29 Μαρτίου 2024

Breaking News

Υψηλός ο βαθμός ικανοποίησης τουριστών από τη χώρα μας- αν και μειωμένος

Υψηλός ο βαθμός ικανοποίησης τουριστών από τη χώρα μας- αν και μειωμένος

Υψηλός ο βαθμός ικανοποίησης τουριστών από τη χώρα μας- αν και μειωμένος:  ο δείκτης Ικανοποίησης τουριστών (Global Review Index) της Ελλάδος και για το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουλίου 2014 διαμορφώνεται σε 84,1%.τουρισμός

Ο δείκτης Global Review Index-GRI της ReviewPro υπολογίζεται καθημερινά για κάθε ξενοδοχείο μέσω ανάλυσης των μεταβλητών που συνδέονται με τις αναρτήσεις σχολίων πελατών σε εκατοντάδες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, ιστοσελίδες σχολιασμού ξενοδοχείων και ιστοσελίδες OTAs (online travel agents – διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία). Επίσης, λαμβάνει υπόψιν όχι μόνο τις ημερήσιες κριτικές αλλά και τα ιστορικά δεδομένα των τελευταίων 365 ημερών δίνοντας μεγαλύτερη βαρύτητα στις πιο πρόσφατες κριτικές.

Η επίδοση της χώρας μας, με GRI 84,1%, είναι μεν γενικότερα υψηλή αλλά κυμαίνεται και σε υψηλότερα επίπεδα συγκριτικά με τον GRI άλλων ανταγωνιστικών χωρών, που διαμορφώνουν τιμές λίγο πάνω από 80%.

Παράλληλα, ο δείκτης ποιότητας – τιμής διαμορφώνεται στο επίσης ικανοποιητικό ποσοστό 82,5% στη χώρα μας, σε σχέση με το αντίστοιχο 80,5% των ανταγωνιστικών προορισμών.

Αυτό, προκύπτει ύστερα από την επεξεργασία 82.900 ηλεκτρονικών σχολίων πραγματικών επισκεπτών που κατέλυσαν σε σταθμισμένο δείγμα 1.060 ξενοδοχείων της χώρας, όλων των κατηγοριών και τα οποία συγκρίθηκαν με αντίστοιχο δείγμα 486.300 ερωτηματολογίων αντίστοιχων προορισμών άλλων χωρών.

Γενικότερα, δείκτες άνω του 80% θεωρούνται ικανοποιητικοί διεθνώς, υποδηλώνοντας θετική εμπειρία.

Ωστόσο παρά τη θετική εικόνα της χώρας μας, παίζει ρόλο και η μεταβολή που πετυχαίνουμε συγκρινόμενοι με τον εαυτό μας · και σε αυτή τη σύγκριση, παρατηρείται μικρή πτώση και των δύο δεικτών, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, πιθανότατα λόγω της μεγάλης και απότομης αύξησης της τουριστικής κίνησης προς την χώρα μας, αλλά και των εξαιρετικά υψηλών πληροτήτων στα καταλύματα.

Παράλληλα, οι ανταγωνιστές μας φαίνεται ότι κερδίζουν σχετικό έδαφος. Προς την κατεύθυνση αυτή, ο ΣΕΤΕ επισημαίνει την ανάγκη ιδιαίτερα προσεκτικής τιμολογιακής πολιτικής για το 2015, περαιτέρω βελτίωσης του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών και επιτάχυνσης των δημόσιων και ιδιωτικών επενδύσεων, αντιμετώπισης των μεγάλων προβλημάτων στις δημόσιες υποδομές μας και στην καθαριότητα, εμπέδωσης και διατήρησης σταθερού οικονομικού και πολιτικού περιβάλλοντος.

Σε επιμέρους δείκτες τοποθεσίας, εξυπηρέτησης και φαγητού-ποτού, η χώρα μας κατά μέσο όρο δείχνει επίσης να προηγείται στα σχόλια των τουριστών, αν και υπάρχουν σημαντικές αλλά και ενδιαφέρουσες αποκλίσεις μεταξύ περιφερειών, συγκεκριμένων προορισμών και κατηγοριών καταλυμάτων.

Τέλος, τα στοιχεία αυτά θα χρησιμοποιηθούν από το SETE Intelligence για στοχευμένες μελέτες καθώς και για προωθητικές ενέργειες της Marketing Greece.

Εσείς, θέλετε να βελτιώσετε την αναταγωνιστικότητα της επιχείρησής σας;

>>>•<<<

Ίσως σας ενδιαφέρουν και τα ακόλουθα άρθρα:
✎ Αισιόδοξη εικόνα του τουρισμού στη χώρα μας κατά την Alpha Bank
✎ Βελτίωση πλεονάσματος του Ταξιδιωτικού Ισοζυγίου τον Ιούλιο αλλά και στο επτάμηνο

Related posts