19 Αυγούστου 2024

Δέκα σημαντικές συμβουλές για να ΑΥΞΗΣΕΤΕ τις Πωλήσεις σας!

Δέκα σημαντικές συμβουλές για να ΑΥΞΗΣΕΤΕ τις Πωλήσεις σας!

Πωλήσεις: Δέκα σημαντικές συμβουλές για αύξηση των πωλήσεων

Στους έντονους ρυθμούς στους οποίους ζούμε, η επιλογή του πελάτη ενδέχεται να βασίζεται περισσότερο στην ευκολία αγοράς και λιγότερο στην τιμή! Οι παρακάτω δέκα ιδέες θα σας βοηθήσουν να διευκολύνετε την αγορά των προϊόντων ή υπηρεσιών σας:Πωλήσεις

1. Δεχτείτε πιστωτικές κάρτες για πληρωμή. Είναι υποχρεωτικό. Οι περισσότερες μικρές αγορές γίνονται με πιστωτική κάρτα. Ωστόσο, προσέξτε ιδιαίτερα όταν θα επιλέγετε το φορέα πιστωτικών καρτών. Υπάρχουν φορείς οι οποίοι χρεώνουν υπερβολικές τιμές και συνδρομές. Και όπως πάντα, η ευθύνη βαραίνει τον αγοραστή.

2. Υιοθετήστε μία πολιτική επιστροφής χρημάτων στον πελάτη χωρίς πολλές ερωτήσεις.

3. Διανείμετε δωρεάν καταλόγους. (… αλλά συμπεριλάβετε μια εικονική τιμή στο εξώφυλλο, π.χ. €5.00.) Ο παραλήπτης θα χαρεί που έλαβε δωρεάν τον κατάλογό σας, αξίας €5.00!

4. Εγκαταστήστε μια δωρεάν τηλεφωνική γραμμή για τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση. Βεβαιωθείτε ότι η εξυπηρέτηση στη γραμμή είναι καλή. Εάν χρειάζεται, βοηθήστε κι εσείς! Όπως και με το φορέα πιστωτικών καρτών, επιλέξτε εξίσου προσεκτικά την εταιρία τηλεπικοινωνιών. Σήμερα, είναι πολύ εύκολο και οικονομικό να συντηρήσεις μια τηλεφωνική γραμμή. Εάν θέλετε, η τηλεφωνική γραμμή μπορεί απλά να ενσωματωθεί στην υπάρχουσα γραμμή της επιχείρησής σας. Πολύ πρακτικό.

5. Παρέχετε «ελκυστική» εγγύηση για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Εάν είναι δυνατό, προσφέρετε εγγυήσεις «εφόρου ζωής». Είναι ένας πάρα πολύ σημαντικός παράγοντας πώλησης, αν και οι στατιστικές αποδεικνύουν ότι ελάχιστοι πελάτες επωφελούνται μιας τέτοιας εγγύησης.

6. Κατά καιρούς, προσφέρετε δώρα (πιθανότατα, σε συνδυασμό με την πώληση).

7. Εάν η επιχείρησή σας είναι λιανικής πώλησης, διατηρείτε το κατάστημά σας ανοιχτό τα απογεύματα και τα Σαββατοκύριακα.

8. Παρέχετε υπηρεσίες παράδοσης (ή εξυπηρέτησης στο χώρο του πελάτη).

9. Στο βαθμό που είναι εφικτό, μετά την πώληση, επικοινωνείτε με τους αγοραστές. Προσωπικά τηλεφωνήματα για πωλήσεις μεγάλης αξίας ή μια κάρτα επιστροφής για πωλήσεις μεγαλύτερου όγκου θα δημιουργήσουν στους πελάτες σας ακλόνητες εντυπώσεις … και, τελικά, αυτοί οι πελάτες θα επιστρέψουν σε εσάς!

10. Εισάγετε ένα σύστημα πώλησης «προνομιακού πελάτη».

πηγή www.epiheirimatikotita.gr

 

 

>>>•<<<

Διαβάστε ακόμη…

10 συμβουλές για να πετύχετε στις πωλήσεις

 

 

 

Related posts