Διαδικασία απόκτησης κλειδαρίθμου (εγγραφή / πιστοποίηση στο πληροφοριακό σύστημα του Οργανισμού) στο πλαίσιο της προσεχούς έκδοσης νέων προγραμμάτων «Ενίσχυσης της ρευστότητας και της απασχόλησης» για 12.700 δικαιούχους
Α. Πρόγραμμα Επιχορήγησης Εργοδοτών για τη Δημιουργία νέων Θέσεων Εργασίας κατά την διάρκεια της Κρίσης.
Β. Ειδικό Πρόγραμμα νέων Ελεύθερων Επαγγελματιών, με στόχο την ενίσχυση της Ρευστότητας και της Απασχόλησης.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης και για τα δύο ανωτέρω προγράμματα είναι η ενδιαφερόμενη επιχείρηση να είναι πιστοποιημένος / εγγεγραμμένος χρήστης στο πληροφοριακό σύστημα (portal) του ΟΑΕΔ και να διαθέτει κωδικούς πρόσβασης σε αυτό (κλειδάριθμος επιχείρησης).
Προσοχή! Επισημαίνεται ότι για την υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων υπαγωγής (για εργοδότες και νέους ελεύθερους επαγγελματίες) στα ανωτέρω προγράμματα, απαιτείται κλειδάριθμος που αντιστοιχεί σε επιχείρηση και όχι κλειδάριθμος που αντιστοιχεί σε φυσικό πρόσωπο.
Στην περίπτωση που οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις δεν είναι εγγεγραμμένοι χρήστες στο Πληροφοριακό Σύστημα (portal) του Οργανισμού, θα πρέπει να επισκεφτούν την Υπηρεσία του ΟΑΕΔ (ΚΠΑ2) στην αρμοδιότητα της οποίας ανήκει η έδρα της επιχείρησης και να προσκομίσουν τα κάτωθι δικαιολογητικά για την έκδοση κλειδαρίθμου, προκειμένου στη συνέχεια να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση για την υπαγωγή στα ανωτέρω προγράμματα:
1. Οι ατομικές επιχειρήσεις την Βεβαίωση έναρξης επιτηδεύματος.
2. Τα νομικά πρόσωπα πρόσφατο καταστατικό της επιχείρησης από όπου θα προκύπτει η μετοχική ή/και εταιρική σύνθεσή της καθώς και το ΑΦΜ της επιχείρησης.
Η ανωτέρω διαδικασία μπορεί να διενεργηθεί από νόμιμα εξουσιοδοτημένο πρόσωπο.
Εάν η επιχείρηση διατηρεί υποκαταστήματα τότε κατά την έκδοση του κλειδαρίθμου θα πρέπει να δηλώνονται και να καταχωρούνται όλα τα απαραίτητα στοιχεία (διεύθυνση, τηλέφωνο, e-mail, κ.λπ.) κάθε υποκαταστήματός της.