Ένα πολύ ενδιαφέρον ερώτημα. Και αυτό, επειδή βλέπουμε πολλούς επιχειρηματίες να βάζουν την επιχείρησή τους σε δεύτερη μοίρα, πιστεύοντας ότι αν έχουν ένα πολύ καλό προϊόν ή έχουν δημιουργήσει μια πρωτοποριακή υπηρεσία, αυτό και μόνο αυτό φτάνει για να πετύχουν.
Τι σημαίνει δεύτερη μοίρα; Απλά βάζουν το βάρος σε αυτό που πουλάνε, την ποιότητά του, το χρόνο παράδοσης, τη συσκευασία και δεν δίνουν την απαραίτητη προσοχή σε αυτά που συμβαίνουν μέσα στην επιχείρησή τους. Στο να την εγκαθιδρύσουν στη σωστή βάση για να αναπτυχθεί.
Μην εγκαταλείπετε ποτέ την επιχείρησή σας. Έχετε μια λαμπρή ιδέα για να πουλήσετε το προϊόν Α. Αν για σας σημαίνει ότι η επιτυχία της επιχείρησής σας είναι η επιτυχία αυτού του προϊόντος, σε περίπτωση που δεν προχωρήσει το εγχείρημα, τότε αυξάνονται οι πιθανότητες να εγκαταλείψετε την επιχείρησή σας.
Και από την άλλη πλευρά, βλέποντας ότι το προϊόν Α πετυχαίνει, τότε δένεστε τόσο πολύ με την επιχείρησή σας, με αποτέλεσμα να μην ψάχνετε να βρείτε άλλα προϊόντα, καινοτόμα ώστε να την αναπτύξετε περισσότερο.
Αυτό που θέλετε είναι να έχετε μια επιχείρηση. Αυτό είναι και το μοναδικό σας καθήκον. Μια επιχείρηση η οποία είναι υγιής και μπορεί κάτω από την ομπρέλλα της να πουλάει ό,τι εσείς αποφασίσετε. Θέλετε το προϊόν Α; Αργότερα το B; Η δημιουργία σας πρέπει να είναι μια επιχείρηση η οποία θα είναι το όχημα για να μπορείτε εσείς ως επιχειρηματίας να αναπτυχθείτε στον επιχειρηματικό στοίβο. Το μέσο για να πετύχετε τους στόχους σας είναι η επιχείρησή σας και όχι αυτό που πουλάτε. Αυτό δεν πρέπει ποτέ να το ξεχνάτε. Το προσωπικό σας, το marketing σας, η βελτίωση της ικανότητας πώλησης, ο τρόπος που διοικείτε και οργανώνετε τη διαδικασία. Εκεί πρέπει να είστε περισσότερο συναισθηματικά δεμένοι.
Ένα προϊόν μπορεί τώρα να έχει ζήτηση και σε λίγα χρόνια να μην έχει. Αυτό που επιβιώνει και πρέπει να διατηρείτε με όλη σας τη φροντίδα να λειτουργεί άψογα είναι το σύστημα (επιχείρηση) μέσω του οποίου εσείς θα κατευθύνετε τις ιδέες σας, τα νέα σας προϊόντα και υπηρεσίες στο αγοραστικό σας κοινό. Το να αποτύχετε σε ένα προϊόν δεν σημαίνει ότι αποτύχατε ως επιχειρηματίες…
Φροντίστε την επιχείρησή σας και μόνο τότε θα καταφέρετε να υλοποιήσετε οποιαδήποτε ιδέα σας έρθει , ώστε να την κάνετε ακόμη μεγαλύτερη.
Το ότι πήγατε με το αυτοκίνητό σας κάπου που δεν σας άρεσε, δεν σημαίνει ότι πρέπει να εγκαταλείψετε την οδήγηση, έτσι δεν είναι;
Φροντίστε το και αυτό θα σας πάει σε πολύ καλύτερα μέρη…
πηγή businesscoachinglab.gr
>>>•<<<
Ίσως σας ενδιαφέρει το ακόλουθο άρθρο:
✎ Επιστημονική τεκμηρίωση ότι ο τύμβος Καστά έχει ‘πλούσιο’ περιεχόμενο