Γιατί Digital Marketing ;
Η εξέλιξη της τεχνολογίας και περισσότερο η εξέλιξη του Internet και της διαδικτυακής πληροφόρησης έχουν οδηγήσει την επικοινωνία σ’ άλλα μονοπάτια. Και για την ακρίβεια online μονοπάτια.
Με το Internet και τα Social Media να είναι πλέον στην καθημερινότητα μας η επικοινωνία και κατά συνέπεια το marketing δεν θα μπορούσε να είναι αλλού.
Θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων, ή μάλλον η τεχνολογική εξέλιξη των πραγμάτων.
Στις μέρες μας είναι απαραίτητο για μία επιχείρηση, μικρή η μεγαλύτερη, να έχει μία παρουσία στο Internet. Η παρουσία στο Internet μπορεί να είναι μία απλή σελίδα αλλά εύκολα μπορεί να αναπτυχθεί σε κάτι παραπάνω. Social Media, Blog, και πολλά άλλα εργαλεία σας δίνουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσετε με τους πελάτες σας άμεσα.
Με την τεχνολογία στον τομέα του internet να εξελίσσεται καθημερινά το Digital Marketing αναπτύσσεται σε μία επιστήμη. Η προώθηση μίας επιχείρησης και των προϊόντων/υπηρεσιών της μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους και πιο σωστά με τρόπους που ταιριάζουν απόλυτα στην ταυτότητα της επιχείρησης αλλά και των πελατών της.
Στο internet το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε είναι στοχευμένο ανάλογα με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες κάθε πελάτη μας άρα το όφελος μίας καμπάνιας είναι αρκετά μεγαλύτερο από ότι με τα παραδοσιακά μέσα και ακόμα πιο βασικό είναι απόλυτα μετρήσιμο.
Ακόμα πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι το digital marketing αλλάζει ολοκληρωτικά την επικοινωνία με τους πελάτες σας.
Μέσω του site σας, των social media, ή του blog σας η επιχείρηση μπορεί να συνομιλεί απευθείας με τον πελάτη
και να ελέγχει κάθε είδους feedback είτε θετικό είτε αρνητικό.
H επικοινωνία και το marketing εξελίσσεται κατά συνέπεια και οι καταναλωτές περιμένουν από τα brands αντίστοιχη εξέλιξη.
Η επιστήμη του Digital Marketing δίνει στη επιχείρηση πολλαπλούς τρόπους προώθησης, πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας και όλα αυτά πιο εύκολα, πιο γρήγορα και πιο οικονομικά από ποτέ.
It’s the digital way!
πηγή relay.gr
>>>•<<<
Διαβάστε ακόμη…
Social Media Marketing – 5 επιτυχημένα παραδείγματα