Στο ΦΕΚ 1837 δημοσιεύτηκε το πλαίσιο των Όρων και Προϋποθέσεων για τη θέση σε κυκλοφορία Λεωφορείου χωρίς Οδηγό.
Όπως αναφέρεται, επιτρέπεται η κυκλοφορία Λεωφορείου Αστικού Τύπου επί λεωφορειόδρομου χωρίς την παρουσία οδηγού
επ’ αυτού, κατ’ εξαίρεση της παραγράφου 1 του άρθρου
13 του Κ.Ο.Κ., μόνο για ερευνητικούς σκοπούς στο πλαίσιο πιλοτικής εφαρμογής.
Μετά την πιλοτική εφαρμογή όμως, μάλλον η νέα αυτή δυνατότητα, θα διαδοθεί. Τι θα σημάνει για την ανεργία;
Το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας του Λεωφορείου Αστικού Τύπου χωρίς οδηγό ορίζεται σε 25 χλμ/ώρα. Προφανώς είναι χαμηλή ταχύτητα αλλά τι γίνεται εάν ωστόσο προκληθεί ατύχημα; Ποιος θα είναι υπεύθυνος;
Διαβάστε τους Όρους και Προϋποθέσεις αναλυτικά, εδώ.
>>>•<<<
••• Αὐξημένη ἀνταγωνιστικότητα; … Εὐεπιχειρεῖν !
✎ Υπ.Οικ.: Παράταση προθεσμίαςγια Ε9 και σημαντική Σημείωση για Φορολογικές Δηλώσεις
✎ ΟΑΕΔ: Έναρξη Προγράμματος Κοινωφελούς Χαρακτήρα για 19.101 θέσεις Πλήρους Απασχόλησης
✎ Τρεις “δυνατές” δράσεις Επιδοτήσεων από τον Σεπτέμβριο του 2015
Ψάχνετε για εργασία; … Αγγελίες