Ημερομηνία/Ώρα
Date(s) - 21/10/2021
16:00 - 21:00
Τοποθεσία
ΛΕΩΦΟΡΟ ΣΥΓΓΡΟΥ 19
Κατηγορία
Webinar – Ειδικά θέματα τήρησης Ηλεκτρονικών Βιβλίων – πλατφόρμα MyDATA
Πότε; ΠΕΜΠΤΤΗ 21/10/2021 (16:00-21:00) – 5 ώρες
Euepixeirein Webinar – εκπαίδευση μέσω της εφαρμογής Zoom.
Με Εισηγητή τον κ. Καλαμαρά Νικόλαο
Απευθύνεται σε:
- Λογιστές, Φοροτεχνικούς,
- Προϊσταμένους & Στελέχη Επιχειρήσεων (τμημάτων Οικονομικής Διοίκησης και Λογιστηρίου),
- και σε κάθε στέλεχος ή ιδιώτη επιθυμεί να ενημερωθεί για την εφαρμογή στην πράξη των Ηλεκτρονικών Βιβλίων ΑΑΔΕ που θα ανατρέψει την καθημερινή λειτουργία των λογιστηρίων των επιχειρήσεων
Θεματολογία Προγράμματος:
Στο σεμινάριο θα γίνει αναφορά στα ειδικά θέματα που αφορούν στην πλατφόρμα My Data.
Πιο συγκεκριμένα θα γίνει αναφορά:
- Στον τρόπο με τον οποίο θα διαβιβάζονται τα δεδομένα των βιβλίων των Ναυτιλιακών Εταιρειών του Ν. 89/67 καθώς και των Νομικών Προσώπων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με παραδείγματα και εφαρμογές.
- Στην ανάλυση του συνοπτικού βιβλίου της πλατφόρμας. Ποιες πληροφορίες θα επεξεργάζεται η ΑΑΔΕ και η σύγκριση με τις υποβαλλόμενες φορολογικές δηλώσεις.
- Στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της νέας «τιμολογιέρας» της ΑΑΔΕ.
- Σε όλες τις περιπτώσεις που ο λήπτης διαβιβάζει με παραδείγματα και εφαρμογές.
- Στη διασύνδεση της εμπορικής διαχείρισης με τους Φορολογικούς Ηλεκτρονικούς μηχανισμούς και την αποστολή των δεδομένων στην πλατφόρμα της My Data.
- Στον τρόπο διαβίβασης των Αποδείξεων Λιανικών Συναλλαγών μετά τις αλλαγές του ΦΠΑ στις πωλήσεις από απόσταση (OSS).
- Σε όλες τις πράξεις που απαλλάσσονται από το ΦΠΑ και τη χρήση των αντίστοιχων κωδικών της πλατφόρμας που παραπέμπουν σε άρθρα απαλλαγής του ΦΠΑ (Ν 2859/00).
- Στην ανάλυση όλων των περιπτώσεων της ακύρωσης των παραστατικών (Cancel Invoice) καθώς και στις διορθώσεις χαρακτηρισμού και επανυποβολής των παραστατικών.
- Στην χαρτογράφηση (Mapping) και μετασχηματισμό των λογιστικών εγγραφών στην πλατφόρμα της My Data.
- Στον τρόπο διαβίβασης των εισαγωγών (φάκελοι εισαγωγής) και των χρηματοδοτικών μισθώσεων.
- Στον τρόπο διαβίβασης των παραστατικών από τις Ασφαλιστικές εταιρείες, τα γραφείο Γενικού Τουρισμού και τα Ελαιοτριβεία.
- Στη διασφάλιση του φορολογικού αποτελέσματος και στην πλατφόρμα της My Data. Τι ενέργειες πρέπει να γίνουν με παραδείγματα και εφαρμογές.
- Στο ρόλο των λοιπών πληροφοριακών στοιχείων εσόδων και εξόδων για την επίτευξη της συμφωνίας των βιβλίων των επιχειρήσεων και της πλατφόρμας. Ανάλυση περιπτώσεων.
- Στο χρονοδιάγραμμα της τήρησης των ηλεκτρονικών βιβλίων μετά τις τελευταίες αλλαγές (Α1156/2021)
Επίλυση Ερωτημάτων:
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα υπάρχει η δυνατότητα να απαντηθούν τα ερωτήματα των συμμετεχόντων που αφορούν σχετικά θέματα. – Παραδείγματα για την καλύτερη κατανόηση των θεμάτων!
- Εισηγητής:κ. Καλαμαράς Νικόλαος,
Λογιστής, Φοροτεχνικός, Εσωτερικός ελεγκτής μεγάλου ομίλου και Σύμβουλος επιχειρήσεων σε λογιστικά, φορολογικά & εξειδικευμένα θέματα. Πιστοποιημένος εκπαιδευτής ΕΚΕΠΙΣ με πολυετή διδακτική εμπειρία σε στελέχη επιχειρήσεων.
Παροχή Ευεπιχειρείν, για Γραφεία, Εταιρίες: Για το αυτό webinar της αυτής ημερομηνίας, με δεύτερη συμμετοχή, έκπτωση στην 2η συμμετοχή (όχι στην συνολική τιμή), 20%.
Εγγραφείτε εγκαίρως διότι τα τμήματα είναι για λόγους διασφάλισης ποιότητας, ολιγομελή.
Περισσότερες πληροφορίες και Εγγραφή στο κάτωθι Link: Webinar – Ειδικά θέματα τήρησης Ηλεκτρονικών Βιβλίων – πλατφόρμα MyDATA |
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211- 4110533 & 210 – 6147341
Email: info@euepixeirein.gr
Site: www.euepixeirein.gr