Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β’ 1653 (9/6/2016) η ΠΟΛ. 1073 της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων με Θέμα:
«Τροποποίηση της απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων ΠΟΛ 1163/2015 “Διαδικασία διορθώσεων και χορήγηση απαλλαγών από τον Ενιαίο Φόρο Ιδιοκτησίας Ακινήτων, καθορισμός του αρμόδιου οργάνου”, όπως ισχύει».
Η ΠΟΛ. 1073 αναφέρει τα ακόλουθα:
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Έχοντας υπόψη:
- Τις διατάξεις των άρθρων 1 έως και 8 τουΝ. 4223/2013 (ΦΕΚ 287 Α’), όπως ισχύει, και ειδικότερα του τέταρτου εδαφίου της περίπτωσης β της παραγράφου 3 του άρθρου 6, με την οποία εξουσιοδοτείται ο Γενικός Γραμματέας με αποφάσεις του να καθορίζει τη διαδικασία και τα έντυπα με τα οποία πραγματοποιούνται διορθώσεις, τα υποδείγματα χορήγησης απαλλαγών και τον τρόπο υποβολής τους.
- Τις διατάξεις του άρθρου 32 του Ν. 3842/2010 (ΦΕΚ58 Α’), όπως ισχύει.
- Τις διατάξεις των άρθρων 4, 5, 6, 23, 32, 34, 37 και 63του Ν. 4174/2013 (ΦΕΚ 170 Α’), όπως ισχύουν.
- Τις διατάξεις του άρθρου 23 του Ν. 3427/2005 (ΦΕΚ312 Α’), όπως ισχύει.
- Την υπ’ αριθ. Δ6Α 1036682 ΕΞ 2014/2522014 (ΦΕΚ478 Β’ και 558 Β’) απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών περί μεταβίβασης αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότησης υπογραφής «Με εντολή Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων» σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης, όπως ισχύει.
- Τις ΠΟΛ 1231/2014 (ΦΕΚ 2832 B’), ΠΟΛ 1232/2014(ΦΕΚ 2832 B’), ΠΟΛ 1247/2014 (ΦΕΚ 3268 Β’), ΠΟΛ1163/2015 (ΦΕΚ 1711 Β’), ΠΟΛ 1251/2015 (ΦΕΚ 2530Β’) και ΠΟΛ 1003/2016 (ΦΕΚ 3Β’) αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων.
- Την πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου 1/20.1.2016που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 18/20.1.2016 του «Τεύχους Υπαλλήλων Ειδικών Θέσεων και Οργάνων Διοίκησης Φορέων του Δημοσίου και Ευρύτερου Δημοσίου Τομέα» για την επιλογή και διορισμό Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών.
- Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:
1. Στο τέλος της παραγράφου 1 του άρθρου 3 της απόφασης ΠΟΛ 1163/2015, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, προστίθεται εδάφιο ως εξής: «Για να χορηγηθεί απαλλαγή, στις περιπτώσεις που κτίσμα των περιφερειακών ενοτήτων Λευκάδας και Ιθάκης έχει υποστεί ζημίες από το σεισμό του Νοεμβρίου του 2015, απαιτείται η προσκόμιση βεβαίωσης από τη Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών (ΔΑΕΦΚ) του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, από την οποία να προκύπτει ότι το κτίσμα έχει υποστεί τις σχετικές ζημίες.».
2. Το υπόδειγμα 1 της απόφασης ΠΟΛ 1163/2015 τροποποιείται, αντικαθίσταται, επισυνάπτεται στην παρούσα και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος αυτής.
Διαβάστε αναλυτικά ολόκληρη τη ΠΟΛ. 1073 μαζί με το Υπόδειγμα που έχει, από το ΦΕΚ δημοσίευσής της, εδώ.
(Γνωρίζετε ότι στο site μας, taxcoach.gr, μπορείτε να βρίσκετε εύκολα και συγκεντρωμένα όλα τα «χρηστικά» όπως ΠΟΛ., Εγκυκλίους κ.λπ.; Πως το κάνετε: Στο κάτω μέρος της κεντρικής μας σελίδας, βρίσκετε banner που αναφέρεται ως «ΤAXCOACH ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ (ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ)», το πατάτε και σας βγάζει στην ιδιαίτερη σελίδα που στη συνέχεια μπορείτε να βρείτε εγκυκλίους κλπ, είτε χρονολογικά, είτε αναζητώντας με τη χρήση κάποιας χαρακτηριστικής λέξης (όπως ο αριθμός μιας ΠΟΛ.) στο “κουμπί” αναζήτησης. Στην ίδια σελίδα της “Βιβλιοθήκης”, μπορείτε να πάτε, επιλέγοντας το tab ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ στο κεντρικό οριζόντιο μενού μας στο πάνω μέρος της κεντρικής μας σελίδας)
>>>•<<<