25 Απριλίου 2024

Πιο διαδεδομένο social network στην Ελλάδα το YouTube, λιγότερο δημοφιλές το Twitter

Πιο διαδεδομένο social network στην Ελλάδα το YouTube, λιγότερο δημοφιλές το Twitter

Το YouTube (93%) αποτελεί το πιο διαδεδομένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα, σύμφωνα με την ετήσια Έρευνα Κοινωνικής Δικτύωσης 2013-2014, του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν-ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Στη δεύτερη θέση έρχεται το Facebook (82%), ενώ στις επόμενες θέσεις βρίσκονται το LinkedIn (61%), τα review pages (58%), τα blogs (49%) και το Twitter (46%).

Στην έρευνα συμμετείχαν 1.250 χρήστες των κοινωνικών δικτύων απαντώντας σε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο την περίοδο Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2013.

Όπως αναφέρουν οι συντάκτες της ανάλυσης, είναι εμφανές πλέον το στάδιο ωριμότητας που βρίσκονται οι Έλληνες όσον αφορά τα social media αφού υπάρχει αυξητική τάση σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενώ αρχίζει και δημιουργείται μια ενδιαφέρουσα κοινότητα χρηστών και για τα όχι τόσο γνωστά μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Instagram, Foursquare, flickr και Google+).

Όσον αφορά στη χρήση του YouTube (του πιο δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου), οι Έλληνες χρήστες του Internet δηλώνουν σε ποσοστό 77% ότι το χρησιμοποιούν για την ακρόαση τραγουδιών και σε ποσοστό 68% ότι αναζητούν “πράγματα που τους ενδιαφέρουν”, γεγονός που δείχνει την ανάπτυξη της χρήσης του YouTube ως μηχανή αναζήτησης. Επίσης κοντά στο 30% το χρησιμοποιεί συχνά για να δουν γεγονότα της επικαιρότητας, που καταγράφει την δυναμικότητα του YouTube και ως εναλλακτικό κανάλι ειδησεογραφίας στην Ελλάδα.

H χρήση του facebook ορίζεται ως ενεργητική (Προβολή απόψεων, Επικοινωνία, Παίξιμο Παιχνιδιών κλπ) και ως παθητική (Παρακολούθηση διαφημίσεων και απλή παρακολούθηση των εξελίξεων και φίλων). Η ωριμότητα των Ελλήνων χρηστών facebook καταγράφεται από το γεγονός ότι η πλειοψηφία (64%) είναι κυρίως ενεργητικοί χρήστες και μόνο 31% είναι παθητικοί. Ένα 5% δηλώνει ότι χρησιμοποιούν σε ίδια συχνότητα τις ενέργειες των δύο κατηγοριών.

Παρόλο που οι χρήστες είναι ενημερωμένοι (93%) για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να προφυλάξουν τα προσωπικά τους δεδομένα, ένας στους τρεις δηλώνει ότι σπάνια ελέγχει τις ρυθμίσεις ασφαλείας του λογαριασμού του, και ένας στους δύο  σπάνια εξατομικεύει το προφίλ του.

Η χρήση του Twitter αυξάνεται αφού ένας στους τρεις χρήστες δηλώνει ότι κάνει like/favorite συχνά τα tweets που συναντά, και ένας στους τέσσερις κάνει share σχόλιο/video. Παρ ‘ όλα αυτά, υπάρχει κάποιος προβληματισμός όσον αφορά ανακριβή γεγονότα και αντιεπαγγελματικά / σεξιστικά / ρατσιστικά tweets. Όσοι δεν το χρησιμοποιούν, δηλώνουν ότι ο σημαντικότερος λόγος είναι επειδή  θεωρούν ότι δεν ταιριάζει με τον τρόπο ζωής τους (57%) και δεν είναι εξοικειωμένοι με αυτό (42%).

πηγή emea.gr

 

✎✎✎ Δείτε ακόμη…

✎ Social Wifi: Δημιουργήστε “πιστούς” πελάτες μέσω του wifi της επιχείρησης σας

✎ Πως να ξεκινήσεις ένα startup σε 10 βήματα

 

Related posts