage to getting your negotiating partner to talk about themselves.

According to Harvard neuroscientist Diana Tamir, the author of a recent study on the neurological effects of talking about yourself, it can trigger the same sensations of pleasure as food or money.

Have a shot of espresso a bit before you start.

When you drink coffee, you’re more likely to stick to your guns in a negotiation, according to a study published in the European Journal of Social Psychology.

Preparing to negotiate after drinking something with caffeine made people more resistant to persuasion. Willingness to hold firm to your attitudes makes it more likely you’ll achieve the goal you came in with.

Don’t look for a “win-win.”

There’s an impulse when entering a negotiation to find a solution that makes both parties happy. Seeking a “win-win” from the start means giving something up without necessarily getting anything in return, except perhaps feeling a bit better.

According to a recent study, people who seek out a win-win feel better, but end up doing worse in salary negotiations than those who seek a win-lose. Those negotiators may feel worse, but they end up with a higher salary.

Make the first offer.

Conventional wisdom is that you should wait for the other party to make the initial offer in order to get more information to act on.

It’s actually much better to make the first offer because you get to set the “anchor,” the figure that affects the trajectory of the negotiation. People who make very high first offers end up with a much better result.

The first offer pulls the other person in its direction, and it’s difficult to adjust the other way.

Rank your priorities, and share them.

“In a job offer negotiation, for example, you might say that salary is most important to you, followed by location, and then vacation time and signing bonus,” Wharton Professor Adam Grant writes. “Research shows that rank-ordering is a powerful way to help your counterparts understand your interests without giving away too much information.”

Then follow up by asking them for their priorities, and look for mutually beneficial tradeoffs on the most important issues.

Strike a ‘power pose’ before you get started.

According to research from Harvard Business School Professor Amy Cuddy, adopting a “power pose” with legs widely spaced and hands on hips (think Wonder Woman) can actually alter body chemistry.

It boosts testosterone, which increases confidence, and reduces cortisol, a stress hormone. Just what you need before a negotiation.

Be a little unpredictable.

 The default for negotiations is a relatively level and less emotional approach, an attempt to be as rational as possible. But injecting some passion and unpredictability can create an advantage.

A study from Columbia Business School professor Adam Galinsky found that emotional inconsistency from negotiators leads to greater concessions from the other party because they feel less in control of the situation.

Expressing anger, alternating between anger and happiness, and alternating between anger and disappointment all yielded bigger concessions.

Πηγή: businessinsider.com

 

 

 

>>>•<<<

Ίσως σας ενδιαφέρουν τα ακόλουθα άρθρα:

✎ Πρόγραμμα επιδότησης (έως 50%) για Υφιστάμενες επιχειρήσεις
✎ Πρόγραμμα επιδότησης (έως 100%) για ανέργους, για ίδρυση επιχείρησης
✎ 53 χιλιάδες θέσεις εργασίας 5μηνης κοινωφελούς εργασίας
✎ Η συντομότερη Ανάλυση της Ελληνικής (Μνημονιακής) Οικονομίας
✎ Ο Νόμος της Αντίστροφης Προσπάθειας και γιατί Αποτυγχάνετε

• Εἶστε ἐπαρκῶς καταρτισμένος, ἐνημερωμένος καὶ ἐντέλει ἀνταγωνιστικός ἐπαγγελματίας;

Άλλες σημαντικές Ειδήσεις

 

 

Related posts