27 Απριλίου 2024

7 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε ποτέ στην εργασία σας!

7 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε ποτέ στην εργασία σας!

Όλοι γνωρίζουμε λίγο – πολύ τι πρέπει σε γενικές γραμμές να κάνουμε στην εργασία μας, όπως να προσερχόμαστε εγκαίρως στην δουλειά μας, να σεβόμαστε τους μάνατζερ μας, να συναντούμε τις προθεσμίες για τις διάφορες εργασίες όπως έχουν οριστεί. Όμως υπάρχουν και ορισμένα πράγματα, που προκειμένου να πετύχουμε στην εργασία μας, θα πρέπει να αποφεύγουμε να κάνουμε.
Παρακάτω ακολουθούν κάποια από αυτά:

1. Του να παραπονιέστε εντόνως και συχνά
Είναι ένα πράγμα του να εκφράζετε περιστασιακά την δυσαρέσκειά σας σε διάφορες καταστάσεις και πως αυτές διαχειρίζονται αλλά είναι άλλο πράγμα και σαφώς αρνητικό για εσάς, εάν είναι συνήθεια να γκρινιάζετε στους συνεργάτες σας σε μια συνεχή βάση. Εάν θέλετε να προσδώσετε δυναμική στην καριέρα σας, ξεχάστε αυτή την κακή συνήθεια, που σας κάνει αντιπαθητικό στους πάντες. Και ο κίνδυνος για εσάς εάν είστε γκρινιάρης, δεν είναι μόνο το γεγονός ότι κανείς δεν αρέσκεται σε γκρινιάρηδες, αλλά επιπλέον εάν γκρινιάζετε συχνά, είναι πιθανότερο να σας ξεφύγει κάτι που θα σας προκαλέσει πρόβλημα είτε με τους συνεργάτες σας, είτε με τους προϊσταμένους σας.
Ακόμα και εάν έχετε πρόβλημα με τον τρόπο που πέφτουν τα διάφορα βάρη στην εργασία σας, οπότε δικαίως θα μπορούσατε να παραπονεθείτε, μην το κάνετε γκρινιάζοντας, αλλά θέτοντας με όποιον είναι απαραίτητο (συνάδελφο ή προϊστάμενο) το θέμα, σε ήπιους, ευγενικούς τόνους και με διάθεση γνωστοποίησης μεν του όποιου προβλήματος, επίλυσης αυτού δε, με τρόπο γόνιμο και αμφιπλεύρως θετικό.
Άλλωστε, σχετική εντολή έχει δώσει και ο Πάπας. Δείτε σχετικά ΕΔΩ.

2. Του να προθυμοποιείστε συνεχώς
Γενικώς είναι καλό να προθυμοποιείστε να κάνετε κάτι που βγαίνει εκτός των τυπικών καθηκόντων σας, καθώς έτσι θα σας συμπαθήσει περισσότερο ο προϊστάμενος / εργοδότης σας, κάτι που σε βάθος χρόνου, μπορεί να προωθήσει την καριέρα σας. Αλλά άλλο πράγμα αυτό που μόλις περιγράψαμε και άλλο το να προσφέρεστε σε συνεχή βάση να κάνετε άλλα πράγματα, επιπλέον εργασία κ.λπ.. Όχι μόνο ρισκάρετε να γίνετε αντιπαθείς στους άλλους στο γραφείο σας αλλά πιθανότατα θα ‘εκθέσετε’ τόσο πολύ τον εαυτό σας που ξαφνικά θα αντιληφθείτε ότι ξέφυγε από τον έλεγχό σας, θα έχετε συνηθίσει το μάνατζέρ σας να σας θεωρεί δεδομένο για κάθε τι έξτρα (και αυτό δεν είναι καλό για εσάς), κάτι που εντέλει θα σας εξαντλήσει και θα σας κάνει να υποφέρετε.
Να έχετε λοιπόν στο μυαλό σας ότι παν μέτρο άριστον.

3. Το να ντύνεστε άπρεπα
Μπορεί σε πολλά γραφεία και εταιρίες να έχει υιοθετηθεί ένα casual ντύσιμο, και ενώ αυτό μπορεί να είναι όντως καλό για την άνεσή σας και το πορτοφόλι σας, ωστόσο μπορεί να ανοίξει τις θύρες σε ορισμένες ‘φτωχές’ αποφάσεις. Ανεξάρτητα από το πόσο ανεκτική φαίνεται η εταιρία προς τις ενδυματολογικές επιλογές του προσωπικού της, μην κάνετε το λάθος και κινηθείτε προς ρούχα που να είναι ‘ακραία’ και ως ‘ακραία’ εννοούμε κάθε τι το υπερβολικό, όπως π.χ. να είναι σκισμένα, πολύ προκλητικά και αποκαλυπτικά, τσαλακωμένα, t-shirt με προκλητικά – προσβλητικά μηνύματα κ.ά..
Δεν χρειάζεται λοιπόν στην εργασία σας να λαμβάνετε μέσω της ενδυμασίας σας μια ακραία στάση, που θα μπορούσε από πολλούς, συναδέλφους ή προϊσταμένους σας, να ιδωθεί ως προκλητική – ακραία, κάτι που θα βλάψει τις συνεργασίες σας και τις προοπτικές σας στην εργασία σας. Ακόμα και εάν έχετε τέτοιες ακραίες ενδυματολογικές επιλογές, κρατήστε τες για τον ελεύθερό σας χρόνο, για εκτός εργασίας.

4. Μην συζητάτε περί πολιτικών
Στις περισσότερες εταιρίες είναι απολύτως επιτρεπτό προς το ανθρώπινο δυναμικό τους, να συζητούν κατά διαστήματα θέματα μη εργασιακά, όπως το που θα περάσει κάποιος το Σαββατοκύριακό του ή τις διακοπές του ή μια βραδιά ή να συζητούν για θέματα αθλητικών. Όμως όταν η κουβέντα πάει στα πολιτικά είναι μάλλον μια κακή ιδέα. Όχι μόνο τα της πολιτικής είναι ζήτημα προσωπικό του καθενός, που ακόμα και να συζητήσεις με κάποιον άλλο, το πιθανότερο είναι να μην τον πείσεις να έρθει προς την πλευρά σου (εφόσον έχει άλλες πολιτικές ιδέες) και μην ξεχνάτε ότι καθώς οι πολιτικές συζητήσεις γίνονται συχνά και εύκολα ‘θερμές’, κάτι τέτοιο θα σας καταστήσει αντιπαθητικό έως και ‘εχθρό’.

5. Το να κουτσομπολεύετε
Παρόλο που πολλοί άνθρωποι έχουν την συνήθεια, να κουτσομπολεύουν, άλλοξ λιγότερο και άλλοι περισσότερο, ωστόσο αφενός κανείς δεν του αρέσει να γίνεται το αντικείμενο του κουτσομπολιού, αφετέρου εάν εσείς κουτσομπολεύετε συχνά, εάν διαδίδετε φήμες για συνεργάτες ή προϊσταμένους, ακόμα και εάν μερικά εξ αυτών είναι αληθή ή δικαιολογημένα, να γνωρίζετε ότι οι άλλοι στο εργασιακό σας περιβάλλον, θα σας κατατάξουν στους κουτσομπόληδες και ακόμα και εάν γελούν ή δείχνουν να διασκεδάζουν αυτά που κουτσομπολεύετε, το πιθανότερο είναι να το κάνουν ψευδώς και στην πραγματικότητα να σας αντιπαθούν και με την πρώτη ευκαιρία να σας βλάψουν, αν και εφόσον περνάει από το χέρι τους.

6. Το να καταναλώνετε πολύ χρόνο σε δραστηριότητες μη σχετιζόμενες με την εργασία
Ακόμα και εάν σε σχέση με τις εργασίες που αναλαμβάνετε είστε αποδοτικοί, ωστόσο μπορεί να δώσετε άσχημη εντύπωση και μάλιστα χωρίς να το αντιληφθείτε εσείς οι ίδιοι, εάν καταναλώνετε πολύ χρόνο σε εργασίες και δραστηριότηες που δεν σχετίζονται με την εργασία σας, όπως π.χ. προσωπικά τηλεφωνήματα, chatting και παρουσία στα social media όπως προσωπικούς λογαριασμούς facebook, περιήγηση για μη εργασιακους σκοπούς στο ίντερνετ, κατέβασμα, παρακολούθηση βίντεο κ.ά.. Έχετε υπόψη σας ότι σε πολλές εταιρίες, μπορεί να έχουν συστήματα παρακολούθησης, επομένως θα γίνετε αντιληπτοί και είναι κάτι που δεν θα αρέσει καθόλου στους προϊσταμένους σας. Δεν αποκλείεται να σας στοιχήσει και την θέση εργασίας σας.

7. Το να γίνεστε μεταδοτικοί σε ιώσεις
Ορισμένες φορές που μπορεί να είστε ψιλοάρρωστοι, με κάποια ίωση, ακόμα και εάν δεν σας έχει ρίξει κάτω, είναι προτιμότερο να καλέσετε τον εργοδότη ή προϊστάμενό σας και να του πείτε ότι σας ταλαιπωρεί μια ιωσούλα αλλά θα μπορούσατε να πάτε στην δουλειά σας, αλλά αν προτιμάει (ο προϊστάμενός σας / εργοδότης σας) να επιλέξει να μείνετε στο σπίτι σας, πόσο δε μάλιστα εάν η εργασία σας ή μέρος αυτής μπορεί να γίνει οικειόθεν. Η μεγάλη πλειοψηφία των εργοδοτών / προϊσταμένων, θα επιλέξει να σας πει να μείνετε στο σπίτι, καθώς πιθανολογούν ότι εάν πάτε στην εργασία, θα κολλήσετε και άλλους, επομένως μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερες τις μίας, απουσίες από την εργασία εν ευθέτω χρόνο, κάτι που προφανώς δεν συμφέρει την επιχείρηση.


Είστε ΕξΑιρετικός  Επενδυτής;

 

Related posts