Ημερομηνία/Ώρα
Date(s) - 20/11/2018
15:30 - 21:30
Τοποθεσία
Μακρή 6
Κατηγορία
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη
Πότε; ΤΡΙΤΗ 20/11/2018 (15:30-21:30) – 6 ώρες
Που; Σε Αίθουσα του Parthenon Hotel, Μακρή 6 (βρίσκεται πολύ κοντά στο Μετρό – στάση Ακρόπολης)
Με Εισηγητή τον κ. Κωνσταντακόπουλο Ανδρέα – Ολιγομελές τμήμα!
Απευθύνεται σε:
- Ελεύθερους Επαγγελματίες
(Δικηγόρους, Ασφαλιστές, Γιατρούς, Πωλητές, Μεσίτες, Συμβούλους επιχειρήσεων, Λογιστές κτλ)
- Στελέχη Επιχειρήσεων και
- Όσους επιθυμούν να αποκτήσουν και να αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας
Σκοπός προγράμματος:
- Τι νοιώθουμε και δεν φροντίζουμε να το πούμε;
- Τι θέλουμε να πούμε και δεν τολμούμε;
- Η πίστη μας ότι επικοινωνούμε κατά κύριο λόγο λεκτικά είναι σχετικά αληθής και σε ποσοστό μόνο 7% της επικοινωνίας μας.
- Το σώμα μας στέλνει διαρκώς μηνύματα για τα παραπάνω “ανείπωτα”, που δημιουργούν πολύ περισσότερα συναισθήματα και αντιδράσεις απ’ ότι τα λόγια. Η γλώσσα του σώματος, που λειτουργεί σχεδόν αντανακλαστικά και όλοι μας την χρησιμοποιούμε καθημερινά, “ακτινογραφεί” τις σκέψεις του καθενός μας και αποκαλύπτει τα πάντα !!!
- Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να μάθουμε να παρατηρούμε, να εντοπίζουμε και να αποκωδικοποιούμε σωστά τις ασυναίσθητες κινήσεις του σώματος.
Το Διαδραστικό αυτό πρόγραμμα θα δώσει στους συμμετέχοντες μέσω βιωματικών μεθόδων τη δυνατότητα να ‘’διαβάζουν’’ τη γλώσσα του σώματος στο επαγγελματικό και προσωπικό τους περιβάλλον και να αντιδρούν κατάλληλα.
Θεματολογία Προγράμματος:
- Ποιοι είναι οι λόγοι που κάνουν τους ανθρώπους να παραπονούνται;
- Η ικανοποίηση των αναγκών και ο Abraham Maslow.
- Τα επίπεδα ικανοποίησης και η σημαντικότητα της διαφοροποίησής τους
- Η θετική δυναμική των παραπόνων
- Τι πελάτες θέλουμε;
- Τι αντιλαμβάνονται οι άλλοι και τι εμείς;
- Ο τρόπος σκέψης και ο επηρεασμός της ψυχολογίας μας – Ο αέναος κύκλος.
- Ποιος ο ρόλος της επικοινωνίας στη διαχείριση των παραπόνων και της ψυχολογίας του “πελάτη”;
- Τα δομικά στοιχεία της επικοινωνίας.
- Η αποτελεσματική επικοινωνία και οι αρχές που την διέπουν.
- Τι εμποδίζει την επικοινωνία;
- Επικοινωνείς ως “τσακάλι” ή ως “καμηλοπάρδαλη”; Ποιες οι συνέπειες;
- Έχουμε τη ικανότητα να “ακούμε” τους ανθρώπους και να αποκωδικοποιούμε το μήνυμά τους; Η δεξιότητα της ενεργούς ακρόασης.
- Τι μας εμποδίζει να ακούμε αποτελεσματικά;
- Στρατηγικές για βελτίωση της ικανότητας ακρόασης.
- Τεχνικές για να ακούμε αποτελεσματικά.
- Η ανατροφοδότηση ως εργαλείο σωστής διαχείρισης των πελατών
Ολιγομελής ομάδα για Ενεργή συμμετοχή στα παιχνίδια ρόλων του προγράμματος.
- ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: κ. Κωνσταντακόπουλος Ανδρέας,
Αξιοποιώντας την πολυετή εμπειρία του εισηγητή μας κ. Κωνσταντακόπουλου Ανδρέα, η εταιρία μας προσφέρει την δυνατότητα στους συμμετέχοντες της (στελέχη ή Ελληνικές επιχειρήσεις) να βελτιώσουν τις ικανότητες διαχείρισης παραπόνων και ψυχολογίας των πελατών τους στην καθημερινότητα τους.
Πρόεδρος Δ.Σ. Ένωσης Διαπραγματευτών Ελλάδος.
Eισηγητής – Εκπαιδευτής σε φορείς και επιχειρήσεις του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Εισηγητής στο πρόγραμμα κατάρτισης “Diploma In Negotiation” του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και εκπαιδευτής στο Κέντρο Μελετών Ασφάλειας (ΚΕ.ΜΕ.Α).
Με εξειδίκευση στο αντικείμενο “Διαπραγματεύσεις Κρίσεων”, έχει εκπαιδευθεί από τη New Scotland Yard και το FBI και έχει παρακολουθήσει με επιτυχία δύο προγράμματα μεταπτυχιακού επιπέδου της Ιατρικής Σχολής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στην “Προαγωγή Ψυχικής Υγείας” και στην “Ανάπτυξη Ψυχοκοινωνικών Δεξιοτήτων” και είναι απόφοιτος της Σχολής Εθνικής Άμυνας στις Στρατηγικές και Αμυντικές Σπουδές.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΣΑ:
- Power Point
- Case studies
- Βιωματικές μέθοδοι και αυτό-αξιολόγηση
- Παρουσίαση και συζήτηση
- Παιχνίδια ρόλων
Ευεπιχειρείν παροχές:
Early Bird τιμή για Όλους
Παροχή στις 2 συμμετοχές + 3η δωρεάν
Ειδική τιμή για Ανέργους και Φοιτητές!
* Οι παροχές ΔΕΝ συνδυάζονται.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΔΩ: |
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211- 4110533 & 210 – 6147341
Email: info@euepixeirein.gr
Site: www.euepixeirein.gr