6 Σεπτεμβρίου 2024

Webinar – Ειδικά θέματα τήρησης Ηλεκτρονικών Βιβλίων – πλατφόρμα MyDATA

Webinar – Ειδικά θέματα τήρησης Ηλεκτρονικών Βιβλίων – πλατφόρμα MyDATA
Φόρτωση χάρτη...

Ημερομηνία/Ώρα
Date(s) - 21/10/2021
16:00 - 21:00

Τοποθεσία
ΛΕΩΦΟΡΟ ΣΥΓΓΡΟΥ 19

Κατηγορία


Webinar – Ειδικά θέματα τήρησης Ηλεκτρονικών Βιβλίων – πλατφόρμα MyDATA

Πότε; ΠΕΜΠΤΤΗ 21/10/2021 (16:00-21:00) – 5 ώρες

Euepixeirein Webinar – εκπαίδευση μέσω της εφαρμογής Zoom.
Με Εισηγητή τον κ. Καλαμαρά Νικόλαο

Απευθύνεται σε:

  • Λογιστές, Φοροτεχνικούς,
  • Προϊσταμένους & Στελέχη Επιχειρήσεων (τμημάτων Οικονομικής Διοίκησης και Λογιστηρίου),
  • και σε κάθε στέλεχος ή ιδιώτη επιθυμεί να ενημερωθεί για την εφαρμογή στην πράξη των Ηλεκτρονικών Βιβλίων ΑΑΔΕ που θα ανατρέψει την καθημερινή λειτουργία των λογιστηρίων των επιχειρήσεων

Θεματολογία Προγράμματος:

Στο σεμινάριο θα γίνει αναφορά στα ειδικά θέματα που αφορούν στην πλατφόρμα My Data.

Πιο συγκεκριμένα θα γίνει αναφορά:

  1. Στον τρόπο με τον οποίο θα διαβιβάζονται τα δεδομένα των βιβλίων των Ναυτιλιακών Εταιρειών του Ν. 89/67 καθώς και των Νομικών Προσώπων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με παραδείγματα και εφαρμογές.
  2. Στην ανάλυση του συνοπτικού βιβλίου της πλατφόρμας. Ποιες πληροφορίες θα επεξεργάζεται η ΑΑΔΕ και η σύγκριση με τις υποβαλλόμενες φορολογικές δηλώσεις.
  3. Στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της νέας «τιμολογιέρας» της ΑΑΔΕ.
  4. Σε όλες τις περιπτώσεις που ο λήπτης διαβιβάζει με παραδείγματα και εφαρμογές.
  5. Στη διασύνδεση της εμπορικής διαχείρισης με τους Φορολογικούς Ηλεκτρονικούς μηχανισμούς και την αποστολή των δεδομένων στην πλατφόρμα της My Data.
  6. Στον τρόπο διαβίβασης των Αποδείξεων Λιανικών Συναλλαγών μετά τις αλλαγές του ΦΠΑ στις πωλήσεις από απόσταση (OSS).
  7. Σε όλες τις πράξεις που απαλλάσσονται από το ΦΠΑ και τη χρήση των αντίστοιχων κωδικών της πλατφόρμας που παραπέμπουν σε άρθρα απαλλαγής του ΦΠΑ (Ν 2859/00).
  8. Στην ανάλυση όλων των περιπτώσεων της ακύρωσης των παραστατικών (Cancel Invoice) καθώς και στις διορθώσεις χαρακτηρισμού και επανυποβολής των παραστατικών.
  9. Στην χαρτογράφηση (Mapping) και μετασχηματισμό των λογιστικών εγγραφών στην πλατφόρμα της My Data.
  10. Στον τρόπο διαβίβασης των εισαγωγών (φάκελοι εισαγωγής) και των χρηματοδοτικών μισθώσεων.
  11. Στον τρόπο διαβίβασης των παραστατικών από τις Ασφαλιστικές εταιρείες, τα γραφείο Γενικού Τουρισμού και τα Ελαιοτριβεία.
  12. Στη διασφάλιση του φορολογικού αποτελέσματος και στην πλατφόρμα της My Data. Τι ενέργειες πρέπει να γίνουν με παραδείγματα και εφαρμογές.
  13. Στο ρόλο των λοιπών πληροφοριακών στοιχείων εσόδων και εξόδων για την επίτευξη της συμφωνίας των βιβλίων των επιχειρήσεων και της πλατφόρμας. Ανάλυση περιπτώσεων.
  14. Στο χρονοδιάγραμμα της τήρησης των ηλεκτρονικών βιβλίων μετά τις τελευταίες αλλαγές (Α1156/2021)

Επίλυση Ερωτημάτων:

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα υπάρχει η δυνατότητα να απαντηθούν τα ερωτήματα των συμμετεχόντων που αφορούν σχετικά θέματα. – Παραδείγματα για την καλύτερη κατανόηση των θεμάτων!

  • Εισηγητής:κ. Καλαμαράς Νικόλαος,
    Λογιστής, Φοροτεχνικός, Εσωτερικός ελεγκτής μεγάλου ομίλου και Σύμβουλος επιχειρήσεων σε λογιστικά, φορολογικά & εξειδικευμένα θέματα. Πιστοποιημένος εκπαιδευτής ΕΚΕΠΙΣ με πολυετή διδακτική εμπειρία σε στελέχη επιχειρήσεων.

Παροχή Ευεπιχειρείν, για Γραφεία, Εταιρίες: Για το αυτό webinar της αυτής ημερομηνίας, με δεύτερη συμμετοχή, έκπτωση στην 2η συμμετοχή (όχι στην συνολική τιμή), 20%.
Εγγραφείτε εγκαίρως διότι τα τμήματα είναι για λόγους διασφάλισης ποιότητας, ολιγομελή.

 

Περισσότερες πληροφορίες και Εγγραφή στο κάτωθι Link:
Webinar – Ειδικά θέματα τήρησης Ηλεκτρονικών Βιβλίων – πλατφόρμα MyDATA 

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211- 4110533 & 210 – 6147341

Email: info@euepixeirein.gr

Site: www.euepixeirein.gr

Related posts