25 Απριλίου 2024

Μείωση του Δείκτη Κύκλου Εργασιών και Όγκου στο Λιανικό Εμπόριο τον Αύγουστο 2016

Μείωση του Δείκτη Κύκλου Εργασιών και Όγκου στο Λιανικό  Εμπόριο τον Αύγουστο 2016

Η Ελληνική Στατιστική Αρχή ανακοίνωσε τους Δείκτες Κύκλου Εργασιών και Όγκου στο Λιανικό Εμπόριο, για το μήνα Αύγουστο 2016, η εξέλιξη των οποίων σύμφωνα με στοιχεία προσωρινά και Διορθωμένα ως προς τον αριθμό εργάσιμων ημερών τυπικού μήνα ίσης χρονικής διάρκειας, έχει ως εξής:

• Ο Γενικός Δείκτης Κύκλου Εργασιών, κατά το μήνα Αύγουστο 2016, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Αυγούστου 2015, σημείωσε μείωση κατά 3,1% και σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Ιουλίου 2016 σημείωσε μείωση κατά 1,8%.

• Ο Γενικός Δείκτης Όγκου, κατά το μήνα Αύγουστο 2016, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Αυγούστου 2015, σημείωσε μείωση κατά 2,6% και σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Ιουλίου 2016 σημείωσε μείωση κατά 0,9%.

• Ο Εποχικά Διορθωμένος (ως προς την επίδραση εποχικών γεγονότων, π.χ. έναρξη σχολικής περιόδου, εορτές, τουριστική περίοδος κλπ) Γενικός Δείκτης Κύκλου Εργασιών, κατά το μήνα Αύγουστο 2016, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Ιουλίου 2016 σημείωσε μείωση κατά 3,4%.

• Ο Εποχικά Διορθωμένος Γενικός Δείκτης Όγκου, κατά το μήνα Αύγουστο 2016, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Ιουλίου 2016 σημείωσε μείωση κατά 4,4%.

1. Ανάλυση ετήσιων μεταβολών του Δείκτη Κύκλου Εργασιών στο Λιανικό Εμπόριο
(σε τρέχουσες τιμές)

Η μεταβολή του Δείκτη Κύκλου Εργασιών κατά -3,1% το μήνα Αύγουστο 2016, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Αυγούστου 2015, προήλθε κυρίως από τις παρακάτω κατηγορίες:

011116
2. Ανάλυση ετήσιων μεταβολών του Δείκτη Όγκου στο Λιανικό Εμπόριο
(κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές)

Η μεταβολή του Δείκτη Όγκου κατά -2,6% το μήνα Αύγουστο 2016, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Αυγούστου 2015, προήλθε κυρίως από τις παρακάτω κατηγορίες:

0111161

* Η εποχή είναι δύσκολη για τις πωλήσεις. Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ το επιβεβαιώνουν για μια ακόμη φορά. Γι’αυτό, είναι πολύ πιο απαραίτητο αυτή την περίοδο, να παρακολουθήσει κανείς “έξυπνα” σεμινάρια μέσω των οποίων θα ενισχύσουν το πλαίσιο ενδυνάμωσης των πωλήσεών τους. Σεμιναρίων όπως:
• Η Νέα Φιλοσοφία ΠΩΛΗΣΕΩΝ – Re-Brand your SALES Brand
… αλλά και Γλώσσας του Σώματος και Διαπραγματεύσεων,
που όλα αυτά βοηθούν στην βελτιστοποίηση του αποτελέσματος.
Δείτε όλα τα παραπάνω στην Σελίδα της Ευεπιχειρείν, εδώ.

Related posts