9 Μαΐου 2024

ΙΚΑ, Εγκύκλιος 40: Οδηγός Ορθής Διοικητικής Συμπεριφοράς

ΙΚΑ, Εγκύκλιος 40: Οδηγός Ορθής Διοικητικής Συμπεριφοράς

Το ΙΚΑ δημοσίευσε την Εγκύκλιο 40 (10.09.2015) της οποίας ο πλήρης τίτλος είναι:
«Οδηγός Ορθής Διοικητικής Συμπεριφοράς».

Σύμφωνα με την Εγκύκλιο, ο δημόσιος υπάλληλος οφείλει να:

• Απαντά στις τηλεφωνικές κλήσεις, δηλώνει το όνομά του και αντιμετωπίζει με ευγένεια και προθυμία τις ερωτήσεις που του απευθύνονται.

• Ενδιαφέρεται για τα αποτελέσματα της εργασίας του, αντιμετωπίζει τυχόν λάθη και φροντίζει να μην τα επαναλάβει στο μέλλον.

• Όταν διαπιστώσει ότι με πράξη ή παράλειψή του έθιξε κάποιο δικαίωμα πολίτη, οφείλει αμέσως να ζητήσει συγγνώμη και να προβεί σε κάθε νόμιμη ενέργεια για να επανορθώσει.

• Διατηρεί σε εμφανές σημείο στο γραφείο του ειδική πινακίδα, στην οποία αναγράφεται το ονοματεπώνυμο και η υπηρεσιακή του ιδιότητα.

Παρόλο που η συγκεκριμένη Εγκύκλιος είναι του ΙΚΑ, ωστόσο τα παραπάνω ισχύουν για όλους τους δημοσίους υπαλλήλους, αφού είναι γενικότερη εντολή από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και μάλιστα από το 2012.

Διαβάστε ολόκληρη την Εγκύκλιο, εδώ.

Ίσως δε, όταν πηγαίνετε σε δημόσιες υπηρεσίες όπως ΙΚΑ, εφορίες κ.λπ., καλό είναι (ο μη γένοιτο βέβαια…) να την έχετε την Εγκύκλιο εκτυπωμένη και να την δείχνετε.

>>>•<<<

••• Αὐξημένη ἀνταγωνιστικότητα; … Εὐεπιχειρεῖν !

⚠  ΠΟΛ. 1201/15: Τα του ΦΠΑ στην Εκπαίδευση

Ψάχνετε για εργασία; … Αγγελίες

Άλλες σημαντικές Ειδήσεις

Related posts