11 Αυγούστου 2024

Η Περιφέρεια Αττικής προέβαλλε τον Γαμήλιο Τουρισμό

Η Περιφέρεια Αττικής προέβαλλε τον Γαμήλιο Τουρισμό

Η Περιφέρεια Αττικής προβάλλει τις δυνατότητες του γαμήλιου τουρισμού και βάζει τις βάσεις για την ανάπτυξή του

Συμμετοχή στη Bridal Expo 2019

Στην παρουσίαση των γαμήλιων προορισμών της Αττικής και την τόνωση του γαμήλιου  τουρισμού στην εσωτερική και διεθνή ζήτηση, στοχεύει η Περιφέρεια Αττικής, που συμμετείχε στη Bridal Expo 2019 από τις 12 έως τις 14 Ιανουαρίου 2019 στο Ζάππειο Μέγαρο.

Η Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής αναγνωρίζοντας τη σημασία της ειδικής αυτής μορφής της τουριστικής αγοράς, παρείχε την αιγίδα της στη διοργανώτρια εταιρεία εξασφαλίζοντας τη δωρεάν παραχώρηση ενός περιπτέρου στην κλαδική έκθεση που είναι η πιο σημαντική ετήσια εκδήλωση Γάμου και Βάπτισης στην Ελλάδα. Φέτος φιλοξένησε τις 100 πιο σημαντικές επιχειρήσεις, 30 σχεδιαστές ενώ είχε μεγάλη επιτυχία και αυξημένη επισκεψιμότητα από μεμονωμένους ενδιαφερόμενους αλλά και επαγγελματίες. Την ίδια χρονική περίοδο παράλληλα διεξάγεται και η Bridal Fashion Week, επίδειξη μόδας, των καλύτερων Ελλήνων σχεδιαστών του χώρου.

Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Αττικής για την προσέλκυση επισκεπτών γαμήλιου τουρισμού, είναι:

  • Το μοναδικό πολιτιστικό σκηνικό των μνημείων και αρχαιολογικών χώρων και οι  ατμοσφαιρικοί χώροι φωτογράφησης, λουσμένοι στο Αττικό φως, στην Αθήνα, αλλά και στα προάστια της Αττικής, σε όλο το μήκος της ακτογραμμής από το Π. Φάληρο έως και τον Μαραθώνα – Σχοινιά, αποτελούν μοναδικές επιλογές σκηνικού γαμήλιας φωτογράφησης.
  • Τα εκατοντάδες βυζαντινά εκκλησάκια, διάσπαρτα σε όλη την Αττική και στα νησιά κατάλληλα για μικρές γαμήλιες τελετές.
  • Τα νησιά του Σαρωνικού παρουσιάζουν διεθνές ενδιαφέρον για να καταστούν γαμήλιοι προορισμοί, λόγω της εύκολης πρόσβασης από την πόλη και της ρομαντικής τους φύσης. Αναφέρουμε ενδεικτικά: την κοσμοπολίτικη Ύδρα, τον ρομαντικό Πόρο, τις αρχοντικές Σπέτσες, το γραφικό Αγκίστρι, τα μυθικά και απομακρυσμένα Κύθηρα, το νησί της Αφροδίτης, αλλά και την παραδοσιακή Αίγινα.
  • Η πλούσια ελληνική μυθολογία και τα σχετικά αφηγήματα δίνουν έμπνευση και λειτουργούν ευνοϊκά στη μυθοπλασία (storytelling).
  • Οι καταξιωμένοι διεθνώς Έλληνες σχεδιαστές μόδας και κοσμημάτων και οι αξιόλογοι οίκοι μόδας, φωτογράφων και ειδικών επαγγελματιών του χώρου.
  • Η πληθώρα πολυτελών ξενοδοχειακών υποδομών και εγκαταστάσεων εστίασης, οι διαθέσιμοι χώροι δεξιώσεων και εκδηλώσεων, κτημάτων, επισκέψιμων οινοποιείων για κάθε εποχή.
  • Οι εταιρείες διοργάνωσης εκδηλώσεων και οι υπηρεσίες catering υψηλής γαστρονομίας.

Όλα αυτά, σε συνδυασμό με το εξαιρετικό ήπιο μεσογειακό κλίμα της Αττικής τις περισσότερες ημέρες του χρόνου, την ελληνική φιλοξενία και αγάπη για ζωή και διασκέδαση αποτελούν τα συστατικά μοναδικών, αξέχαστων αισιόδοξων εμπειριών και θα μπορούσαν να δημιουργήσουν ιδιαίτερη ζήτηση για γαμήλια ταξίδια από αγορές που ήδη ενδιαφέρονται και πραγματοποιούν πολυτελείς γαμήλιες δεξιώσεις στη χώρα μας.

Η Περιφέρεια Αττικής προσβλέπει στη μελλοντική προσέλκυση επισκεπτών από τις ΗΠΑ, τους ορθόδοξους γειτονικούς λαούς και τη Ρωσία, τον Λίβανο, τις αραβικές χώρες, την Ινδία καθώς και τους Έλληνες εντός και εκτός Αττικής. Εξάλλου σε κάθε εξωστρεφή δράση της Περιφέρειας Αττικής, είτε σε διεθνείς εκθέσεις, είτε σε οργανωμένα ταξίδια φιλοξενίας επαγγελματιών τουρισμού, δεν χάνει την ευκαιρία να προβάλλει ιδιαίτερα αυτήν την ευχάριστη αιτία ταξιδιού στην Αττική.

Οι Έλληνες και οι ξένοι επισκέπτες ενημερώθηκαν τόσο για τους γαμήλιους αλλά και τους τουριστικούς προορισμούς στην Αττική ενώ στο περίπτερο της Περιφέρειας φιλοξενήθηκε με τον εκπρόσωπό του Τάσο Φιάκα, ο Δήμος Πόρου, ενημερώνοντας από κοντά το κοινό για τις δυνατότητες που προσφέρει το νησί για τα γαμήλια ταξίδια.

Η Ελένη Δημοπούλου, Εντεταλμένη Περιφερειακή Σύμβουλος Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής, συνομίλησε με τους διοργανωτές της έκθεσης και δήλωσε: «Θεωρώ ότι η αγορά των γαμήλιων ταξιδιών έχει μεγάλη δυναμική, εφόσον εμπλέκονται πολλές και διαφορετικού είδους τουριστικές επιχειρήσεις, προσδίδει χαρά και αισιοδοξία στην Αττική αλλά δίνει και κίνητρα για αύξηση των οικονομικών μεγεθών. Παράλληλα δίνει έμμεσα κίνητρα σε τομείς της μεταποίησης καθώς και του ελληνικού design και τελικά θα μπορούσε να διαμορφωθεί σε ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο και εξωστρεφές συνεργατικό δίκτυο στο πρότυπο που έχουμε ήδη προτείνει».

—○○○—

Γλυκός ο ήχος από την κιθάρα,
άλλη μια σύνταξη μελωδιών,
πλανάται κι ανεβαίνει στον αιθέρα.

#PoetryIsNotDead

Related posts