Δημοσιεύτηκε από τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, η ΠΟΛ. 1225 με ημερομηνία 6 Οκτωβρίου 2015.
Η ΠΟΛ. καθορίζει ότι για τη διακοπή εργασιών, από την οικεία ΔΟΥ, επιχείρησης που κατέχει φορτηγό Ιδιωτικής Χρήσης, απαιτείται η υποβολή Βεβαίωσης της αρμόδιας υπηρεσίας μεταφορών περί κατάθεσης των στοιχείων κυκλοφορίας των κατεχόμενων φορτηγών ιδιωτικής χρήσης ή βεβαίωσης περί μεταβίβασης αυτών.
Κατόπιν των ανωτέρω, οι κάτοχοι φορτηγών Ι.Χ., κατά την υποβολή της δήλωσης διακοπής εργασιών στον υπάλληλο του τμήματος ή γραφείου Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της ΔΟΥ, στη χωρική αρμοδιότητα της οποίας βρίσκεται η έδρα της επιχείρησης, θα προσκομίζουν πλέον, εκτός από τα οριζόμενα στο άρθρο 8 της ΠΟΛ. 1006/31-12-2013 Απόφασης των Γ.Γ. Δημοσίων Εσόδων, όπως ισχύει, και την ως άνω, κατά περίπτωση, βεβαίωση.
Για τις περιπτώσεις που κατά την υποβολή της δήλωσης διακοπής εργασιών προκύπτουν θέματα που χρήζουν περαιτέρω διευκρινήσεων ως προς τις συνυποβαλλόμενες βεβαιώσεις, καλούνται να απευθύνονται στην αρμόδια υπηρεσία μεταφορών.
Διαβάστε ολόκληρη την ΠΟΛ. 1225/15 αναλυτικά, εδώ.
(Γνωρίζετε ότι στο site μας, taxcoach.gr, μπορείτε να βρίσκετε εύκολα και συγκεντρωμένα όλα τα «χρηστικά» όπως ΠΟΛ., Εγκυκλίους κ.λπ.; Πως το κάνετε: Στο κάτω μέρος της κεντρικής μας σελίδας, βρίσκετε banner που αναφέρεται ως «ΤAXCOACH ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ (ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ)», το πατάτε και σας βγάζει στην ιδιαίτερη σελίδα που στη συνέχεια μπορείτε να βρείτε εγκυκλίους κλπ, είτε χρονολογικά, είτε αναζητώντας με τη χρήση κάποιας χαρακτηριστικής λέξης (όπως ο αριθμός μιας ΠΟΛ.) στο “κουμπί” αναζήτησης. Στην ίδια σελίδα της “Βιβλιοθήκης”, μπορείτε να πάτε, επιλέγοντας το tab ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ στο κεντρικό οριζόντιο μενού μας στο πάνω μέρος της κεντρικής μας σελίδας)
>>>•<<<
••• Αὐξημένη ἀνταγωνιστικότητα; … Εὐεπιχειρεῖν !
ΠΟΛ: 1226/15: Κοινοποίηση διατάξεων και παροχή οδηγιών για τις τροποποιήσεις των Ρυθμίσεων