Συμβουλές για να πετύχετε στις πωλήσεις: Οι παρακάτω συμβουλές είναι δοκιμασμένες και αληθινές … έχουν αποδειχθεί ότι είναι αποτελεσματικές για κάθε είδους εταιρείες σε κάθε κλάδο και σε πολλές διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές. Συχνά, το κλειδί της επιτυχίας είναι είστε ευέλικτοι και με ανοιχτό μυαλό για να δοκιμάσετε κάτι νέο. Αν έχετε ήδη αυτά τα όπλα στο οπλοστάσιό σας, τότε διαβάστε τα παρακάτω σαν μια απλή υπενθύμιση.
1. Μην κάνετε το μεγαλύτερο μέρος των προσπαθειών σας κατά τις εργάσιμες ώρες. Συχνά, η κλήση που θα τεθεί στις 8 το πρωί ή στις 6 το απόγευμα θα γίνει δεκτή από έναν ιθύνοντα που θα έχει περισσότερο χρόνο να μιλήσει. Και μην υποτιμάτε την αξία του να αφήνετε μηνύματα φωνητικού ταχυδρομείου το βράδυ. Αυτά θα είναι τα πρώτα μηνύματα που ο υποψήφιος πελάτης σας θα ακούσει το πρωί, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες να σας καλέσει πίσω.
2. Αν θέλετε να παρουσιάσετε προϊόντα και υπηρεσίες που έχουν κάποια αξία γιατον υποψήφιο πελάτη σας και που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους, θα πρέπει να ΚΑΝΕΤΕ εσείς ερωτήσεις. Κάντε τις σωστές ερωτήσεις και ο υποψήφιος πελάτης θα σας πει τι θέλει και πως θα τους πείσετε.
3. Πάρα πολλοί αντιπρόσωποι πωλήσεων ξεκινούν τη συζήτηση με μια παρουσίαση των χαρακτηριστικών των προϊόντων και υπηρεσιών τους. Τα χαρακτηριστικά δεν έπεισαν ποτέ κανέναν. Το μόνο πράγμα που ενδιαφέρει τον υποψήφιο πελάτη είναι το γιατί αυτά τα χαρακτηριστικά θα ταιριάζουν σε αυτούς. Με άλλα λόγια, μιλήστε για τα οφέλη και ο πελάτης σας θα είναι πιο πρόθυμος για να ακούσει την παρουσίασή σας.
4. Οι πωλήσεις δεν γίνονται από μόνες τους. Το να βρίσκεται υποψήφιους πελάτες παίρνει πολύ χρόνο και αν το πρόγραμμα σας δεν είναι γεμάτο με ραντεβού δεν θα έχετε κανένα μέλλον στις πωλήσεις
5. Μην υποτιμάτε τη δύναμη του φαξ. Σε αυτές τις ημέρες του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου,τα φαξ έχουν περιέλθει σε δεύτερη μοίρα. Γι’αυτό και το φαξ θα τραβήξει την προσοχή. Κάντε τα φαξ μέρος των προσπαθειών σας.
6. Το follow-up και το follow-through είναι βασικό κλειδί για την επιτυχία. Ακριβώς όπως και στην κηπουρική, αν δεν ποτίσεις τους σπόρους, ο κήπος θα μαραζώσει. Και έτσι είναι με την αναζήτηση … αν δεν είστε συνέχεια σε επαφή, ποτέ δεν θα κάνετε το άλμα.
7. Δώστε στον υποψήφιο κάτι δωρεάν. Ένα άρθρο που θα μπορούσε να έχει ενδιαφέρον και αξία, πληροφορίες που βρίσκετε online, κλπ. και τα στείλετε στον υποψήφιο με μια σημείωση “μόλις σκέφτηκα ότι μπορεί να σε ενδιαφέρει αυτό” δείχνει ότι τους σκέφτεστε και επιθυμείτε νασυνεργαστείτε.
8. Σε τακτά χρονικά ηχογραφήστε, ένα τυχαίο δείγμα από τις κρύες κλήσεις σας. Ακούστε την ηχογράφηση και αξιολογήστε τον τόνο και τη φωνή σας. Πώς ακούγεστε; Θα θέλετε να μιλήσετε με ένα πρόσωπο που ακούγεται σαν κα εσάς; Είναι καλά τα λόγια σας; Ήταν σαφή και τα προσανατολισμένα στα οφέλη; Η ηχογράφηση σας δίνει τη δυνατότητα να αυτο-διορθωθείτε.
9. Οργανωθείτε. Η επιδίωξη πωλήσεων είναι μια πολύ χρονοβόρα και επίπονη εργασία. Διαθέστε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα κάθε ημέρα (κάθε εβδομάδα;) και ακολουθήστε το πρόγραμμα. Είναι πάντα εύκολο να βάλουμε κάτι άλλο σε προτεραιότητα, αλλά μην πέσετε σε αυτή τη παγίδα.
10. Τελευταίο, αλλά πολύ σημαντικό είναι να έχετε πάντα μια καλή αίσθηση του χιούμορ. Κάντε τον υποψήφιο πελάτη να χαμογελάσει και είσαστε κιόλας στα μισά του δρόμου για μια επιτυχημένη πώληση!
πηγή pwliseis.blogspot.gr