19 Αυγούστου 2024

Search Engine Optimization και Inbound Marketing.

Search Engine Optimization και Inbound Marketing.

Search Engine Optimization και Inbound Marketing.

Search Engine Optimization

Όποιος έχει συναντήσει έστω και μία φορά τον όρο SEO, έχει ακούσει, ή θα έπρεπε μάλλον να έχει ακούσει και το ότι ο όρος αυτός αναφέρεται στην προσπάθεια βελτιστοποίησης μίας σελίδας του διαδικτύου, έτσι ώστε αυτή να εμφανίζεται πρώτη στις μηχανές αναζήτησης κάτω από τις λέξεις κλειδιά που ενδιαφέρουν τον κάτοχό της.

Το επόμενο ερώτημα που πρέπει να μας έρχεται στο μυαλό σε σχέση με τα πιο πάνω είναι το εξής: Να βελτιστοποιήσουμε τη σελίδα μας, αλλά για ποιον και σε σχέση με ποιον; Έχουμε πει άλλωστε πολλές φορές στο παρελθόν ότι κάθε κίνηση που κάνουμε για την προβολή της σελίδας μας, χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη και το κοινό στο οποίο θέλουμε να απευθυνθούμε κινδυνεύει να χαρακτηρισθεί και χαμένος κόπος.

Κατά την προσπάθεια βελτιστοποίησης μίας σελίδας λαμβάνουμε υπόψη κατά κύριο λόγο τους επισκέπτες της σελίδας μας και κατ’ επέκταση και τις μηχανές αναζήτησης. Με βάση αυτούς τους δύο παράγοντες λοιπόν βάζουμε τα δυνατά μας για να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα της σελίδας από τους χρήστες του διαδικτύου που ενδιαφέρονται και ψάχνουν στο διαδίκτυο με λέξεις – κλειδιά σχετικές με το αντικείμενο που εμείς προσφέρουμε.

 

Οι Χρήστες του Διαδικτύου.

Είναι αλήθεια πως, όσους περισσότερους χρήστες του διαδικτύου καταφέρουμε να προσελκύσουμε στη σελίδα μας, τόσο αυξάνουμε και τις πιθανότητες να προσελκύσουμε τα άτομα αυτά που στη συνέχεια θα μας εμπιστευθούν, ώστε να γίνουν και πιστοί μας πελάτες.

Επομένως, αντιλαμβάνεστε πόσο περισσότερο αυξάνουμε τις πιθανότητες μας, όταν προσελκύουμε και στη σελίδα μας τα σωστά άτομα. Και εδώ δεν έχει απλά σημασία να φέρουμε έναν επισκέπτη στη σελίδα μας, αλλά να του διατηρήσουμε το ενδιαφέρον ζωντανό, ώστε να περιηγηθεί μέσα σε αυτή για αρκετό χρόνο και να μάθει όσο το δυνατόν περισσότερα για εμάς.

Για να προσελκύσουμε λοιπόν στη σελίδα μας τα σωστά άτομα, αρκεί να έχουμε κατά νου τα εξής:

Καταρχήν ποια άτομα του διαδικτύου θέλουμε να προσελκύσουμε, ή διαφορετικά ποιοι είναι οι Buyer Personas μας.

Με ποιες λέξεις – κλειδιά θα μας αναζητήσουν τα άτομα αυτά.

Πολύ απλά, μιλήστε στα άτομα αυτά μέσα από τη σελίδα σας. Χρησιμοποιήστε όλα τα μέσα που προσφέρει μία εταιρική σελίδα, αλλά και τα εργαλεία του Inbound Marketing για να μιλήσετε στο καταναλωτικό κοινό που θέλετε να απεθυνθείτε:

Τα άρθρα του blog μας.

Τις προσφορές και τα δώρα που θέλετε να τους κάνετε.

Τις Landing Pages σας.

Την εξέλιξη του προϊόντος/υπηρεσίας σας.

Τα Πάντα!

Λάβετε υπόψη τι απασχολεί τους Buyer Personas σας και δομήστε ολόκληρο το περιεχόμενο της διαδικτυακής σας παρουσίας με μοναδικό σκοπό να δώσετε απαντήσεις στα δικά τους θέματα. Γιατί είναι πολύ λογικό να αναζητήσουν από μόνοι τους για να βρουν απαντήσεις σε αυτά τα θέματα. Δεν είναι κρίμα να μη σας βρουν εκεί;

 

Οι Μηχανές Αναζήτησης.

Οι χρήστες του διαδικτύου είναι σίγουρα πρωταρχικής σημασίας γιατί είναι αυτοί που θα σας αναζητήσουν, θα σας δώσουν αξία μέσα από την επιλογή τους και αν όλα πάνε καλά, θα γίνουν και πιστοί σας πελάτες. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι πρέπει να ξεχνάμε τις μηχανές αναζήτησης.

Σκεφτείτε ότι στη σημερινή εποχή του διαδικτύου, για να σας βρει ένας χρήσης, θα πρέπει να σας εμφανίσει σε αυτόν και η μηχανή αναζήτησης. Και θα πρέπει να σας εμφανίσει και στα πρώτα αποτελέσματα, δεδομένου ότι το 75% των χρηστών του διαδικτύου δε μεταβαίνουν ποτέ στη δεύτερη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Οφείλουμε λοιπόν να προσελκύσουμε επισκέπτες στη σελίδα μας, αλλά οφείλουμε να εξηγούμε πάντα σωστά και ειλικρινά στις μηχανές αναζήτησης ποιο είναι και το περιεχόμενο που προσφέρουμε στο διαδίκτυο. Η Μηχανή Αναζήτησης προσπαθεί να καταλάβει το περιεχόμενο της σελίδας μας από τα ακόλουθα:

Τους τίτλους κάθε σελίδας που φιλοξενουμε στο site μας.

Τις διευθύνσεις κάθε σελίδας (URLs).

Τον κύριο τίτλο της σελίδας μας.

Το περιεχόμενο που φιλοξενούμε στο site συνολικά.

Τα meta- δεδομένα μας (meta – description, meta – keywords κοκ.).

Μην παραλείπετε λοιπόν παράλληλα με το περιεχόμενο της σελίδας σας να ενημερώνετε σωστά και τα πιο πάνω και, πάντα, πιστά και σύμφωνα με αυτό που αναφέρεται σε κάθε σελίδα.

Θα κλείσω με κάτι που θεωρώ πολύ σημαντικό και θέλω να συγκρατήσετε. Είναι σημαντικό να είμαστε φιλικοί στις μηχανές αναζήτησης, όχι όμως όσο σημαντικό είναι να είμαστε φιλικοί στους επισκέπτες της σελίδας μας.

Η μηχανή αναζήτησης είναι αυτή που θα μας φέρει πρώτους κάτω από μία επιθυμητή λέξη – κλειδί, αλλά δεν είναι αυτή που θα αγοράσει από εμάς, ούτε αυτή που θα μας εμπιστευθεί και θα μας αγαπήσει. Αυτό είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα των ανθρώπων και buyer personas μας και είναι και ένας από τους λόγους που αξίζει πρώτα και πάνω από όλα να επενδύουμε σε αυτούς.

Πηγή: dingo.gr

 

Related posts