7 Ιουλίου 2024

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη
Φόρτωση χάρτη...

Ημερομηνία/Ώρα
Date(s) - 07/06/2022
16:00 - 22:00

Τοποθεσία
Μακρή 6

Κατηγορία


ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη

Επωφεληθείτε της Early bird τιμής !

Πότε; ΤΡΙΤΗ 07/06/2022 (16:00-22:00) – 6 ώρες

Πού; PARTHENON HOTEL, Μακρή 6 περιοχή Ακρόπολη-Αθήνα (πολύ κοντά στο ΜΕΤΡΟ, στάση Ακρόπολης)

Δια ζώσης (με φυσική παρουσία) σεμινάριο, με Εισηγητή τον κ. Κωνσταντακόπουλο Ανδρέα – Ολιγομελές τμήμα – Εγγραφείτε άμεσα!

 

Απευθύνεται σε:

  • Υπεύθυνους και Στελέχη Τμημάτων Πωλήσεων & Δημοσίων Σχέσεων
  • Στελέχη Τμημάτων marketing & εξυπηρέτησης πελατών
  • Ιδιοκτήτες Μικρών & Μεσαίων Επιχειρήσεων
  • Ελεύθερους Επαγγελματίες
  • Νομικούς και Ιατρούς
  • Υποψήφιους νέους επιχειρηματίες στον τομέα της παροχής υπηρεσιών

 Σκοπός προγράμματος:

Οι έρευνες έχουν καταδείξει ότι η απόκτηση ενός νέου πελάτη κοστίζει 5 έως 10 φορές περισσότερο από την διατήρηση ενός υπάρχοντος

  • Η ύπαρξη μιας “πιστής πελατειακής βάσης” αποτελεί το Νο 1 ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μιας επιχείρησης.
  • Η κατανόηση των λόγων αποχώρησης των πελατών και η αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων και της ψυχολογίας τους, αποτελεί παράγοντα επιτυχίας της πελατειακής σας βάσης.

Το 6ωρο Διαδραστικό πρόγραμμα θα καλύψει:

  • Τρόπους ανάπτυξης στρατηγικής για την επίλυση των παραπόνων των πελατών σας
  • Τρόπους ανάπτυξης στρατηγικής για τη διατήρηση των πελατών σας και
  • Τρόπους επιρροής της ψυχολογίας των πελατών σας,

μέσω βιωματικών ασκήσεων εστιασμένων στις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων

 

Θεματολογία Προγράμματος:

  • Ποιοι είναι οι λόγοι που κάνουν τους ανθρώπους να παραπονούνται;
  • Η ικανοποίηση των αναγκών και ο Abraham Maslow.
  • Τα επίπεδα ικανοποίησης και η σημαντικότητα της διαφοροποίησής τους
  • Η θετική δυναμική των παραπόνων
  • Τι πελάτες θέλουμε;
  • Τι αντιλαμβάνονται οι άλλοι και τι εμείς;
  • Ο τρόπος σκέψης και ο επηρεασμός της ψυχολογίας μας – Ο αέναος κύκλος.
  • Ποιος ο ρόλος της επικοινωνίας στη διαχείριση των παραπόνων και της ψυχολογίας του “πελάτη”;
  • Τα δομικά στοιχεία της επικοινωνίας.
  • Η αποτελεσματική επικοινωνία και οι αρχές που την διέπουν.
  • Τι εμποδίζει την επικοινωνία;
  • Επικοινωνείς ως “τσακάλι” ή ως “καμηλοπάρδαλη”; Ποιες οι συνέπειες;
  • Έχουμε τη ικανότητα να “ακούμε” τους ανθρώπους και να αποκωδικοποιούμε το μήνυμά τους; Η δεξιότητα της ενεργούς ακρόασης.
  • Τι μας εμποδίζει να ακούμε αποτελεσματικά;
  • Στρατηγικές για βελτίωση της ικανότητας ακρόασης.
  • Τεχνικές για να ακούμε αποτελεσματικά.
  • Η ανατροφοδότηση ως εργαλείο σωστής διαχείρισης των πελατών

Κλειστή ολιγομελή ομάδα για Ενεργή συμμετοχή στα παιχνίδια ρόλων του προγράμματος.

 

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΣΑ:

  • Power Point
  • Case studies
  • Βιωματικές μέθοδοι και αυτό-αξιολόγηση
  • Παρουσίαση και συζήτηση
  • Παιχνίδια ρόλων

Σε κάθε συμμετέχοντα θα δοθεί:

  • Εκπαιδευτικό υλικό σε έντυπη μορφή με σημειώσεις του Εισηγητή και
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Στο σεμινάριο, θα υπάρχει μπουφές με σνακς / καφέ / ροφήματα

 

Περισσότερα και Εγγραφή πατήστε το link

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη

••••

website: www.euepixeirein.gr
e-mail: info@euepixeirein.gr

Related posts