Επιτυχία στις Πωλήσεις: Για να είστε επιτυχημένος στις πωλήσεις, πρέπει πάντοτε να έχετε κατά νου τη σκοπιά του αγοραστή.
Η λέξη αγοραστής περικλείει τόσο τους πελάτες όσο και τους υποψήφιους πελάτες.
Οι ακόλουθες «εντολές», πηγάζουν από μια έρευνα
1. Μάθετε όσο το δυνατόν περισσότερα για τον πελάτη σας πριν έρθετε σε επαφή μαζί του.
2. Μιλήστε του περισσότερο για τα πράγματα που τον ενδιαφέρουν. Πείτε του πως θα βελτιωθεί η θέση του από την στιγμή που γίνεται πελάτης μας.
3. Να θυμάστε ότι οι πωλήσεις γίνονται με το μυαλό και με την καρδιά. Κάντε την καρδιά του να κατευθύνει το μυαλό του.
4. Μιλήστε του για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, αλλά με γνώμονα τα κέρδη και τους στόχους του.
5. Να ακούτε προσεκτικά τα σχόλια που σας κάνει.
6. Αν είναι ήδη υπάρχον πελάτης σας, συνεχίστε να τον ανιχνεύετε για πρόσθετες ανάγκες, ώστε να επιτευχθεί μια ακόμα πώληση.
7. Μη θεωρήσετε το πελάτη σας εξασφαλισμένο. Να βλέπετε τον πελάτη σας πάντα σαν υποψήφιο πελάτη του ανταγωνιστή σας.
8. Να είστε εξυπηρετικός και ευγενικός.
9. Να αναγνωρίζετε και να σέβεστε την ανάγκη ενός πελάτη για κάποιο προϊόν π.χ. να καλύπτει τις ανάγκες του.
10. Τέλος, από την σκοπιά του αγοραστή, μια καλή πώληση για σας είναι μια καλή αγορά για εκείνον. Μία αξιόλογη συναλλαγή είναι μια διμερής σχέση όπου και οι δύο πλευρές είναι κερδισμένες.
Πηγή: “180 Μυστικά για Επιτυχημένες Πωλήσεις”, R.F.Taylor
>>>•<<<
Διαβάστε ακόμη…