16 Νοεμβρίου 2018

Breaking News

Μαθήματα Επιχειρηματικότητας από ένα πρώην Μοντέλο!

Μαθήματα Επιχειρηματικότητας από ένα πρώην Μοντέλο!

Παρακολουθώντας το Greece’s Next Top Model (GNTM), είδαμε σε ένα επεισόδιο μετά θετικής εκπλήξεώς μας, ότι μπορούμε να πάρουμε και μαθήματα επιχειρηματικότητας από αυτό. Πως;

Η παρουσιάστριά του και κριτής στο Παιγνίδι, η κα Βίκυ Καγιά, έχει δημιουργήσει εδώ και μερικά χρόνια, ένα Fashion Workshop στο κέντρο της Αθήνας. Σε αυτό εκπαιδεύονται σχεδιαστές και στυλίστες, σε έναν πολύ λειτουργικό χώρο, ειδικά σχεδιασμένο για την Ελλάδα, με την συνεργασία της Mod’ART International, της κορυφαίας εταιρίας (από Παρίσι) στον χώρο εκπαίδευσης στην μόδα, διεθνώς.

Σε αυτόν τον χώρο λοιπόν, νέοι σχεδιαστές, εργάζονται, σχεδιάζουν, κόβουν πατρόν, ετοιμάζουν ρούχα, και στο τέλος της κάθε χρονιάς, γίνεται μια μεγάλη εκδήλωση, που παρουσιάζουν τις κολεξιόν τους. Επίσης κάθε χρόνο περνάνε από αυτόν τον χώρο περί των 115 με 120 νέων μοντέλων, που εκπαιδεύονται, που μαθαίνουν πως να ποζάρουν, να περπατάνε στην πασαρέλα, όπως και πολλά άλλα χρηστικά και ωφέλιμα για την πορεία τους στον χώρο της μόδας.

Έτσι, εξυπηρετούνται δύο πολύ βασικές ανάγκες και προσφέρονται λύσεις:

Αφενός στους νέους σχεδιαστές και στυλίστες, που έχουν έναν χώρο (μαζί με άλλους βέβαια), στον οποίο μπορούν να εργαστούν, αλλά και να έχουν την αναγκαία για το ξεκίνημά τους υποστήριξη, που εάν δεν πήγαιναν στο συγκεκριμένο Fashion Workshop, ο κάθε συγκεκριμένος νέος σχεδιαστής, που είναι άσημος, θα έπρεπε να επιβαρυνθεί το όλο κόστος για να βρει αποκλειστικά δικό του χώρο, το ακίνητο, αλλά και τον εξοπλισμό (κοπτικές μηχανές, ραπτικές μηχανές κλπ). Καταλαβαίνετε ότι το κόστος του να είχαν αποκλειστικά δικό τους χώρο οι rookies της σχεδίασης και ενδυματολογικής συμβουλευτικής, θα ήταν ενδεχομένως έως και απαγορευτικό, και θα τους εμπόδιζε από το να αναπτύξουν το ταλέντο τους, συν το ότι στο Fashion Workshop, δεν είναι μόνοι τους, είναι παρέα με άλλους νέους σχεδιαστές και στυλίστες, με τους οποίους προφανώς μπορούν να ανταλλάσσουν απόψεις και με το έμπειρο προσωπικό του Workshop, που μπορεί να παρέχει πολύτιμη γνώση και συμβουλευτική στα πρώτα τους βήματα.
Επομένως, στους νέους σχεδιαστές και στυλίστες, το Fashion Workshop δίδει ένα ενιαίο λειτουργικό χώρο να εργαστούν, μαζί με την παροχή γνώσης και πολύτιμης υποστήριξης, όπως και της δυνατότητας παρουσίασης των δημιουργιών τους, σε μια μεγάλη εκδήλωση ετησίως, που την βλέπουν γνωστοί και καταξιωμένοι σχεδιαστές, παράγοντες του χώρου της μόδας και επιχειρηματίες του χώρου, οπότε τους ανοίγονται πόρτες που από μόνοι τους δεν θα μπορούσαν να ανοίξουν.

Αφετέρου στα νέα μοντέλα, δίδεται εκτός από εκπαίδευση και δυνατότητα προβολής στους, στην ετήσια μεγάλη εκδήλωση, που την βλέπουν γνωστοί και καταξιωμένοι σχεδιαστές και παράγοντες του χώρου της μόδας, επομένως τους ανοίγουν πόρτες, ακριβώς στο ξεκίνημά τους, που από μόνες τους δεν θα μπορούσαν να το κάνουν.

Επιπλέον, το Fashion Workshop έχει αναπτύξει συνεργασίες με μεγάλες εταιρίες όπως π.χ. Vodafone, TOMS, Disney, L’Oreal, Maybelline NY, Marie Claire, In Style, Zeus + Dione, Civitas PR Agency, Votre Beauté, Madame Figaro, Marks & Spencer και αρκετές άλλες, στις οποίες προωθεί τους φοιτητές σε project αυτών των μεγάλων επιχειρήσεων, και βέβαια ξανά, τους ανοίγουν πολύ ευκολότερα προοπτικές επαγγελματικής ανέλιξης.

Από όλα τα παραπάνω, δεν είναι τυχαίο ότι το ποσοστό άμεσης επαγγελματικής αποκατάστασης μετά το τέλος των σπουδών, ανέρχεται σε 85%. Ακόμα σημαντικότερο, είναι ότι δίδεται μια δυνατότητα ευκολότερης εκκίνησης, προβολής, δικτύωσης και αρχικής ανέλιξης στο χώρο της μόδας σε ταλαντούχους ανθρώπους, που δραστηριοποιούνται στον χώρο είτε ως σχεδιαστές ή στυλίστες, είτε ως μοντέλα, που αν ενεργούσαν ο καθένας αυτόνομα, δεν θα είχαν τις ίδιες προοπτικές δυναμικής και αποτελεσματικής εκκίνησης.

Αν μη τι άλλο, από όσα αναφέραμε, αποδεικνύεται ότι είναι λανθασμένο και το στερεότυπο, του μοντέλου που έχει όποια επιτυχία έχει στο πεδίο του, από την εμφάνισή του και μόνο. Δεν υπάρχουν και δεν πρέπει να υπάρχουν στερεότυπα. Ο καθείς από το πεδίο του, εάν έχει μεράκι και μια αναλυτική σκέψη να διαγνώσει κάποιες ανάγκες της αγοράς, μπορεί να κάνει κάτι έξυπνο, διαφοροποιημένο και επιτυχημένο, που να έχει διάρκεια.

Συγχαρητήρια λοιπόν στην κα Βίκυ Καγιά, και για τα μαθήματα επιχειρηματικότητας και σχετικής έμπνευσης, που δίδει σε όλους μας! 

Δείτε και διαβάστε περισσότερα, στο site του ιδίου του Fashion Workshop ΕΔΩ.

Related posts