23 Απριλίου 2024

Νέα ψηφιακή υπηρεσία ΕΒΕΑ – Online Σύμβουλος Επιχειρήσεων για τον Covid-19

Νέα ψηφιακή υπηρεσία ΕΒΕΑ – Online Σύμβουλος Επιχειρήσεων για τον Covid-19

Το ΕΒΕΑ υποστηρίζει με κάθε δυνατό τρόπο τις Επιχειρήσεις – μέλη και τους εργαζόμενους σε αυτές, εγκαινιάζοντας διαρκώς νέες, καινοτόμες και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.

Η πρωτόγνωρη κρίση της πανδημίας του κορονοϊού (COVID-19) που βιώνουμε σε παγκόσμια κλίμακα, αναμένεται να οδηγήσει σε ύφεση την ΕΕ και την πατρίδα μας, με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις και οι εργαζόμενοι να δεχθούν ισχυρά πλήγματα. Για την αντιμετώπιση αυτού του κινδύνου, είναι καταιγιστικές οι εξελίξεις στη σχετική νομοθεσία, που περιλαμβάνουν πολλές φορές ασάφειες και η εφαρμογή τους μπορεί να δημιουργεί ερωτηματικά και σύγχυση.

Για την ουσιαστική υποστήριξη του επιχειρηματικού κόσμου, το ΕΒΕΑ πήρε την πρωτοβουλία και δημιούργησε μια σύγχρονη και έγκυρη Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Ενημέρωσης & Συμβουλευτικής των Επιχειρήσεων για θέματα που σχετίζονται με τον κορονοϊό“.
Πρόκειται για έναν OnLine Σύμβουλο του Επιχειρηματία, που εξειδικεύεται σε θέματα που αφορούν σε επιχειρήσεις και εργαζόμενους, σχετικά με την αντιμετώπιση των επιπτώσεων από την κρίση του κορονοϊού. Στο αμέσως επόμενο διάστημα, σχεδιάζεται η επέκταση της υπηρεσίας σε όλα τα θέματα που αφορούν την επιχειρηματικότητα, με στόχο, η υπηρεσία να γίνει πραγματικά ο καθημερινός 24*7 Σύμβουλος του Επιχειρηματία.

Η πολυδιάστατη αυτή υπηρεσία παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ σε όλες τις Ελληνικές επιχειρήσεις, για όσο διάστημα διαρκεί η κρίση της πανδημίας του κορωνοϊού και περιλαμβάνει:

o   Ενημέρωση των επιχειρήσεων για τη νομοθεσία, εγκυκλίους, ερμηνευτικές διατάξεις, αρθρογραφία, κλπ για θέματα που αφορούν τις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων του κορονοϊού

o   Συμβουλευτική υπηρεσία που απαντά σε ερωτήματα των επιχειρήσεων για θέματα που αφορούν τις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων του κορονοϊού

Οι υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και το έγκυρο και εξειδικευμένο επιχειρηματικό περιεχόμενο είναι προσβάσιμο από σταθερές ή κινητές συσκευές (tablets, smartphones), μέσα από την ιστοσελίδα του ΕΒΕΑ και ενημερώνεται καθημερινά.

Σύντομη περιγραφή

Το περιεχόμενο Ενημέρωσης:

Η υπηρεσία περιλαμβάνει έγκυρο περιεχόμενο που επιμελούνται – δημιουργούν έμπειρα στελέχη – σύμβουλοι. Ενδεικτικά περιλαμβάνει:

  • Νομοθεσία (Νόμοι, ΠΝΠ), ΠΟΛ, εγκυκλίους, αποφάσεις για θέματα που αφορούν την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κρίσης του κορονοϊού για τις επιχειρήσεις και τους εργαζομένους
  • σχετική αρθρογραφία
  • σχολιασμό, όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο
  • Το περιεχόμενο σηματοδοτείται (tagging) με κατάλληλο τρόπο και κατηγοριοποιείται σε θεματικές ενότητες, ώστε να είναι εύκολη η αναζήτησή του από τους απλούς χρήστες.

Το FORUM και η Βάση Γνώσης

Η υπηρεσία διαθέτει σύστημα δημόσιας διαβούλευσης (Forum) μέσω του οποίου οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα:

  • να θέτουν ερωτήματα προς την κοινότητα του Forum
  • να δίνουν ή να δέχονται απαντήσεις από την κοινότητα του Forum
  • οι διαχειριστές του Forum (moderators), έχουν τη δυνατότητα να ελέγχουν / απορρίπτουν τυχόν κακόβουλες ερωτήσεις / απαντήσεις – σχόλια
  • οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι έχουν τη δυνατότητα να επεξεργάζονται και δημοσιεύουν ανώνυμα επιλεγμένες ερωτήσεις / απαντήσεις, δημιουργώντας με τον τρόπο αυτό μια Βάση Γνώσης της υπηρεσίας, με σκοπό την διάχυση της γνώσης σε όλους με εύκολο και δομημένο τρόπο.

Η Συμβουλευτική Υπηρεσία

Πρόκειται για πρωτοποριακή υπηρεσία που υποστηρίζεται από εξειδικευμένους συμβούλους, μέσω της οποίας:

  • τα εγγεγραμμένα μέλη – επιχειρήσεις μπορούν να υποβάλλουν εξατομικευμένες ερωτήσεις και να δέχονται σε προσωπικό επίπεδο τις αντίστοιχες απαντήσεις
  • οι απαντήσεις αποστέλλονται αυτόματα στο προσωπικό email του ερωτώντος, ενώ είναι επίσης προσβάσιμες και μέσω του λογαριασμού του
  • η πρόσβαση στη Συμβουλευτική υπηρεσία είναι ΔΩΡΕΑΝ και όλη τη διάρκεια της κρίσης παρέχεται ως ανταποδοτική υπηρεσία όχι μόνον στις επιχειρήσεις – μέλη του ΕΒΕΑ αλλά σε όλες τις Ελληνικές επιχειρήσεις.
  • η ταυτοποίηση των επιχειρήσεων γίνεται μέσω των κωδικών πρόσβασής τους στο ΓΕΜΗ

Σημειώσεις και Επισημάνσεις επί του μέτρου στήριξης των επιχειρήσεων Επιστρεπτέας Προκαταβολής

Ενδιαφέροντα Χρηστικά Σεμινάρια

LOLplusΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

Related posts