Η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ανακοινώνει για πρώτη φορά Δελτίο Τύπου με τα στοιχεία της Έρευνας του Ημερήσιου και Περιοδικού Τύπου, έτους 2015.
Η Έρευνα Ημερήσιου και Περιοδικού Τύπου είναι ετήσια απογραφική έρευνα και καταγράφει τις συνολικές πωλήσεις εφημερίδων και περιοδικών.
Με βάση τα στοιχεία της έρευνας του έτους 2015, αλλά και τα αντίστοιχα στοιχεία των ετών 2013 και 2014, ανακοινώνονται τα ακόλουθα:
Κατά το έτος 2015 παρατηρείται συνολικά μείωση κατά 10,67% στις συνολικές πωλήσεις των εφημερίδων. Αύξηση των πωλήσεων κατά 14,12% παρατηρείται στις ‘’Λοιπές εφημερίδες ‘’ σε σχέση με τις αντίστοιχες πωλήσεις του έτους 2014.
Αντίστοιχα, κατά το έτος 2014 σε σχέση με το έτος 2013, παρατηρείται συνολικά μείωση κατά 8,91% των πωλήσεων των εφημερίδων. Αύξηση παρουσιάζεται μόνο στις πωλήσεις των ημερήσιων πρωινών πολιτικών εφημερίδων, κατά 3,55%, και στις θρησκευτικές κατά 25,53%.
Επίσης, κατά το έτος 2015 παρατηρείται συνολικά μείωση κατά 19,79% στις πωλήσεις των περιοδικών όλων των κατηγοριών, όπως στη κατηγορία περιοδικών σπιτιού – διακόσμησης κατά 56,74% και των ανδρικών περιοδικών, κατά 50,55%, σε σχέση τις αντίστοιχες πωλήσεις του έτους 2014.
Αντίστοιχα, κατά το έτος 2014 σε σύγκριση με το έτος 2013,παρατηρείται μείωση συνολικά των πωλήσεων των περιοδικών κατά 7,28%. Αύξηση παρουσιάζεται μόνο στις πωλήσεις των περιοδικών ποικίλης ύλης, κατά 13,03% και στις πωλήσεις των γυναικείων περιοδικών, κατά 2,87%.