Τα θετικά των κοινωνικών μέσων δικτύωσης είναι γνωστά: Μπορείς να κοινοποιήσεις τη δουλειά σου, μπορείς να μεγαλώσεις τον επαγγελματικό σου κύκλο, μπορείς να βρεις συνεργάτες, ακόμα και νέες επαγγελματικές ευκαιρίες.
Γιατί όμως θα πρέπει να προσέξεις το επαγγελματικό προφίλ σου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Όπως είδαμε και στο σχετικό άρθρο του inc:
- Το 93% των υπαλλήλων ανθρώπινου δυναμικού, που είναι υπεύθυνοι για τις προσλήψεις, χρησιμοποιούν το LinkedIn για την αναζήτηση μελλοντικών συνεργατών και υπαλλήλων.
- Οι 7 στους 10 χρήστες του Internet έχουν αναζητήσει πληροφορίες για άλλους, σύμφωνα με την έρευνα του Pew.
- Tο 72% των καταναλωτών δίνει την ίδια σημασία στις online κριτικές με τις διαπροσωπικές κριτικές και συζητήσεις σχετικά με τα προϊόντα.
Ωστόσο, μέσα σ’ όλα αυτά υπάρχει και μια παγίδα: Ο, τι συμβαίνει online, μένει online. Ακόμα και να σβήσεις κάτι, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να το κρύψεις. Επομένως, εφόσον χρησιμοποιείς και για επαγγελματικούς λόγους τα social media, καλό θα είναι να προσέξεις τι εμφανίζεται στο προφίλ σου.
Ξεκινώντας, θα πρέπει να διασαφηνίσουμε τι είναι σημαντικό για τους πελάτες σου:
- Τα δείγματα της δουλειάς σου (αν υπάρχει και οπτικό υλικό ακόμα καλύτερα).
- Η εμπιστοσύνη και ο επαγγελματισμός
- Η καλή συνεργασία
Έπειτα, καλό θα είναι να δώσεις σημασία στο τι λένε ή γράφουν για εσένα οι υπόλοιποι χρήστες των κοινωνικών δικτύων ή ακόμα και το τι εμφανίζει για εσένα το διαδίκτυο. Με άλλα λόγια, μπορείς να κάνεις αναζήτηση του ονόματός σου στο Google.
Αν συναντήσεις κάτι που δεν σε ικανοποιεί, μπορείς να πάρεις τα μέτρα σου. Δηλαδή, μπορείς να ελέγξεις τις ρυθμίσεις απορρήτου σου. Για παράδειγμα:
- Στο Facebook κοίταξε για το τι μπορούν να δημοσιεύουν στο Timeline σου για σένα και πού μπορούν να σε κάνουν tag.
- Πρόσεξε για την σύνδεση του Facebook με το Twitter και γενικά την αλληλοσύνδεση των social media μεταξύ τους.
Πηγή: orbi.gr