6 Μαΐου 2024

Εμμανουήλ Καζούρης και Συνεργάτες – Σύμβουλοι Επιχειρήσεων

Εμμανουήλ Καζούρης και Συνεργάτες – Σύμβουλοι Επιχειρήσεων

“Η γνώση είναι δύναμη” – Φραγκίσκος Βάκων – 

Η Εταιρεία Συμβούλων Εμμανουήλ Καζούρης και Συνεργάτες

στις συνεχώς νέες διαμορφούμενες ανάγκες του οικονομικού πεδίου των επιχειρήσεων και των αγορών

έρχεται να  ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΕΙ και να ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ με την παρουσία της Δίπλα

  • στον φορολογούμενο πολίτη,
  • τον δημιουργικό επιχειρηματία και
  • τον μη εφησυχασμένο αγρότη,

με την ασφάλεια της γνώσης, την ανάλυση της οικονομικής πραγματικότητας και τέλος την καταξίωση της προοπτικής με την επίτευξη των στόχων.

Εμμανουήλ Καζούρης και Συνεργάτες
Όσον αφορά τις ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, παρέχουμε:

  • Την έναρξη – ίδρυση – σύσταση όλων των μορφών των επιχειρήσεων (προσωπικές – ατομικές, Ο.Ε., Ε.Ε., κεφαλαιουχικές Ι.Κ.Ε., ΕΠΕ, Α.Ε., Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις, Αγροτικές επιχειρήσεις κλπ.) διεκπεραιώνοντας όλες τις εργασίες που απαιτούνται (εκπροσώπηση σε Δ.Ο.Υ., ΟΑΕΕ, Ι.Κ.Α. και λοιπών υπηρεσιών όπου απαιτείται). 
  • Κατάρτιση καταστατικών για τις εταιρείες και υποβολή τους στις αρμόδιες υπηρεσίες, δημιουργία και υποβολή μισθωτηρίου για την άδεια λειτουργίας ή εγκατάστασης της επιχείρησης.
  • Πλήρως Μηχανογραφημένη τήρηση βιβλίων Απλογραφικά και Διπλογραφικά (Β’ και Γ’ κατηγορίας) 
  • Η ενημέρωση των βιβλίων μπορεί να γίνεται είτε στο γραφείο μας είτε στο χώρο της επιχείρησής σας, 
  • ΟΛΕΣ οι καταχωρήσεις τιμολογίων στο λογιστικό μας πρόγραμμα επανελέγχονται για την απόλυτη ακρίβεια των λογιστικών αποτελεσμάτων.
  • Υποβολή προσωρινών και οριστικής δήλωσης ΦΜΥ.
  • Ηλεκτρονική υποβολή και πληρωμή δήλωσης ΦΠΑ μέσω του συστήματος TAXIS και e-banking.
  • Συγκεντρωτικές καταστάσεις τιμολογίων.
  • Επίλυση εκκρεμών φορολογικών υποθέσεων, διακανονισμοί, ρυθμίσεις παλαιότερων οφειλών και εν γένει ο,τιδήποτε μπορεί να προκύψουν στην πορεία. 
  • Λογιστικά αποτελέσματα, ισολογισμοί, οικονομικές καταστάσεις, προβλέψεις.
  • Χρήσιμες συμβουλές για τη βελτίωση των χρηματοοικονομικών σας μεγεθών και την ελαχιστοποίηση των φόρων.
  • Ανάπτυξη, επίβλεψη και συνεχής βελτίωση εργαλείων κοστολόγησης – δημιουργία business plan – marketing plan.
  • Συμβουλευτική υποστήριξη σε θέματα logistics, αποθήκης, marketing.
  • Πλήρως μηχανογραφημένη μισθοδοσία για επιχειρήσεις ή οικοδομοτεχνικά έργα. 
  • Ηλεκτρονική Υποβολή ΑΠΔ (ενσήμων) στο ΙΚΑ. 
  • Εκπροσώπηση σε επιθεώρηση εργασίας, ΙΚΑ ή άλλα ασφαλιστικά ταμεία για κάθε παλαιότερο και μη θέμα παραβάσεων και ασφαλιστικών διαφορών για την ελάχιστη επιβάρυνση των πελατών μας.
  • Συμβουλές σε εργατικά θέματα, αποζημιώσεις απολύσεων, επιδοτήσεις θέσεων εργασίας.
  • Πληρωμές ασφαλιστικών εισφορών ηλεκτρονικά μέσω e-banking.
  • Υπολογιστικές καταστάσεις κόστους αποζημιώσεων, προϋπολογιστικής μισθοδοσίας.
  • Όλες τις εξωτερικές εργασίες κάθε εργατικού θέματος.
  • Αναλαμβάνουμε την σωστή οργάνωση του κάθε τομέα της επιχείρησής σας στην περίπτωση που το μέγεθος και η φύση της είναι τέτοια που απαιτείται εσωτερικό οργανωμένο λογιστήριο με εμπορική – λογιστική διαχείριση τιμολογίων ή/και αποθήκη.
  • Διενέργεια συνεντεύξεων για λογαριασμό σας για επιλογή προσωπικού στη θέση βοηθού λογιστή με βάση τις ανάγκες της εταιρείας ή της θέσης.
  • Επιμόρφωση εργαζομένων για καλύτερη αποδοτικότητα και ακρίβεια τόσο σε λογιστικά προγράμματα, εμπορική διαχείριση ή ERP αλλά και οτιδήποτε άλλο απαιτείται ώστε να βελτιστοποιείται η απόδοσή τους. Η επιλογή των προγραμμάτων θα γίνει σε συνεννόηση με εσάς με το πρόγραμμα που ταιριάζει στις ανάγκες της επιχείρησής σας.
  • Εκπαίδευση στην αγροτική οικονομία – αγροτικά προγράμματα ενίσχυσης και βελτίωσης υφιστάμενων επιχειρήσεων.
  • Αν χρειάζεστε τη συνδρομή μας όσον αφορά τον τομέα του hardware και των δικτύων στα οποία θα στηθεί η μηχανογράφηση του λογιστηρίου σας αναλαμβάνουμε αποκλειστικά την υπόθεση αυτή. Για πιθανές εξειδικευμένες εργασίες που μπορεί να απαιτούνται έχουμε δίκτυο συνεργατών που θα αναλάβουν την προμήθεια του hardware, τη συναρμολόγηση του, την εγκατάσταση όλων των προγραμμάτων που χρειάζεστε ανάλογα με αυτά που επιθυμείτε και σας είναι απαραίτητα.
  • Συνεχής παρακολούθηση της πορείας της επιχείρησής σας με συμβουλευτικό ρόλο για απλά θέματα όπως τιμολόγησης, ενδοκοινοτικών συναλλαγών, διακίνησης και του συνόλου των λογιστικών εργασιών καθώς και σε πιο “δύσκολα” θέματα όπως θέματα μετασχηματισμών επιχειρήσεων, νέων επενδύσεων, αποτιμήσεων, διαφόρων διοικητικών αποφάσεων.

Προγράμματα επιδοτήσεων:

αναπτυξιακό νόμο, γυναικεία επιχειρηματικότητα, ΕΣΠΑ μικρομεσαίων επιχειρήσεων, αγροτικών επιχειρήσεων, ΕΣΠΑ ελευθέρων επαγγελματιών, INTERREG, προγράμματα του Υπουργείου Οικονομικών και του Υπουργείου Ανάπτυξης, επιδοτήσεις ΟΑΕΔ για προσωπικό και για νέους ελεύθερους επαγγελματίες. Επιδοτήσεις υφιστάμενων επιχειρήσεων και νεοσυσταθέντων επιχειρήσεων.
Αξιολόγηση του υποψηφίου επενδυτή.
Αρχικός πρόχειρος σχεδιασμός της επένδυσης.
Σωστή ενημέρωση για την επιλογή του κατάλληλου προγράμματος επιδοτήσεων
Έγκυρη και άμεση ενημέρωσή του για την πιο συμφέρουσα απορρόφηση των πόρων των προγραμμάτων επιδοτήσεων.
Ενημέρωση συνθηκών και απαιτήσεων του προγράμματος καθώς και έλεγχος επιλεξιμότητας.
Καθοδήγηση στη συγκέντρωση δικαιολογητικών και προσφορών.
Σωστή και πλήρης σύνταξη και υποβολή του φακέλου στον αρμόδιο φορέα για την εξασφάλιση της έγκρισής του.
Συλλογή όλων των αναγκαίων εγγράφων από πρωτοδικεία, τράπεζες, ΔΟΥ κλπ. υπηρεσίες, σε όλη την πορεία και τα διάφορα στάδια του προγράμματος.

Όσον αφορά τους ΙΔΙΩΤΕΣ, παρέχουμε:

  • Φορολογικές δηλώσεις και Ηλεκτρονική Υποβολή στο σύστημα TAXIS.
  • Εκτύπωση του Εκκαθαριστικού σας σημειώματος.
  • Εάν είναι απαραίτητο, διεκπεραίωση σχετικών υποθέσεών σας στην αρμόδια ΔΟΥ (πχ. υποβολή συμπληρωματικών δηλώσεων προηγουμένων ετών).
  • Υποβολή εντύπων Ε9 (για την αλλαγή των περιουσιακών σας στοιχείων μέσα στο προηγούμενο έτος και Ε2 (για όσους εισπράττουν ενοίκια).
  • Συμβουλή για τον καλύτερο σε εσάς τρόπο χειρισμού θεμάτων τεκμηρίων και πόθεν έσχες για την αποφυγή επιβαρύνσεώς σας από πρόσθετους φόρους.
  • Έλεγχο του μισθού σας με βάση την ισχύουσα συλλογική σύμβαση του κλάδου και την ειδικότητά σας. 
  • Έλεγχο των ασφαλιστικών εισφορών σας, του αριθμού και του είδους ενσήμων. 
  • Συμβουλές σε θέματα απολύσεων και των αναλογούντων αποζημιώσεων. 
  • Συμβουλές σε θέματα καταγγελιών στις υπηρεσίες του ΙΚΑ και Επιθεώρησης Εργασίας ή ακόμα και άμεση εκπροσώπησή σας για τη διασφάλιση δεδουλευμένων μισθών ή ασφαλιστικών εισφορών. 
  • Συμβουλές πάνω σε κάθε εξειδικευμένο εργατικό θέμα που μπορεί να σας απασχολεί, όπως θέματα αλλαγής ωραρίων, ρεπό, υπερωριών, άδεια λοχείας και τοκετού, ειδικά εργασιακά δικαιώματα.
  • Ιδιωτικά συμφωνητικά κάθε είδους. 
  • Γονικές Παροχές, Δωρεές, Κληρονομικά. 
  • Συμβουλές σε θέματα τεκμηρίων διαβίωσης για την πιο συμφέρουσα λύση και την αποφυγή υψηλής φορολόγησής σας. 
  • Μισθωτήρια κάθε είδους. 
  • Διάφορες άλλες υπηρεσίες όπως διακανονισμούς/ρυθμίσεις για παλαιές οφειλές, θέματα δικαστικού κλπ.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ των ΓΡΑΦΕΙΩΝ μας:
ΝΙΚΗΣ 12,
ΝΕΑ ΦΙΛΟΘΕΗ 15123
ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑς: 210 6819444

Related posts