4 Σεπτεμβρίου 2024

Email Marketing. Τέσσερις κίνδυνοι που κρύβει η αγορά μιας έτοιμης λίστας με email

Email Marketing. Τέσσερις κίνδυνοι που κρύβει η αγορά μιας έτοιμης λίστας με email

Οι περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν email marketing στέλνοντας προωθητικά emails στους πελάτες τους και όχι μόνο. Πολλοί πελάτες μου, μου έχουν πει πως έχουν μαζέψει emails διευθύνσεις από ηλεκτρονικά directories (πχ Χρυσός Οδηγός) ή έχουν πληρώσει “κάποιον ειδικό” που έχει λίστες με emails του κοινού στόχος που τους ενδιαφέρει. Φυσικά με την ακόλουθη λογική: όσα πιο πολλά emails στείλεις, τόση μεγαλύτερη επιτυχία θα έχεις. Αυτό ισχύει μόνο όταν τα emails στα οποία θα στείλεις στα έχουν δώσει με τη θέλησή τους οι χρήστες γνωρίζοντας ποιος και τι είσαι. Όσοι επιλέγετε να αγοράσετε μια έτοιμη λίστα με emails διαβάστε τους ακόλουθους 4 κινδύνους που κρύβει μία τέτοια ενέργεια:email marketing

1. SPAM EMAIL.

Όταν στέλνετε email σε κάποιον που δεν έχει δώσει σ’ εσάς το email του κάνετε spam, διότι του διακόπτετε την ημέρα, την ηρεμία και τον ενοχλείτε. Γιατί απλούστατα οι παραλήπτες δεν ξέρουν ποιοι είστε και το κυριότερο πως βρήκατε το email τους!

2. ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

Αν έχετε αγοράσει ήδη κάποια λίστα με emails, θα έχετε διαπιστώσει πως πολλές φορές τα δεδομένα δεν είναι ακριβή, αρκετά emails δεν ισχύουν. Αυτό συμβαίνει γιατί τα emails από την στιγμή που δηλωθούν, παραμένουν στις λίστες για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η εμπειρία έχει δείξει πως κάθε χρόνο το 1/3 των emails που μαζεύουμε δεν ισχύει. Άρα τίθεται θέμα εγκυρότητας των δεδομένων της λίστας που θα αγοράσετε.

3. ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΣΗ.

Στο σωστό email marketing είναι σημαντικό να προσφωνείτε τον παραλήπτη με το όνομα του. Οι περισσότερες λίστες ή δεν έχουν όνομα παραλήπτη, ή το έχουν λάθος ή το κυριότερο μπορεί ο παραλήπτης που αναφέρεται να μην είναι ο παραλήπτης που εσείς θέλετε να στοχεύσετε: αυτός που παίρνει τις αποφάσεις!

4. ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ.

Επειδή είναι εύκολο να βρει κάποιος emails το κάνουν όλοι οι ανταγωνιστές σας. Έτσι μπορεί η συγκεκριμένη λίστα που θα βρείτε να έχει ήδη χρησιμοποιηθεί από ανταγωνιστές σας με αποτέλεσμα να έχετε χαμηλά ποσοστά απόδοσης.

Το μυστικό της επιτυχίας είναι να μαζεύετε διευθύνσεις emails μόνο όσων ψάχνουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Σε τεχνικούς όρους, αυτό είναι το συστατικό του INBOUND MARKETING. Βρείτε τρόπους να μαζεύετε τα σωστά emails και θα δείτε πως το ποσοστό των leads (επιστροφών) σας στις email campaign σας θα είναι αρκετά υψηλό!

Γράφει για το Startup.gr/Θέμης Σαρανταένας

ΠΗΓΗ: startup.gr

 

Related posts