19 Αυγούστου 2024

Είναι απλό! Οι πελάτες αγoράζουν όταν αισθάνονται καλά !!!

Είναι απλό! Οι πελάτες αγoράζουν όταν αισθάνονται καλά !!!

Οι πελάτες αγoράζουν όταν αισθάνονται καλά !!!

Οι υποψήφιοι πελάτες αγοράζουν μόνο όταν αισθάνονται καλά με σας, με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας. Ακολουθούν τέσσερις απλοί τρόποι για να προσελκύσετε τους πελάτες και να τους παρακινήσετε να αγοράσουν:πελάτες αγoράζουν

1. Προσωποποιήστε το μάρκετινγκ

Οι υποψήφιοι πελάτες είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από σας όταν αισθάνονται ότι τους μιλάτε με ευθύτητα για τις μοναδικές τους ανάγκες. Αναζητήστε τρόπους για να διαβιβάσετε το μήνυμά σας με τρόπο ώστε αυτό να επικεντρώνεται στις συγκεκριμένες ανάγκες τους.

2. Δώστε έμφαση στα θετικά συναισθήματα

Οι υποψήφιοι πελάτες συνήθως βασίζουν την αγοραστική τους απόφαση στον τρόπο που αισθάνονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Κάντε τους να αισθανθούν συναρπαστικά με τη χρήση των προϊόντων και υπηρεσιών σας και εκείνοι με τη σειρά τους δεν θα διστάσουν να το αγοράσουν. Ένας τρόπος για να τους κάνετε να αισθανθούν συναρπαστικά είναι να περιγράψετε τα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας δημιουργώντας μια ρεαλιστική εικόνα. Έπειτα βάλτε και τον πελάτη στην εικόνα αυτή, βοηθώντας τον να φανταστεί ότι απολαμβάνει αυτά τα οφέλη……..

3. Αντιμετωπίστε το σκεπτικισμό των αγοραστών

Ένας υποψήφιος πελάτης δεν θα αγοράσει τίποτα αν έχει οποιαδήποτε αμφιβολία σχετικά με τις υποσχέσεις που δίνουν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας. Παρακάτω παρατίθενται τρεις τρόποι για να αντιμετωπίσετε και να υπερνικήσετε το σκεπτικισμό που επικρατεί στο μυαλό ενός καταναλωτή:

Χρησιμοποιήστε μαρτυρίες πελατών. Αποδεικνύουν ότι έχετε ήδη προσφέρει ικανοποίηση σε άλλους πελάτες. Για να είναι αποτελεσματικές, οι μαρτυρίες πρέπει να περιγράφουν Το συγκεκριμένο αποτέλεσμα που είχε ο πελάτης σας από τη χρήση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας.

Δώστε λεπτομέρειες. Μετατρέψτε τις γενικές δηλώσεις σε συγκεκριμένες περιγραφές. Αντί να γράψετε «γρήγορα και εύκολα» εξηγήστε πόσο γρήγορα και πόσο εύκολα!!! Γενικά, πρέπει να είστε πιο αυθεντικοί.

4. Ελαχιστοποιήστε την ανάγκη λήψης μιας απόφασης

Προσπαθήστε να δομήσετε τη διαδικασία πώλησης με τρόπο ώστε οι υποψήφιοι πελάτες να μη χρειάζεται να πάρουν αποφάσεις. Κάθε απόφαση διακόπτει τη διαδικασία πώλησης και αποσπά την προσοχή τους από την ολοκλήρωση της πώλησης.

Αυτό μπορεί να είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο όταν οι πελάτες δυσκολεύονται να επιλέξουν μεταξύ πολλών εναλλακτικών λύσεων. Ορισμένοι, μάλιστα, αποφεύγουν να ρισκάρουν μια λανθασμένη επιλογή και τελικά, ΔΕΝ επιλέγουν τίποτα, ενώ εσείς χάνετε την πώληση μέσα απ’ τα χέρια σας.

Περιορίστε την απόφαση των υποψήφιων πελατών σχετικά με το τι θα επιλέξουν, και μη διακινδυνεύετε να τους χάσετε χάρη στον ενδοιασμό !!!

Ποιο απ’ όλα να πάρω;

Μερικές φορές μπορείτε να συνδυάσετε με επιτυχία δύο ή περισσότερα προϊόντα σε μία ειδική προσφορά, η οποία, όμως, δεν αφήνει περιθώριο επιλογής ενός μόνο προϊόντος αλλά επιβάλλει την αγορά και των δύο.

Οι υποψήφιοι πελάτες πρέπει να αισθάνονται καλά με σας, με την εταιρεία και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας πριν αγοράσουν. Ξεκινήστε με αυτές τις τέσσερις τακτικές για να προσελκύσετε υποψήφιους πελάτες και να τους παρακινήσετε να αγοράσουν.

πηγή Πετούσης Μ.

 

>>>•<<<

Διαβάστε ακόμη…

Τεχνικές Πωλήσεων των Μεγαλύτερων Πωλητών

 

Related posts