27 Φεβρουαρίου 2020

Breaking News

Πώς γίνεται η αναζήτηση εμπορικών σημάτων

Πώς γίνεται η αναζήτηση εμπορικών σημάτων

Στόχος του παρόντος αρχείου είναι να σας παρουσιάσει τον τρόπο αναζήτησης εμπορικών σημάτων με τη χρήση των πλέον συναφών βάσεων δεδομένων σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο.

IPRHelpdesk

Προτού κινήσετε τη διαδικασία αίτησης για εμπορικό σήμα, βεβαιωθείτε ότι αυτό είναι ελεύθερο προς χρήση, δηλαδή δεν θα πρέπει να είναι παρόμοιο ή πανομοιότυπο με εμπορικό σήμα που υπάρχει ήδη (καταχωρισμένο ή σε στάδιο κατάθεσης) για τις κλάσεις προϊόντων ή υπηρεσιών για τις οποίες ισχύει. Μετά την καταχώριση του εμπορικού σας σήματος, είναι σημαντικό να ελέγχετε τακτικά τις βάσεις δεδομένων εμπορικών σημάτων, προκειμένου να εξετάζετε αν καταχωρίζονται εμπορικά σήματα παρόμοια ή πανομοιότυπα με το δικό σας. Με το να ελέγχετε τις βάσεις δεδομένων μπορείτε να αποτρέπετε παράνομες καταχωρίσεις, κινώντας διαδικασίες ακυρότητας, δεδομένου ότι κάτι τέτοιο θα μπορούσε να επηρεάσει τα προγενέστερα δικαιώματά σας και να οδηγήσει σε δίκη παραποίησης. Οι εν λόγω βάσεις δεδομένων αποτελούν επίσης εξαιρετική πηγή επιχειρηματικών πληροφοριών. Μάλιστα, αν γνωρίζετε τα εμπορικά σήματα που καταθέτουν οι ανταγωνιστές σας μπορείτε να αποκτήσετε μια εκ των έσω εικόνα σχετικά με την εμπορική τους στρατηγική, δηλαδή σχετικά με το είδος του προϊόντος ή της υπηρεσίας που διαθέτουν ή που πρόκειται να κυκλοφορήσουν στην αγορά, καθώς και τους τομείς στους οποίους αυτά προορίζονται για διάθεση.

Τα εμπορικά σήματα είναι μεγάλης σημασίας και για έργα χρηματοδοτούμενα από την ΕΕ, όπως αυτά που υπάγονται στο πλαίσιο του ΠΠ7 ή των ΠΚΠ. Μάλιστα, σε περίπτωση μελλοντικής εμπορικής διάθεσης σχετικών προϊόντων ή υπηρεσιών, το όνομα του έργου πρέπει να είναι διαθέσιμο για την κλάση προϊόντων ή υπηρεσιών για τις οποίες προορίζεται, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί.

Related posts