23 Νοεμβρίου 2017

Breaking News

Η αδιόρατη απλότητα της αξίας του values matrix στην επιχείρηση

Η αδιόρατη απλότητα της αξίας του values matrix στην επιχείρηση

Η αδιόρατη απλότητα της αξίας του values matrix στην επιχείρηση

Δε θα ξεχάσω την πρώτη φορά που χρειάστηκε να επισκεφτώ ένα κατάστημα επιδιόρθωσης παπουτσιών και το πως ένιωσα μόλις αντίκρυσα μπαίνοντας, την επιγραφή, που είδα αναρτημένη στο ύψος των ματιών του κάθε πελάτη που μπαίνει στο κατάστημα ώστε να έχει απόλυτα άμεση επικοινωνία με την επιγραφή.values matrix στην επιχείρηση

Τοποθετημένη ακριβώς πίσω από τον υπεύθυνο του καταστήματος και ακριβώς πάνω από το κεφάλι του, όπου ένας φυσιολογικού ύψους πελάτης 1.75 εκ. θα μπορούσε να είναι σε απόλυτη επαφή με το μήνυμά της.

Τι έγραφε το μήνυμα της επιγραφής;

«Την επιχείρησή μας τη διοικούν η καλοσύνη, η ευγένεια και η συνέπεια».

Γνωρίζοντας πως αντανακλά το morality matrix της επιχείρησης η επιγραφή, στάθηκα για λίγο στα γραφόμενα και επικοινώνησα το μήνυμά της με τον υπεύθυνο του καταστήματος.

Συνήθως οι πελάτες βγαίνοντας από ένα κατάστημα παροχής υπηρεσιών μπορούν να καταλάβουν κάποιες αξίες της επιχείρησης, χωρίς να είναι απαραίτητο να τις διακρίνει, απλά αυτές οι αδιόρατες αξίες είναι που τον συγκρατούν και τον «έχουν πελάτη».

Είναι τόσο αδιόρατες, διακριτικές και γεμάτες απλότητα που ακριβώς αυτό είναι και το μυστικό που προσφέρει την επιτυχία στην επιχείρηση.

Το να φτάσει μία επιχείρηση στο σημείο

  • να «έχει καταπιεί» εξ ολοκλήρου το values matrix,
  • να το έχει κάνει κτήμα της,

λόγω της συνεχούς ενασχόλησης με τους μέντορες της επιχείρησης που φέρουν στα γονίδιά τους τον κώδικα ηθικής τους, που είναι αδιόρατος ακόμη και από τους ίδιους αλλά τον φέρουν όμως τόσο διακριτικά που τον αποπνέουν και αυτό είναι που έλκει τους πελάτες – θαμώνες της επιχείρησης, αυτό είναι «το κάτι» που καθορίζει το βαθμό δέσμευσης των πελατών με την επιχείρηση.

Χωρίς να καταλαβαίνουμε τι μας αρέσει, τι μας έλκει, θέλουμε να βρισκόμαστε εκεί και να μοιραζόμαστε πολλές φορές με καμάρι την εμπιστοσύνη μας, στις υπηρεσίες της επιχείρησης αυτής και εδώ κολλάει το περιβόητο ή και διαβόητο πολλές φορές  «word of mouth» ανάλογα με το αν τιμώνται ή όχι οι αξίες…

 

Ξένια Γιαννάκη

Συγγραφέας, Personal & Executive Coach

www.lifeshare.gr

Related posts