Ημερομηνία/Ώρα
Date(s) - 21/05/2021
16:00 - 21:00
Τοποθεσία
Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ 19 ΑΘΗΝΑ
Κατηγορία
Webinar– ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΕΣ Εταιρίες και Ηλεκτρονικά Βιβλία
Πότε; ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21/05/2021 (16:00-21:00) – 5 ώρες
Euepixeirein Webinar – εκπαίδευση μέσω της εφαρμογής Zoom.
Με Εισηγητή τον κ. Καλαμαρά Νικόλαο
Απευθύνεται σε:
- Στελέχη λογιστηρίων και οικονομικών διευθύνσεων Ναυτιλιακών επιχειρήσεων,
- Διευθυντικά στελέχη των εν λόγω εταιρειών, Τραπεζικούς,
- Στελέχη Δημόσιων οργανισμών, Αναλυτές οικονομικών καταστάσεων,
- Ελεύθερους επαγγελματίες, Λογιστές, Δικηγόρους και γενικά σε όλους αυτούς που εργάζονται στο χώρο της Ναυτιλίας.
Σκοπός και Θεματολογία Προγράμματος:
Στο σεμινάριο θα γίνει αναφορά στα ειδικά θέματα τήρησης της πλατφόρμας Mydata στον Ναυτιλιακό κλάδο.
Πιο συγκεκριμένα θα γίνει αναφορά:
- Στον τρόπο τήρησης των ηλεκτρονικών βιβλίων των γραφείων που έχουν εγκατασταθεί στην Ελλάδα με βάση το άρθρο 25 του Ν27/75. Πως θα αντιμετωπισθεί το εισαγόμενο συνάλλαγμα – ευρωποίηση, οι δαπάνες των πλοίων καθώς και ο ΦΠΑ των διαχειριστικών εξόδων των γραφείων με παραδείγματα και εφαρμογές.
- Στον τρόπο τήρησης των ηλεκτρονικών βιβλίων των επιβατηγών πλοίων, ακτοπλοΐα και κρουαζιερόπλοια. Πως θα γίνουν οι διασυνδέσεις των ΦΗΜ που ευρίσκονται στα πλοία. Πως θα εμφανίζονται τα τέλη ΟΛΠ, Λιμενικών ταμείων κλπ. στην πλατφόρμα. Πως θα εμφανίζονται τα έσοδα επιδοτήσεων Δόκιμων Ναυτικών και πως θα παρουσιαστούν οι προμήθειες των πρακτόρων στις αυτοτιμολογήσεις καθώς και των κοινοπραξιών στις ειδικές εκκαθαρίσεις προς τις πλοιοκτήτριες με παραδείγματα και εφαρμογές.
- Στον τρόπο τήρησης των ηλεκτρονικών βιβλίων των Ναυτιλιακών εταιρειών πλοίων αναψυχής. Πως θα συμφωνείται η πλατφόρμα Mydata με τα ναυλοσύμφωνα. Πως θα γίνεται ο καταμερισμός και η αποστολή στην πλατφόρμα των διαφορών ΦΠΑ με παραδείγματα και εφαρμογές.
- Ναυτιλιακά πρακτορεία. Πως θα διαβιβάζουν τις προμήθειές τους. Πως θα αντιμετωπίζουν τις περιπτώσεις που οι προμήθειές τους απαλλάσσονται από τον ΦΠΑ (άρθρο 27 Ν2859/2000) με παραδείγματα και εφαρμογές.
- Στους χρόνους διαβίβασης των αρχείων στην πλατφόρμα. Τι ισχύει για το τρίμηνο από 01/10/2020-31/12/2020 και τι θα ισχύει από 01/01/2021.
Επίλυση Ερωτημάτων:
Κατά τη διάρκεια του webinar σεμιναρίου θα υπάρχει η δυνατότητα να απαντηθούν τα ερωτήματα των συμμετεχόντων που αφορούν σχετικά θέματα
- Παραδείγματα και Εφαρμογές για την καλύτερη κατανόηση των θεμάτων!
- Εισηγητής: κ. Καλαμαράς Νικόλαος,
Λογιστής, Φοροτεχνικός, Εσωτερικός ελεγκτής μεγάλου ομίλου και Σύμβουλος επιχειρήσεων σε λογιστικά, φορολογικά & εξειδικευμένα θέματα. Πιστοποιημένος εκπαιδευτής ΕΚΕΠΙΣ με πολυετή διδακτική εμπειρία σε στελέχη επιχειρήσεων.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΔΩ: |
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211- 4110533 & 210 – 6147341
Email: info@euepixeirein.gr
Site: www.euepixeirein.gr