Τι σημαίνουν τα χρώματα και που σε παραπέμπουν: Τα χρώματα δημιουργούν συναισθήματα στους ανθρώπους και γι’ αυτό, είναι ένα σημαντικό στοιχείο που οι επιχειρήσεις πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους για το λογότυπό τους ή και για τους χώρους τους.
Η ψυχολογία λοιπόν έχει δείξει ότι κάθε χρώμα σε παραπέμπει στα ακόλουθα βασικά συναισθήματα, όπως παρουσιάζει το γράφημα και δίπλα σε κάθε χρώμα, βλέπουμε παραδείγματα γνωστών εταιριών που τα έχουν χρησιμοποιήσει:
- Κίτρινο: αισιοδοξία, καθαρότητα, ‘ζεστασιά’
- Πορτοκαλί: φιλικό, χαρούμενο, εμπιστοσύνη
- Κόκκινο: ενθουσιασμό, νεότητα, τόλμη
- Μωβ: δημιουργικότητα, φαντασία, σοφία
- Γαλάζιο: εμπιστοσύνη, αξιοπιστία, ισχύς
- Πράσινο: ειρήνη, ανάπτυξη, υγεία
- Γκρίζο: ισορροπία, ουδέτερο, ηρεμία
Προσοχή! Τα χρώματα, είναι καλό να μην είναι σκούρα, αλλά λαμπερά και ‘ανοικτά’.
Τέλος, κάποιες εταιρίες που χρησιμοποιούν στο λογότυπό τους όλα τα χρώματα ή πολλά από αυτά, όπως π.χ. η Google, σημαίνει ότι παίζουν με την ποικιλία των χρωμάτων και προσπαθούν να αντλήσουν περισσότερα συναισθήματα από τους δυνητικούς πελάτες και καταναλωτές.