Μια αλυσίδα super market που δραστηριοποιείται στο Ηνωμένο Βασίλειο και στις ΗΠΑ, πουλώντας βιολογικά προϊόντα, έβαλε στα ψυγεία της… ξεφλουδισμένο μανταρίνι!
Βέβαια λόγω της κατακραυγής του κοινού, από τα social media (ιδίως για μια αλυσίδα οργανικών βιολογικών τροφών), απέσυρε τελικά το εν λόγω κωδικό – προϊόν, αφού η πλαστική τους συσκευασία, θα επέφερε μια πολύ δυσανάλογη επιβάρυνση του περιβάλλοντος, έστω και αν είναι ανακυκλώσιμα.
Η υπόθεση είναι εξωπραγματική αλλά 100% αληθινή και έστω και αν απέσυρε το συγκεκριμένο προϊόν, σε κάνει να απορείς σε τι κοινό απευθύνεται: σε κοινό που βαριέται να καθαρίσει την φλούδα του μανταρινιού; Που η φλούδα του μανταρινιού, όπως και του πορτοκαλιού, όπως και πολών άλλων φρούτων, είναι μια φυσική συσκευασία που προστατεύει το ίδιο το περιεχόμενο βρώσιμο φρούτο και το κάνει να διαρκεί για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα;
Αφήστε δε, που η πλαστική συσκευασία ως διάφανη, υποβαθμίζει σημαντικά διατροφικά, το περιεχόμενο μανταρίνι, αφού κάποιες βιταμίνες του, χάνονται από την έκθεσή του στο φως.
Πραγματικά σε τι καταναλωτικό κοινό απευθύνεται ένα τέτοιο προϊόν;
• Σε τεμπέληδες που βαριούνται να καθαρίσουν την φλούδα;
• Σε ‘μυγιάγγιχτους’ που τους ενοχλεί η κάπως κολλώδης αίσθηση που αφήνουν τα αιθέρια έλαια που εκτινάσσονται όταν το ξεφλουδίζεις; Και βαριούνται να πλύνουν τα χέρια τους;
Σε τι κοινό πραγματικά, απευθύνονται;
• Σε τεμπέληδες που βαριούνται να καθαρίσουν την φλούδα;
• Σε ‘μυγιάγγιχτους’ που τους ενοχλεί η κάπως κολλώδης αίσθηση που αφήνουν τα αιθέρια έλαια που εκτινάσσονται όταν το ξεφλουδίζεις; Και βαριούνται να πλύνουν τα χέρια τους;
Σε τι κοινό πραγματικά, απευθύνονται;
Και εάν νομίζετε ότι ήταν μια μοναδική περίεργη περίπτωση, δείτε και την κάτωθι φωτογραφία, από μεγάλη γνωστή διεθνώς αλυσίδα super market:
>>>•<<<