16 Απριλίου 2024

Digital Signage: Στόχος η άνοδος των πωλήσεων

Digital Signage: Στόχος η άνοδος των πωλήσεων

Τι είναι το Digital Signage;

Είναι ένα σύστημα μεγάλης οθόνης ή/και οθονών που μεταδίδει (broadcasts) από το Επιχειρηματικό σας λογότυπο και διάφορα Εμπορικά μηνύματα μέχρι την εξειδικευμένη διαφήμιση προϊόντων, αντικαθιστώντας τις απλές ταμπέλες εκτός και εντός Επιχείρησης, με ένα ολοκληρωμένο σύστημα μετάδοσης Εμπορικής ταυτότητας.

Απευθυνθείτε στο ευρύ κοινό μεταδίδοντας υψηλής εμβέλειας εμπορικές πληροφορές με την ευελιξία των πολυμέσων και την διεισδυτικότητα και αποτελεσματικότητα της Τηλεόρασης

άνοδος των πωλήσεων

ΤΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

Στόχος η άνοδος των πωλήσεων

Κέρδος #1: Όταν ενσωματώσετε ένα σύστημα Digital Signage, θα συνειδητοποιήσετε κέρδος κόστους και χρόνου λόγω της μείωσης της ανάγκης εκτύπωσης και διανομής στατικών επιγραφών και μέσων (πόστερς, αφισσών και εντύπων) κάθε φορά που αλλάζετε ή τροποποιείτε τα μηνύματά σας ή την καμπάνια προβολής.

Κέρδος #2: Ένα σημείο Digital Signage διαθέτει σημαντική “Stopping Power” ώστε να αποσπάσει την προσοχή των πελατών σας. Μιας και αποσπάσετε την προσοχή τους έχετε σημαντικά αυξημένη δυνατότητα να επιρρεάσετε την αγοραστική τους απόφαση, πράγμα που θα βελτιώσει το ρυθμό των πωλήσεών σας.

Κέρδος #3: Μπορείτε να μετατρέψετε το σημείο Digital Signage σε κερδοφόρο μέσον προσέλκυσης διαφημίσεων των προμηθευτών σας.

Γιατί να αναπτύξει η Επιχείρησή σας ένα Digital Signage Δίκτυο;

Αποτελεσματικότητα: Τα σημεία Ψηφιακής Διαφήμισης έχουν μεγαλύτερη “Ισχύ Στάσης.” Είναι ιδιαίτερα ορατά και δημιουργούν έντονη εντύπωση στον διερχόμενο κατραναλωτή

Εικόνα: Με μία καλή πηγή και μέσον η Ψηφιακή Διαφήμιση είναι ικανή για φαντασμαγορική ποιότητα εικόνας, που επικοινωνεί άμεσα την ποιότητα και την εικόνα του προϊόντος ή της μάρκας που επιδεικνύονται.

Ταχύτητα & Ευελιξία: Το περιεχόμενο μπορεί να αλλάζει συνέχεια και να ανανεώνεται, τοπικά ή από ένα κεντρικό σημείο παραγωγής και διανομής. Μπορεί να περιέχει Video ή γραφικά και να προσθαφαιρείται υλικό γρήγορα και με πιστότητα.

Αποτελέσματα: Αυτά τα σημεία τυγχάνουν προσοχής και ενεργοποιούν μία αντίδραση στον θεατή. Είναι ανταγωνιστικά, όμορφα και δυναμικά. Ενσωματωμένα με αποτελεσματικότητα και γούστο, μπορούν να οδηγήσουν σε πρόσθετες πωλήσεις και να δημιουργήσουν σημαντική διαφημιστική ανταποδοτικότητα.

πηγή digiworx.gr

 

✎✎✎ Δείτε ακόμη…

✎ Tα πέντε λάθη των μικρών επιχειρήσεων που μεγαλώνουν

Related posts