Αύξηση Πελατών: Είμαι σίγουρος ότι έχετε πετύχει αρκετά άρθρα είτε ελληνικά είτε ξένα που αναφέρονται σε αύξηση πελατών. Συνήθως όμως κάποιοι από εκείνους είναι δύσκολοι ή μη εύκολα κατανοήσιμοι. Στο άρθρο αυτό διαβάστε 4 πραγματικούς και εύκολους τρόπους να αυξήσετε τους πελάτες σας, με ιδέες που είναι τόσο απλές αλλά ίσως να μην τις σκεφτήκατε ποτέ.
1. Ανταλλαγή Πελατολογίου
Είναι ένας από τους πιο εύκολους τρόπους για να αρχίσετε να αυξάνετε το εύρος των υποψηφίων πελατών σας. Ας πούμε για παράδειγμα ότι έχετε ένα κατάστημα χαλιών καλής ποιότητας. Τα χαλιά αυτά τα αγοράζουν πελάτες μέτριας οικονομικής τάξης που ενδιαφέρονται να βελτιώσουν το σπίτι τους ή ανοίγουν τώρα σπίτι. Στο ίδιο αυτό κοινό ανήκουν οι πελάτες που θέλουν να κάνουν ανακαίνιση το σπίτι τους ή που το φτιάχνουν τώρα επειδή παντρεύονται. Αυτό σημαίνει ότι ίσως επίσης να χρειαστούν διακοσμητή, να αγοράσουν είδη μπάνιου, καναπέδες και είδη λοιπής διακόσμησης. Εσείς λοιπόν αυτό που έχετε να κάνετε είναι μια αμοιβαία ανταλλαγή πελατολογίου με τις παραπάνω επιχειρήσεις.
Πώς γίνεται αυτό; Με μια κοινή συμφωνία με τις άλλες επιχειρήσεις η οποία μπορεί να είναι είτε ο ένας να προτείνει προφορικά ο ένας τον άλλον, είτε να έχει ο ένας στο κατάστημα του άλλου κάποιο διαφημιστικό υλικό, είτε οι πελάτες της μιας επιχείρησης να απολαμβάνουν έκπτωση στο κατάστημα της άλλης επιχείρησης. Τόσο απλά και με πολύ λίγα έξοδα.
2. Συγκέντρωση Στοιχείων Επικοινωνίας & Ενημέρωση
Αρκετές επιχειρήσεις τηρούν στοιχεία πελατών τους, είτε αυτοί είναι τακτικοί είτε έχουν αγοράσει μόνο μια φορά. Οι περισσότερες όμως, τα στοιχεία αυτά τα έχουν μόνο για λόγους αρχείου και δεν τους δίνουν παραπάνω χρησιμότητα. Ας σκεφτούμε, επίσης, ότι ως γνωστόν το 80% του τζίρου μιας επιχείρησης γίνεται μόλις από το 20% των πελατών της που είναι και οι τακτικοί της (ο νόμος που αποκαλούμε 80-20). Αυτό που θέλουμε λοιπόν σ” αυτό το σημείο είναι να αυξήσουμε το ποσοστό των τακτικών πελατών μας, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνία τους που μας έχουν δώσει. Έτσι, αν έχετε κάποια προϊόντα σε στοκ που θέλετε να φύγουν από την αποθήκη σας ή μια καλή προσφορά ενημερώστε τους πελάτες σας με ένα e-mail ή sms. Το ίδιο αν έχετε και κάποιες νέες παραλαβές ή έχετε εντάξει νέες υπηρεσίες.
3. Εκπτωτικά Κουπόνια & Προσφορές
Εταιρίες όπως η Groupon & Cheapis ανθούν στις μέρες μας και όχι άδικα. Δημιουργήστε και προωθήστε τις δικές σας εκπτώσεις σε προσφορές σε προϊόντα και υπηρεσίες, με σκοπό να προσελκύσετε περισσότερο πελατειακό κοινό. Προσοχή όμως, αν και τέτοιες κινήσεις αυξάνουν το τζίρο μας επιχείρησης έστω και παροδικά, ο σκοπός δεν είναι αυτός. Ο σκοπός είναι να δώσετε σε έκπτωση ένα καλό προϊόν, κυρίως ώστε να σας γνωρίσουν πελάτες που δε σας ήξεραν μέχρι τώρα. Θα έχουν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν με την επιχείρησή σας και αν μείνουν ικανοποιημένοι το πιθανότερο είναι να αγοράσουν ξανά από εσάς.
4. Search Engine Optimisation & Directory Listing (Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης & Καταχώρηση σε Καταλόγους)
Ακόμα κι εσείς σαν καταναλωτής έχετε χρησιμοποιήσει πολλές φορές τις μηχανές αναζητήσεις ή υπηρεσίες καταλόγου όπως το Vrisko.gr ώστε να αναζητήσετε που μπορείτε να αγοράσετε κάποιο συγκεκριμένο προϊόν. Ας γυρίσουμε στο παράδειγμα με τα χαλιά. Κάποιος που ενδιαφέρεται λοιπόν να αγοράσει χαλιά και βρίσκεται στη Ρόδο το πιθανότερο είναι να πληκτρολογήσει στο Google «χαλιά Ρόδος», «φθηνά χαλιά Ρόδος», «χαλιά μάρκας στη Ρόδο» ή «που θα αγοράσω καλά χαλία στη ρόδο». Αν έχετε κάνει την προετοιμασία σας, δηλαδή, έχετε αναθέσει σε κάποιον να βελτιώσει την ιστοσελίδα σας σε σχέση με τις μηχανές αναζήτησης (SEO) και ταυτόχρονα έχετε καταχωρήσει την επιχείρησή σας σε ιστοσελίδες όπως το Vrisko.gr ή το Χρυσό Οδηγό, τότε θα βρίσκεται στα πρώτα αποτελέσματα που θα βγάλουν οι αναζητήσεις στο χρήστη. Και αυτό σημαίνει ακόμα περισσότερους πελάτες.
πηγή dingo.gr
>>>•<<<
Διαβάστε ακόμη…
10 βήματα για να αριστεύσει μια επιχείρηση στην εξυπηρέτηση πελατών