Η ερώτηση πόσο στοιχίζει μια ιστοσελίδα στο internet όπως είναι λογικό, δεν έχει μία στάνταρ απάντηση. Απλά θα ρίξουμε φως στο πως να κάνετε την αρχή και στο πως να αναζητήσετε σωστά, αυτά που θα καλύψουν τις ανάγκες σας.
Τώρα, για να σας βάλουμε στο κλίμα, για εσάς που ρωτάτε έτσι ξερά: πόσο στοιχίζει μια ιστοσελίδα στο internet, φανταστείτε ότι είναι σαν να ρωτάτε πόσο κάνει ένα αυτοκίνητο, έτσι γενικά και αόριστα!
Λυπούμαστε αλλά η ερώτηση δεν ευσταθεί. Ας δούμε όμως πως μπορείτε να πιάστε την άκρη του νήματος και να κάνετε μια σωστή αρχή…
Άλλη τιμή έχει ένα Matiz, άλλη τιμή ένα Audi, άλλη τιμή μία Porsche, άλλη τιμή ένα φορτηγό Benz, άλλη τιμή ένα… τανξ(!) κλπ κλπ.
Αντίστοιχα, άλλες τιμές έχουν τα service τους, διαφορετικούς χρόνους πραγματοποίησής τους, άλλες τιμές έχουν τα ανταλλακτικά τους, κλπ κλπ.
Ανάλογα με αυτό που θέλετε, θα ξοδευτούν ανάλογες εργατοώρες και προσωπικό, ανάλογη τεχνογνωσία, ανάλογα εργαλεία και πόροι.
Οπότε θα πρέπει να ξέρετε τι θέλετε και να ρωτήσετε πόσο θα σας στοίχιζε μια ιστοσελίδα με “αυτά και αυτά” τα χαρακτηριστικά.
Τώρα, για να ξεκινήσετε σωστά την αναζήτηση προσφορών και την οριστική απάντηση στο πόσο θα στοίχιζε η κατασκευή της ιστοσελίδας σας, καλό είναι να ξεκινήσετε ως εξής:
1) δείτε τι πραγματικά χρειάζεστε: θέστε κόκκινες γραμμές, κατηγοριοποιήστε τα υποχρεωτικά με τα προαιρετικά…
2) πάρτε ιδέες από τους ανταγωνιστές σας
3) μην κρίνετε από μόνοι σας τι είναι κοστοβόρο και τι όχι. Απλά σημειώστε τα και ρωτήστε…
4) μιας και είναι λογικό να μην γνωρίζετε πολλά πράγματα και πολλά “κολπάκια”, συμβουλευτείτε τους ειδικούς της εταιρίας κατασκευής ιστοσελίδων, στο τι μπορούν να σας παρέχουν και πόσο θα στοιχίσουν. Αν πέσετε σε καλούς επαγγελματίες και γνώστες, πραγματικά θα εκπλαγείτε με τις επιλογές!
5) μην παρασύρεστε από φρου φρου και αρώματα! Πολλές φορές δεν θα σας είναι χρήσιμα και πολλές φορές στοιχίζουν ακριβά! Μείνετε επικεντρωμένοι στο σκοπό σας και όχι στο εφετζιλίκι…
6) τι στόχους θέλετε να επιτύχετε από την ιστοσελίδα σας; Αναζητήστε τα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν στην επίτευξή τους και μην αναζητήστε πράγματα άσχετα μιας και θα ανεβάσουν τζάμπα το κόστος…
7) να ξέρετε τι θέλετε! Ώστε να σας δώσουν και ξεκάθαρη απάντηση στο κόστος κατασκευής!
8) γενικά ρωτήστε σε διάφορες εταιρίες. Συγκεντρώστε ιδέες και προτάσεις και πάρτε μπόλικες προσφορές βάσει αυτών που σας κάνουν. Δείτε δείγματα δουλειάς τους και γενικά προσπαθήστε να καταλάβετε αν οι άνθρωποι το κατέχουν… είναι πολύ σημαντικό!
9) να ξέρετε ότι υπάρχουν και κάποια πάγια έξοδα που σας επιβαρύνουν είτε 1 φορά το χρόνο, είτε 1 φορά το μήνα, κοκ. Ρωτήστε τα κι αυτά!
Πολλές εταιρίες κατασκευής ιστοσελίδων παρέχουν έτοιμες λύσεις με σχετικά μικρό κόστος κατασκευής. Προσοχή όμως γιατί μπορεί να μην καλύπτουν τις πραγματικές ανάγκες της επιχείρησής σας και έτσι η ιστοσελίδα σας να είναι άχρηστη.
Ακόμα χειρότερα, μπορεί να σας τα παίρνουν έμμεσα!
Αντίστοιχα άλλες εταιρίες κατασκευής ιστοσελίδων παρέχουν λύσεις ακριβώς στα μέτρα σας με υψηλότερο κόστος κατασκευής, όμως κι εδώ μπορεί να μην αξίζει να δώσετε τόσα λεφτά, γιατί πολύ απλά μία έτοιμη οικονομική λύση μπορεί να σας υπερκαλύπτει!
Γενικά για να μη σας στοιχίσει ακριβά η κατασκευή ιστοσελίδας, είναι καλό να ξεκινήσετε με τα βασικά του “internet business plan” σας για να δείτε αν “κάτι γίνεται”. Αν βλέπετε θετικά σημάδια, τότε προχωρήστε και επενδύστε κι άλλα λεφτά στο εγχείρημά σας.
Αλλιώς αναρωτηθείτε τι δεν πήγε καλά, αναθεωρήστε – αλλάξτε πράγματα και ξαναδοκιμάστε.
Αν το project είναι μικρό, τότε εύκολα και με χαμηλό κόστος μπορεί να μεταλλαχθεί, να το θυμάστε αυτό…
Καλό είναι να έχετε στο νου σας ότι με το που φτιάξετε μια ιστοσελίδα, και είναι online, δεν θα αρχίσει να φέρνει απευθείας αποτέλεσμα.
Είναι πιθανόν να χρειαστεί επιπλέον δουλειά και από εσάς(κυρίως!) αλλά και πιθανόν από την εταιρία που συνεργάζεστε, καθώς επίσης και αρκετή προώθηση, που σημαίνει επιπλέον κόστος…
Επίσης, μπορεί να μην κάνει και καμία πχ πώληση ή στην τελική να είναι εντελώς άχρηστη και χωρίς καθόλου επισκέπτες…
Φυσικά μπορεί να συμβούν και τα αντίθετα, αλλά πλέον είναι πιο απίθανο αυτό το σενάριο…
Μία μέση κατάσταση είναι πολλές φορές εφικτή, η οποία όμως μπορεί να σας καλύπτει αρκετά.
Οπότε σκεφτείτε καλά, πράξτε “σοφά” και μην εγκαταλείψτε…
Καλή επιτυχία και μην είστε επιπόλαιοι αν πρόκειται στην κατασκευή της ιστοσελίδας σας στο internet γιατί θα ταλαιπωρηθείτε, θα σας φύγουν λεφτά
πηγή coolweb.gr
ΔΕΙΤΕ ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ:
Social Media: Μπορεί το προφίλ σου Facebook να επηρρεάσει την πρόσληψη σου ???
Τι μπορεί να προσφέρει μία διαφημιστική καμπάνια μέσω AdWords στην επιχείρησή μου;
Οι πιο ακριβές λέξεις στο Adwords
Οι δέκα εντολές του Social Media Marketing