Με επιστολές του προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χ. Σπίρτζη, την Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κα Ολ. Γεροβασίλη, τον Υπουργό Περιβάλλοντος και ενέργειας, κ Γ. Σταθάκη, την Περιφερειάρχη Αττικής, κα Ρ. Δούρου, τον Αντιπεριφερειάρχη Δυτ. Αττικής κ Βασιλείου και τους Δημάρχους Ασπροπύργου, Ελευσίνας, Μάνδρας και Μεγαρέων, ο Πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς, κ Β. Κορκίδης ζήτησε την προσωρινή αναστολή της απαγόρευσης της κυκλοφορίας φορτηγών στο Θριάσιο και την επαναθεώρηση αυτής βάσει ολοκληρωμένης συγκοινωνιακής και οικονομοτεχνικής μελέτης, έπειτα και από το σχετικά ψήφισμα, που είχαν εκδώσει οι ενδιαφερόμενοι φορείς.
Σημειώνεται ότι ο Πρόεδρος του ΕΒΕΠ συζήτησε το θέμα με την Περιφερειάρχη Αττικής, η οποία ανταποκρίθηκε άμεσα στην επιστολή του Επιμελητηρίου και ενημέρωσε ότι αναμένεται να δοθεί λύση στο πρόβλημα, που έχει δημιουργηθεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με το κείμενο της επιστολής: «…Πρόκειται για τον Ν. 4398/2016 και την Εφαρμοστική αυτού Υπ. Απόφαση, βάσει των οποίων οι Υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών έδωσαν πρόσφατα εντολή στις Αυτοδιοικητικές Αρχές του Θριασίου να αναρτήσουν σχετικές πινακίδες απαγόρευσης της κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων σε κρίσιμο τμήμα του οδικού δικτύου της εν λόγω περιοχής είναι προφανές ότι η Υπουργική Απόφαση στοχεύει στην ενίσχυση της χρήσης – μετά διοδίων – των αυτοκινητοδρόμων και των οδών ταχείας κυκλοφορίας, με παράλληλη ελάφρυνση του κυκλοφοριακού φόρτου σε εναλλακτικές παράπλευρες αυτών, οδούς.
Αναφερόμενοι, όμως στην περιοχή του Θριασίου, όπου εδρεύουν οι περισσότερες βιομηχανικές και μεταφορικές εταιρείες της χώρας και λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαιτερότητα της περιοχής αφού κρίσιμες υποδομές (σύνδεση Λ. Σχιστού – Περιφερειακής Αιγάλεω, παράπλευροι Αττικής οδού και έξοδος 3 αυτής) δεν έχουν ακόμη πραγματοποιηθεί, ενώ παράλληλα απουσιάζει ενιαίο, παράπλευρο οδικά δίκτυο, αλλά διαχεόμενο σε εναλλακτικές οδούς σε όλο το Θριάσιο, η εφαρμογή τέτοιων νομοθετικών μέτρων, επί του παρόντος, δεν αποτελεί μόνον μία ακόμη γραφειοκρατική και οικονομική επιβάρυνση, αλλά καθιστά απολύτως αδύνατη την δυνατότητα επιβίωσης της τοπικής επιχειρηματικότητας.
Γι’ αυτό άλλωστε υπήρξε αναβολή εφαρμογής των νομοθετικών αυτών ρυθμίσεων, ειδικά για το Θριάσιο, αναγνωρίζοντας τις απαγορευτικές προϋποθέσεις που συνδέονται με ένα τόσο μεγάλο και κρίσιμο τμήμα του οδικού δικτύου της περιοχής. Με δεδομένα τα ανωτέρω και τη βούλησή σας να λαμβάνονται μέτρα εφαρμόσιμα και ωφέλιμα, τόσο για την τοπική, όσο και για τη εθνική μας οικονομία, παρακαλούμε για την προσωρινή αναστολή της απαγόρευσης της κυκλοφορίας στο Θριάσιο και επαναθεώρηση αυτής βάσει ολοκληρωμένης συγκοινωνιακής και οικονομοτεχνικής μελέτης.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο κ. Βασίλης Κορκίδης, δήλωσε:
«Πρόκειται για ένα εξαιρετικά σοβαρό και επείγον Θέμα που επηρεάζει, αυτή τη στιyμή, άμεσα την βιωσιμότητα χιλιάδων επιχειρήσεων της περιοχής και των μεταφορέων. Η ανταγωνιστικότητα της Χώρας στη μετά την κρίση εποχή, θα κριθεί από την επιτυχή προσαρμογή των επιχειρήσεων στις απαιτήσεις και τις ευκαιρίες του σύγχρονου περιβάλλοντος το οποίο όμως είναι ακόμα υπό διαμόρφωση. Γι’ αυτό τον λόγο, η κυβέρνηση δεν θα πρέπει να θέτει πρόσθετα προσκόμματα και επιπλέον επιβαρύνσεις που δημιουργούν, σε καθημερινή βάση, προβλήματα στην άσκηση της επιχειρηματικότητας».
(>-<)–(>-<)(○)(>-<)–(>-<)
Αύριο, σου είπα·
θα ’ρθω αύριο
Δε σε χωρούσε η νύχτα·
φόρεσες γρήγορα-γρήγορα το σώμα σου
και βάλθηκες να διασχίζεις ασταμάτητα
τους καθρέφτες του σπιτιού,
δίχως φανάρια·
[Βάλια Τσάιτα-Τσιλιμένη]
#PoetryIsNotDead