3 Λόγοι για τους Oποίους Πρέπει η Ιστοσελίδα σας να Έχει Blog
Πολλοί είναι εκείνοι που υποτιμούν το blog και γενικά το blogging στην επαγγελματική τους ιστοσελίδα. Θεωρούν τάχα ότι δεν έχει κάτι ιδιαίτερο να τους προσφέρει αφού πιστεύουν ότι οι ιστοσελίδα παρουσίασης της επιχείρησης τους είναι αρκετή για να «γίνεται η δουλειά τους». Αυτό όμως είναι τελείως λάθος. Όλο και περισσότεροι είναι εκείνοι που τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό ενσωματώνουν blog στην ιστοσελίδα τους με σκοπό να αυξήσουν την επισκεψιμότητα, τις πωλήσεις και τη σχέση τους με το κοινό. Γι΄αυτούς ακριβούς τους λόγους το blog χρησιμοποιείται και ως βασικό στοιχείο στο inbound marketing!
Αν θέλετε λοιπόν κι εσείς να αυξήσετε την επισκεψιμότητα, τις πωλήσεις και τη σχέση σας με το πελατειακό σας κοινό, τότε διαβάστε με προσοχή 3 λόγους για τους οποίους πρέπει η ιστοσελίδα σας να έχει blog.
1. Το Blog αυξάνει τις επισκεψιμότητα λόγω SEO
Εφόσον τα άρθρα που γράφετε είναι σχετικά με το αντικείμενο της επιχείρησης σας και εφόσον χρησιμοποιείτε τις κατάλληλες λέξεις και φράσεις κλειδιά, τότε οι χρήστες αναζητώντας περιεχόμενο μέσα από τις μηχανές αναζήτησης είναι πολύ πιθανό να πέσουν πάνω σας.
Για παράδειγμα: Έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που εμπορεύεται χαλιά. Αν το blog σας περιέχει άρθρα όπως «πώς αφαιρώ λεκέδες κρασιού από το χαλί» ή «4 πράγματα που πρέπει να προσέχετε στη επιλογή του χαλιού σας» ή «Σωστός καθαρισμός και αποθήκευση χαλιών», τότε αναζητώντας κάποιος τέτοιες πληροφορίες μέσω του Google, προφανώς και θα πέσει πάνω στα άρθρα σας και κατ” επέκταση στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
2. Δίνει κύρος, ξεχωρίζετε και αναπτύσσετε σχέση με το κοινό σας
Όταν σαν επιχείρηση χρησιμοποιείτε blog και το περιεχόμενο του blog είναι χρήσιμο για τους καταναλωτές τότε τους περνάτε το μήνυμα ότι δεν είστε εδώ μόνο για να τους πουλήσετε αλλά και για να τους ενημερώσετε, να τους συμβουλέψετε και να τους βοηθήσετε. Αυτό σας ανεβάζει στα μάτια τους γιατί θεωρούν ότι ενδιαφέρεστε πραγματικά για αυτούς και θα θέλουν να σας το ανταποδώσουν. Μέσα από αυτή τη διαδικασία γίνεται και η «φίρμα» σας περισσότερο γνωστή ενώ ο καταναλωτής έχει ένα παραπάνω λόγο να επισκεφτεί την ιστοσελίδα σας.
Ειδικά αν έχετε βάλει και τα σωστά Click – to – Action Buttons, τότε φέρνετε τους υποψήφιους αγοραστές σας ακόμα πιο κοντά στην πώληση.
3. Προσφέρει περιεχόμενο για μοίρασμα στα κοινωνικά δίκτυα
Αν, τώρα, η επιχείρηση σας έχει σελίδα στο facebook ή σε κάποιο άλλο κοινωνικό δίκτυο, τότε αυτόματα μέσα από το blog σας έχετε χρήσιμο περιεχόμενο για να μοιράζεστε. Αντί να δημοσιεύετε μόνο τα προϊόντα σας και τις προσφορές σας (=σαν να λέτε είμαι εδώ μόνο για να σου πουλήσω) ή να δημοσιεύετε άρθρα και συμβουλές τρίτων, τώρα μπορείτε να δημοσιεύετε και τις δικές σας συμβουλές.
Αυτό το περιεχόμενο, εφόσον είναι χρήσιμο θα το μοιράζονται και άλλοι, με αποτέλεσμα όλο και μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. Επιστρέφοντας στο παράδειγμα του εμπόρου χαλιών, ας πούμε ότι κάποιος κάνει μια ανάρτηση στο facebook και ρωτά αν ξέρει κάποιος «φίλος του» πως μπορεί να βγάλει λεκέ από χαλί (πράγμα πολύ συνηθισμένο πλέον στα κοινωνικά δίκτυα). Κάποιος, λοιπόν, που έχει εντοπίσει ή διαβάσει το άρθρο σας μπορεί άνετε να γράψει σαν απάντηση το link του άρθρου σας με το οποίο περιγράφετε πως αφαιρείτε ο λεκές. Έτσι, χωρίς πρακτικά εσείς να κάνετε κάτι άλλο, το περιεχόμενο του blog σας αναπαράγεται από μόνο του!!
Η αποδοτικότητα και η δύναμη που έχει ένα καλά φροντισμένο blog είναι αφάνταστα μεγάλη. Γι” αυτό ακριβώς το blog χρησιμοποιείται και ως βασικό στοιχείο στο inbound marketing!
πηγή dingo.gr
****Διαβάστε ακόμη…
Πόσο στοιχίζει η κατασκευή ιστοσελίδας στο internet;
Ιστοσελίδα αποκαλύπτει «διαδικτυακές κλοπές» προσωπικών δεδομένων
«Αναδείξτε» την επιχείρηση σας online και ξεχωρίστε!