6 Μαΐου 2024

O CEO του LinkedIn δίνει 10 συμβουλές περί ηγεσίας

O CEO του LinkedIn δίνει 10 συμβουλές περί ηγεσίας

Μαθήματα ηγεσίας παραδίδει ο Jeff Weiner, CEO του δημοφιλούς site επαγγελματικής δικτύωσης Linkedin, θέλοντας να μεταδώσει τη γνώση του και σε άλλους.

Έτσι, συμβουλεύει:

1) Διευκρινίστε τι σημαίνει ηγεσία στην δική σας επιχείρηση. Για την LinkedIn, ηγεσία σημαίνει να εμπνέουμε τους άλλους να δουλεύουν για τον κοινό καλό. Όλα ξεκινούν από ένα ξεκάθαρο όραμα. Στην περίπτωση του LinkedIn αυτό είναι να δημιουργήσει ευκαιρίες για 3.3 δισεκατομμύρια ανθρώπους σε ένα παγκοσμιοποιημένο εργασιακό περιβάλλον ταιριάζοντας ικανότητες με συγκεκριμένες θέσεις εργασίας.2) Εξελίξτε τα προσόντα και τις ικανότητες σας με γνώμονα την ώθηση των άλλων στην επίτευξη αποτελεσμάτων.

3) Βάλτε σε σειρά προτεραιότητας τους επιχειρηματικούς σας στόχους. Ξεκινήστε ρωτώντας τον εαυτό σας και την ομάδα σας: «Αν μπορούσαμε να κάνουμε μόνο ένα πράγμα, ποιο θα ήταν αυτό»; Κάντε λιγότερα πράγματα αλλά κάντε τα καλά.

4) Διαχειριστείτε σωστά τον χρόνο σας. Αφιερώστε 2 με 3 ώρες την ημέρα να αναλογιστείτε την «μεγάλη εικόνα». Αν δεν έχετε χρόνο στο πρόγραμμα μας γι’αυτό, μάλλον κάνετε ήδη πάρα πολλά.

5) Ενθαρρύνετε τους υπαλλήλους σας να σκέφτονται ως ιδιοκτήτες. Όλοι πρέπει να αντιλαμβάνονται τις επιπτώσεις των πράξεων τους στην επιχείρηση.

6) Βάλτε πάνω απ’όλα τους πελάτες σας. Αν οι αποφάσεις σας ωφελούν τους πελάτες, θα ωφεληθεί με τη σειρά της και η επιχείρηση.

7) Μη ξεχνάτε να χαμογελάτε. Η δουλειά είναι σκληρή. Ωστόσο, το χιούμορ πρέπει να είναι μέρος της καθημερινότητάς κάθε στελέχους.

8) Βρείτε χρόνο να αναλογιστείτε τι πραγματικά είναι σημαντικό για σας. Κοιτάξτε την καριέρα σας αναδρομικά και σκεφτείτε αν βρίσκεστε εκεί που επιθυμούσατε όταν ξεκινήσατε την επαγγελματική σας ζωή. Για να γίνει ένα όραμα πραγματικότητα δεν πρέπει να το ξεχνάτε.

9) Αντιληφθείτε τι σας ικανοποιεί. Πέντε είναι τα «κλειδιά» της ευτυχίας: Να ζει κανείς τη στιγμή – Να κάνει ένα βήμα πίσω και να «κοιτά» τις σκέψεις του – Να είναι κανείς καλός – Να βοηθά τους άλλους,και Να καταγράφει αυτά για τα οποία είναι ευγνώμων

10) Δώστε στους συνεργάτες σας να καταλάβουν την κρισιμότητα της επόμενης σας κίνησης, του επόμενου βήματος της επιχείρησης. Όσο μεγαλώνει μια επιχείρηση, αυξάνονται οι επιτυχίες και οι αποτυχίες. Είναι σημαντικό να εστιάζουμε πάντα στο επόμενο βήμα και να προχωράμε μπροστά.

πηγή neolaia.gr

 

*******************************************************************

Δείτε ακόμη…

Μπορεί να ανακάμψει η καριέρα σας μετά από μια μεγάλη αποτυχία;

Related posts