6 Ιουλίου 2024

Διαχειρίσου με επιτυχία τα παράπονα & την ψυχολογία των πελατών σου…

Διαχειρίσου με επιτυχία τα παράπονα & την ψυχολογία των πελατών σου…

Οι έρευνες έχουν καταδείξει ότι η απόκτηση ενός νέου πελάτη κοστίζει 5 έως 10 φορές περισσότερο από την διατήρηση ενός υπάρχοντος

Η ύπαρξη μιας “πιστής πελατειακής βάσης” αποτελεί το Νο 1 ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μιας επιχείρησης.

Η κατανόηση των λόγων αποχώρησης των πελατών και η αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων και της ψυχολογίας τους, αποτελεί παράγοντα επιτυχίας της πελατειακής σας βάσης.

Διαχειρίσου με επιτυχία τα παράπονα & την ψυχολογία των πελατών σου…

 >>>•<<<

Την ΠΕΜΠΤΗ 28/09/2017 η Ευεπιχειρείν Σεμινάρια, διοργανώνει στο PARTHENON Hotel, ένα 6ωρο εξειδικευμένο διαδραστικό πρόγραμμα, με εισηγητή τον κ. Κωνσταντακόπουλο Ανδρέα, και με  με θέμα:

«Διαχείριση Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη»

 

Το Διαδραστικό αυτό πρόγραμμα θα καλύψει

  • τρόπους ανάπτυξης στρατηγικής για την επίλυση των παραπόνων των πελατών σας
  • τρόπους ανάπτυξης στρατηγικής για τη διατήρηση των πελατών σας και
  • τρόπους επιρροής της ψυχολογίας των πελατών σας,

μέσω βιωματικών ασκήσεων εστιασμένων στις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων

 

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε: 

  • Υπεύθυνους και Στελέχη Τμημάτων Πωλήσεων & Δημοσίων Σχέσεων
  • Στελέχη Τμημάτων marketing & εξυπηρέτησης πελατών
  • Ιδιοκτήτες Μικρών & Μεσαίων Επιχειρήσεων
  • Ελεύθερους Επαγγελματίες
  • Νομικούς και Ιατρούς
  • Υποψήφιους νέους επιχειρηματίες στον τομέα της παροχής υπηρεσιών

 

Δείτε αναλυτικά εδώ…

 

*Ειδική τιμή για ΑΝΕΡΓΟΥΣ – ΦΟΙΤΗΤΕΣ*

Πληροφορίες & Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211- 4110533 & 210 – 6147341
Fax: 211-4110533
Email: info@euepixeirein.gr – Site: www.euepixeirein.gr

****

Νέος Κύκλος Σεμιναρίων Ευεπιχειρείν

Related posts