26 Απριλίου 2024

Μια Cool επιχειρηματική ιδέα, μερικές φορές είναι κυρίως θέμα μυαλού

Μια Cool επιχειρηματική ιδέα, μερικές φορές είναι κυρίως θέμα μυαλού

Μια Cool επιχειρηματική ιδέα, μερικές φορές είναι κυρίως θέμα μυαλού: ένας αμερικάνος, έφτιαξε ένα προϊόν που δεν υπήρχε στην αγορά και είναι πολύ χρήσιμο.cooler

Πρόκειται για ένα ‘διευρυμένο’ ψυγείο εκδρομής. Προφανώς, ο δημιουργός του διευρυμένου ψυγείου, ήταν ο ίδιος εκδρομεύς και κατασκηνωτής και πρέπει να είχε πλούσια εμπειρία πάνω στο θέμα.

Δείτε όμως πρώτα το βίντεο που παρουσιάζει το προϊόν:

Προφανώς πλούσια εμπειρία σε εκδρομές και κατασκηνώσεις, είχαν και έχουν, μεγάλο πλήθος από αμερικανούς, όπως και από άλλες χώρες. Όμως δεν το σκέφτηκε κανείς άλλος εκτός από αυτόν, τον δημιουργό.

Γιατί συνέβη αυτό; Προφανώς διότι ο δημιουργός και όντας ο ίδιος εκδρομεύς και κατασκηνωτής, θα είχε παρατηρήσει ότι στις εξορμήσεις του, υπήρχαν αυτές οι υπαρκτές ή έστω δυνητικές ανάγκες. Καλώς ή κακώς, στις εκδρομές και εξορμήσεις στη φύση, δεν πηγαίνει κανείς μόνος του ή αν γίνεται αυτό, είναι η σπάνια περίπτωση.

Όταν πάει εκδρομή μια παρέα, μπορεί ο ένας από αυτούς να μην επιθυμεί τίποτα άλλο εκτός της επαφής με την φύση και να απέχει από ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές, αλλά στους υπολοίπους της παρέας, που συχνά θα περιλαμβάνει γυναίκες και παιδιά, υπάρχουν κάποιοι που θα ζητούσαν κάποιες επιπλέον ανέσεις.

Προσέχοντας λοιπόν ο δημιουργός της συσκευής, τις επιθυμίες και απαιτήσεις των συνεκδρομέων, απλώς τις συγκέντρωσε σε μια εμφανώς καλά σχεδιασμένη συσκευή – ψυγείο, δημιουργώντας ένα ‘πολυψυγείο’, όπως ένας swiss army σουγιάς, αλλά στο πιο σύνθετο, με νέες δυνατότητες για ένα ψυγείο εκδρομής αλλά και πολλές ενδιαφέρουσες αναβαθμίσεις χαρακτηριστικών που ούτως ή άλλως θα είχε ένα απλό ψυγείο, όπως π.χ. οι φαρδύτερες ρόδες ή το ελαστικό σκοινάκι για την μεταφορά και άλλων πραγμάτων, πάνω από το ψυγείο χωρίς να κινδυνεύουν να πέσουν ή η ειδική ενσωματωμένη θήκη για πιάτα.

Δηλαδή πέραν των νέων λειτουργιών που πρόσθεσε, έδωσε βάση και σε κάποιες λεπτομέρειες που με μια σωστή σχεδίαση του προϊόντος του, αναβάθμισε σημαντικά το ψυγείο.

Το προϊόν του είναι σίγουρα πρωτοπόρο, ενδιαφέρον για τους καταναλωτές, καθώς είναι ιδιαιτέρως χρήσιμο σε επίπεδο παρέας που εκδράμουν.

Μερικές φορές λοιπόν, είναι δυνατόν με σχετικά εύκολο τρόπο, να δημιουργήσει κανείς ένα νέο προϊόν, απλά, βλέποντας και ακούγοντας τις ανάγκες. Αλλά να μην μένει απλά στον εντοπισμό αυτών, αλλά νά προχωρά και στην ικανοποίησή τους. Στην προκειμένη περίπτωση ο δημιουργός θα συνεργάστηκε με κάποιον ηλεκτρονικό / μηχανικό.

Η ανάπτυξη ενός τέτοιου προϊόντος, σίγουρα δεν αποτέλεσε μια ακριβή επένδυση, είναι όμως ένα προϊόν, που εφόσον έχει και προσιτή τιμή για αυτά που προσφέρει (και προσφέρει πολλές επιπλέον δυνατότητες και ανέσεις), μπορεί να πουλήσει πολύ και να καταστήσει τον δημιουργό του πλούσιο.

Βάλαμε το συγκεκριμένο άρθρο, ως ένα κίνητρο για να σκεφτείτε και εσείς ομοιοτρόπως και ποιος ξέρει, αν αναλύσετε τις ανάγκες σε ένα θέμα ή τομέα που γνωρίζετε καλά και στον οποίο διαθέτετε πλούσια εμπειρία, μπορεί και εσείς, να βρείτε μία πολύ καλή επιχειρηματική ιδέα.

Related posts