Οι έρευνες έχουν καταδείξει ότι η απόκτηση ενός νέου πελάτη κοστίζει 5 έως 10 φορές περισσότερο από την διατήρηση ενός υπάρχοντος
Η ύπαρξη μιας “πιστής πελατειακής βάσης” αποτελεί το Νο 1 ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μιας επιχείρησης.
Η κατανόηση των λόγων αποχώρησης των πελατών και η αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων και της ψυχολογίας τους, αποτελεί παράγοντα επιτυχίας της πελατειακής σας βάσης.
Διαχειρίσου με επιτυχία τα παράπονα & την ψυχολογία των πελατών σου…
>>>•<<<
Την ΠΕΜΠΤΗ 28/09/2017 η Ευεπιχειρείν Σεμινάρια, διοργανώνει στο PARTHENON Hotel, ένα 6ωρο εξειδικευμένο διαδραστικό πρόγραμμα, με εισηγητή τον κ. Κωνσταντακόπουλο Ανδρέα, και με με θέμα:
«Διαχείριση Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη»
Το Διαδραστικό αυτό πρόγραμμα θα καλύψει
- τρόπους ανάπτυξης στρατηγικής για την επίλυση των παραπόνων των πελατών σας
- τρόπους ανάπτυξης στρατηγικής για τη διατήρηση των πελατών σας και
- τρόπους επιρροής της ψυχολογίας των πελατών σας,
μέσω βιωματικών ασκήσεων εστιασμένων στις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:
- Υπεύθυνους και Στελέχη Τμημάτων Πωλήσεων & Δημοσίων Σχέσεων
- Στελέχη Τμημάτων marketing & εξυπηρέτησης πελατών
- Ιδιοκτήτες Μικρών & Μεσαίων Επιχειρήσεων
- Ελεύθερους Επαγγελματίες
- Νομικούς και Ιατρούς
- Υποψήφιους νέους επιχειρηματίες στον τομέα της παροχής υπηρεσιών
*Ειδική τιμή για ΑΝΕΡΓΟΥΣ – ΦΟΙΤΗΤΕΣ*
Πληροφορίες & Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211- 4110533 & 210 – 6147341
Fax: 211-4110533
Email: info@euepixeirein.gr – Site: www.euepixeirein.gr
****