Αποθαρρυντικά τα αποτελέσματα των ενδιάμεσων (φθινοπωρινών) Εκπτώσεων 2014: Η ΕΣΕΕ πραγματοποίησε την περιοδική έρευνα για τις ενδιάμεσες εκπτώσεις και διερεύνησε τη στάση και τις απόψεις των εμπόρων για το άνοιγμα των Κυριακών.
Η έρευνα ήταν τηλεφωνική με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου σε τυχαίο δείγμα 250 εμπορικών επιχειρήσεων σε παραδοσιακές εμπορικές αγορές αστικών κέντρων της χώρας. Επίσης καταγράφηκαν οι απόψεις πολλών Εμπορικών Συλλόγων από όλη τη χώρα.
Συνολικά, η εκπτωτική περίοδος του Νοεμβρίου (1 ως και 10 Νοεμβρίου 2014), όσον αφορά στις πωλήσεις των εμπορικών καταστημάτων κινήθηκε σε ίδια ή χαμηλότερα επίπεδα από την αντίστοιχη περσινή.
- Αναλυτικότερα, το 40,2% των επιχειρήσεων είδε τις φετινές πωλήσεις στη συγκεκριμένη περίοδο αναφοράς να παραμένουν στα ίδια επίπεδα και το 37,2% σε χαμηλότερα.
- Σε μεγαλύτερο βαθμό πλήττονται οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε πωλήσεις ειδών οικιακού εξοπλισμού όπου το ποσοστό αυτών που εμφάνισαν χαμηλότερες πωλήσεις ανέρχεται στο 47,2%.
- Το ίδιο φαινόμενο παρατηρείται και για τις επιχειρήσεις που έχουν έδρα στην επαρχία, όπου το αντίστοιχο ποσοστό φτάνει στο 44,2%.
- Τέλος μία στις πέντε εμπορικές επιχειρήσεις εμφάνισε αύξηση πωλήσεων την εκπτωτική περίοδο του Νοεμβρίου του 2014 έναντι του 2013.
Κυριακάτικο Άνοιγμα: Στο πλαίσιο της έρευνας, οι έμποροι ρωτήθηκαν εάν, σύμφωνα με την δυνατότητα που τους εκχωρεί η πρόσφατη υπουργική απόφαση, άνοιξαν τα καταστήματά τους την Κυριακή 2 Νοεμβρίου. Για ΟΣΑ καταστήματα άνοιξαν παρατηρείται ότι τρεις στους τέσσερις επιχειρηματίες πιστεύουν ότι τελικά η Κυριακή δεν επηρέασε θετικά τον τζίρο του εκπτωτικού δεκαημέρου. Με άλλα λόγια, ο τζίρος της Κυριακής απορρόφησε εκείνο των προηγούμενων και επόμενων ημερών.
Εμείς ως TaxCoach, θα σημειώσουμε ότι ο φορέας των εμπόρων, η ΕΣΕΕ παρουσιάζει με την έρευνά της ότι η κατάσταση στο εμπόριο παραμένει αποθαρρυντική, σε στασιμότητα ή μείωση, όταν η κυβέρνηση, μας επαναλαμβάνει ότι περνάμε σε ανάπτυξη (ήδη, έβγαλε το τρίτο τρίμηνο του 2014 με θετικό ρυθμό) και ότι αυτή η ανάπτυξη, βασίζεται – λέει – στην αύξηση της κατανάλωσης.
Ε, μάλλον ο φορέας των εμπόρων, είναι παρανοϊκός που λέει τα αντίθετα…
Πραγματικά, εμείς αναρωτιόμαστε, όταν ο κόσμος δεν ψωνίζει ούτε καν στις εκπτώσεις, πως είναι δυνατόν, να μιλάει η κυβέρνηση για αύξηση της κατανάλωσης; Δηλαδή δεν ψωνίζει στις εκπτώσεις που παρατηρείται στασιμότητα ή μείωση και αγοράζει στην μη εκπτωτική περίοδο που οι τιμές είναι υψηλότερες;
Και πως είναι δυνατόν να αυξηθεί η κατανάλωση, όταν δεν έχουμε αύξηση στα εισοδήματα (μισθούς, συντάξεις, επιδόματα); Ενώ με την διατήρηση της υπερφορολόγησης, έχουμε μειωτική επίδραση στο διαθέσιμο εισόδημα των πολιτών;
Εμάς, για μαγικά μας φαίνονται αυτά της κυβέρνησης…
>>>•<<<
Ίσως σας ενδιαφέρει το ακόλουθο άρθρο:
✎ Επιστημονική τεκμηρίωση ότι ο τύμβος Καστά έχει ‘πλούσιο’ περιεχόμενο