6 Ιουλίου 2024

ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΙΤΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ – Κανόνες & Τακτικές!

ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΙΤΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ – Κανόνες & Τακτικές!
Φόρτωση χάρτη...

Ημερομηνία/Ώρα
Date(s) - 28/06/2014
10:00 - 16:00

Τοποθεσία
Divani Palace Hotel, Λ. Παρθενώνος 19-25, Ακρόπολη -Αθήνα (πλησίον σε μετρό Ακρόπολης).

Κατηγορία


ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΙΤΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ – Κανόνες & Τακτικές!

 Τι επιλέγετε σε μια διαπραγμάτευση; 

Το εύκολο “ΝΑΙ”  ή  το “ΟΧΙ” με στρατηγική επιλογή;

ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΙΤΕ

 

Εισηγητής: Χατζής Νικόλαος

Σύμβουλος Επιχειρήσεων – Αναλυτής Γεωπολιτικής, με ενεργή δράση στη διεξαγωγή διαπραγματεύσεων σε επιχειρηματικό-εμπορικό, αλλά και σε διπλωματικό-πολιτικό επίπεδο. Απόφοιτος της Σχολής Δημοσιογραφίας του Πανεπιστημίου του Bridgeport, με ειδίκευση στην επικοινωνία & ανάλυση των διεθνών γεωπολιτικών εξελίξεων. Απόφοιτος του ειδικού μεταπτυχιακού προγράμματος (GMAP II) της Σχολής Νομικών και Διπλωματικών ΣπουδώνFletcher, του Πανεπιστημίου TUFTS της Βοστόνης & ενεργό μέλος σε προγράμματα διαπραγματευτικής εξειδίκευσης του Προγράμματος Διαπραγματεύσεων της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ (Program on Negotiation at Harvard Law School).

 

Ημερομηνία Διεξαγωγής: 

Σαββάτο 28/06/2014 (10:00-16:00)  Διάρκεια 6 ώρες

Τόπος ΔιεξαγωγήςDivani Palace Hotel,  Λ. Παρθενώνος 19-25, Ακρόπολη –Αθήνα (πλησίον σε μετρό Ακρόπολης).

Ευεπιχειρείν παροχή!

235€ για 2 συμμετοχές με δήλωση + κατάθεση έως τις 20/06/2014

Σκοπός του Σεμιναρίου:

Διαπραγματεύσεις:

Γιατί το εύκολο “ΝΑΙ” οδηγεί στην απώλεια κέρδους και μελλοντικών συνεργασιών, ενώ το “ΟΧΙ” με στρατηγική επιλογή, οδηγεί στη δημιουργία επιπρόσθετης αξίας και πολλαπλών επιλογών συνεργασίας;

Διαπραγμάτευση στο τραπέζι

Η Κλασσική Προσέγγιση των Διαπραγματεύσεων

Η Τρισδιάστατη Διαπραγμάτευση (3-DΔιαπραγμάτευση)

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Πρακτικό Εργαλείο 3-D Διαπραγμάτευσης

Ανάλυση Προσωπικών Εμπειριών

To σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί με τη χρήση πιστοποιημένων και μεταφρασμένων στα ελληνικά Case Studies, του Προγράμματος Διαπραγματεύσεων της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ (Program on Negotiation at Harvard LawSchool). 

Στους συμμετέχοντες θα δοθεί: Εκπαιδευτικό υλικό & Βεβαίωση Παρακολούθησης!

 

ΣΥΝΤΟΜΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Διαπραγμάτευση στο τραπέζι:

Γιατί έχει ξεπεραστεί η διαπραγμάτευση θέσεων;

Γιατί οι τακτικές στο τραπέζι δεν αρκούν πλέον για την επίτευξη ενός βιώσιμου διαπραγματευτικού αποτελέσματος.

Είναι αρκετή η ευφυΐα, για να εξασφαλίσει το θετικό διαπραγματευτικό αποτέλεσμα;

Πως ορίζεται ο νικητής και ο ηττημένος σε μια επιχειρηματική διαπραγμάτευση; “Πόσο το πουλάς; Τόσο το αγοράζω. Κλείσαμε. Ε…, Και..;” 

Η Κλασσική Προσέγγιση των Διαπραγματεύσεων:

Είναι η διαπραγμάτευση σε μια Διάσταση => Στο τραπέζι.

(Αναλύεται στο ζήτημα της διαπραγμάτευσης, στη διατύπωση θέσεων, στον καθορισμό του οικονομικού τιμήματος και στην επίτευξη της συμφωνίας.)

Γιατί η κλασσική διαπραγμάτευση δε μπορεί να “επιβιώσει” σε περίοδο οικονομικής κρίσης;

Πιο είναι το διαπραγματευτικό παράδοξο, που δημιουργεί η έλλειψη οικονομικής ρευστότητας στην αγορά;

Ποιο είναι το συστατικό στοιχείο που λείπει από την κλασσική προσέγγιση των διαπραγματεύσεων; Η λογική του διαπραγματευτικού καθρέπτη; 

Η Τρισδιάστατη Διαπραγμάτευση (3-DΔιαπραγμάτευση):

Γιατί το “δέντρο” δεν πρέπει να κρύβει το δάσος;

Γιατί η διαπραγμάτευση έχει συνέχεια, μετά την επίτευξη της συμφωνίας;

Γιατί η διαπραγμάτευση χρειάζεται τη στρατηγική σκέψη;

Γιατί η διαπραγμάτευση είναι παραγωγή αξίας;

Η αξία σε μια διαπραγμάτευση είναι μόνο η τιμή ή το χρήμα;

α. Η “Αρχιτεκτονική” της Διαπραγμάτευσης:

Πως προσδιορίζεται ο τελικός στόχος της διαπραγμάτευσης;

Ποιος συμμετέχει στη διαπραγμάτευση;

Πως διαμορφώνονται οι παράμετροι της διαπραγμάτευσης;

Οι πρωταγωνιστές, τα κίνητρα, οι επιδιώξεις => το ΣΧΗΜΑ της διαπραγμάτευσης..;

β. Ο Σχεδιασμός της Συμφωνίας:

Πως διαμορφώνεται η επιχειρηματική δυναμική της διαπραγμάτευσης;

Πως αξιοποιούνται στρατηγικά τα σημεία ενδιαφέροντος;

Πως μπορεί να ξεπεραστεί το “εμπόδιο” της τιμής;

γ. Η Διεξαγωγή των Διαπραγματεύσεων:

Πως γίνεται η ανίχνευση προθέσεων;

Πως εντοπίζονται τα πραγματικά κίνητρα και ο στόχος της διαπραγμάτευσης;

Πως σχεδιάζεται το πλαίσιο συνεργασίας μετά την επίτευξη συμφωνίας;

 

Κάντε ένα Πείραμα:

 Σε μια διαπραγμάτευση συμμετέχουν δύο πλευρές.

Στη μία από αυτές, δίνεται το ποσό των 100 Ευρώ, προκειμένου να το μοιράσει με την άλλη πλευρά, όπως αυτή νομίζει. Η δεύτερη διαπραγματευτική πλευρά, έχει δικαίωμα να συμφωνήσει ή να διαφωνήσει με τη διαπραγματευτική επιλογή της πρώτης.

Εάν συμφωνήσει, το ποσό μοιράζεται σύμφωνα με την πρόταση της πρώτης πλευράς, εάν διαφωνήσει, τότε, οι δύο πλευρές δεν παίρνουν τίποτα.

Η καθαρή λογική προσέγγιση της καθημερινότητας, που γίνεται πολύ πιο έντονη σε περίοδο οικονομικής κρίσης, δηλώνει ότι η πρώτη πλευρά θα επιλέξει να μοιράσει τα 100 Ευρώ στη λογική: 99 Ευρώ για μένα και 1 Ευρώ για σένα. Η προσέγγιση αυτή, είναι οικονομικά σωστή, καθώς δίνει στη δεύτερη πλευρά 1 Ευρώ, που είναι καλύτερο αποτέλεσμα από τα μηδέν Ευρώ. Οι διαπραγματευτές που επικεντρώνουν την προσοχή τους, αποκλειστικά στο ζήτημα της τιμής (χρήματος), υποστηρίζουν ότι η δεύτερη πλευρά, θα δεχτεί αυτή, την καθαρά οικονομικής λογικής, αλλά μη δίκαιη διανομή των 100 Ευρώ. Οι διαπραγματευτές αυτοί, υποστηρίζουν ότι η δεύτερη πλευρά, παίρνει έστω και ένα Ευρώ από το πουθενά, στην ίδια λογική που θα το έβρισκε στο δρόμο.

Ωστόσο, η πραγματικότητα στις διαπραγματεύσεις είναι διαφορετική, καθώς οι διαπραγματευτές που έχουν το δεύτερο ρόλο, απορρίπτουν προτάσεις που δεν τους επιτρέπουν να πάρουν το 30% ή ακόμη και το 40% των 100 Ευρώ. Η τάση αυτή επιβεβαιώνεται ρεαλιστικά όταν τα ποσά είναι ακόμη μεγαλύτερα, αυξάνοντας κλιμακωτά τα συμφέροντα που «παίζονται» στο τραπέζι, για τις πλευρές που διαπραγματεύονται.

Πως τελικά θα μοιράσουμε 100 Ευρώ;

Αξία Συμμετοχής

175€ -> (τρόπος πληρωμής κατάθεση σε Τράπεζα)

Άνεργοι – Φοιτητές

Ειδική τιμή για 1 + 2η συμμετοχή Δωρεάν

 -> (τρόπος πληρωμής κατάθεση σε Τράπεζα)

Στις 2 συμμετοχές + 3η συμμετοχή ΔΩΡΕΑΝ

Τελευταία ημέρα δήλωση συμμετοχής έως 20/06/2014 -> ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ ΤΜΗΜΑΤΑ!

 

Πληροφορίες – Εγγραφές:

Χρύσα Σωτηράκη

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211-4110533 & 210-6147341

Fax: 211-4110533

Email: xsotiraki@euepixeirein.gr

Site: www.euepixeirein.gr

Related posts