19 Μαρτίου 2024

Breaking News

ΑΑΔΕ: Συγχωνεύσεις Εφοριών

ΑΑΔΕ: Συγχωνεύσεις Εφοριών

Στο πλαίσιο της αναβάθμισης της λειτουργίας της Φορολογικής Διοίκησης και με σκοπό την ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των φορολογούμενων, συνεχίζεται η υλοποίηση του σχεδίου αναδιάρθρωσης των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (ΔΟΥ).

Συγκεκριμένα, μόλις ολοκληρωθούν οι απαιτούμενες κατά το νόμο διαδικασίες εύρεσης των σχετικών κτιρίων, θα ολοκληρωθούν οι παρακάτω συγχωνεύσεις:

Από 10/02/2020:

Η ΔΟΥ Β΄ Περιστερίου (ΔΟΥ Α-Β Τάξης), στη ΔΟΥ Α΄ Περιστερίου (ΔΟΥ Α-Β Τάξης) , με δημιουργία ΔΟΥ Α΄ Τάξης.

Από 09/03/2020:

Η ΔΟΥ ΙΔ΄ Αθηνών (ΔΟΥ Α-Β Τάξης), στη ΔΟΥ Γαλατσίου (ΔΟΥ Α-Β Τάξης) , με δημιουργία ΔΟΥ Α΄ Τάξης.

Από 06/04/2020:

Η ΔΟΥ ΣΤ΄ Θεσσαλονίκης (ΔΟΥ Α-Β Τάξης), στη ΔΟΥ Δ΄ Θεσσαλονίκης (ΔΟΥ Α΄ Τάξης).

Από 08/06/2020:

Η ΔΟΥ Α΄ Θεσσαλονίκης (ΔΟΥ Α-Β Τάξης), στη ΔΟΥ Ιωνίας Θεσσαλονίκης (ΔΟΥ Α-Β Τάξης), με δημιουργία ΔΟΥ Α΄ Τάξης.

Από 22/06/2020:

Η ΔΟΥ Η΄ Θεσσαλονίκης (ΔΟΥ Α-Β Τάξης), στη ΔΟΥ Καλαμαριάς (ΔΟΥ Α-Β Τάξης), με δημιουργία ΔΟΥ Α΄ Τάξης.

Σήμερα στη Φορολογική Διοίκηση υπάγονται συνολικά 113 ΔΟΥ (61 Α΄ Τάξης, 47 Α΄-Β΄Τάξης και 5 Β΄ Τάξης), ενώ μετά την υλοποίηση του σχεδίου αναδιάρθρωσης, οι ΔΟΥ που θα προκύψουν θα είναι 106 (65 Α΄ Τάξης, 36 Α΄-Β΄Τάξης και 5 Β΄ Τάξης).

Οι παράγοντες οι οποίοι συνεκτιμήθηκαν για την ορθολογικότερη αναδιάρθρωση των ΔΟΥ είναι οι εξής:

✓ Η ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των φορολογούμενων, λαμβάνοντας υπόψη, μεταξύ άλλων τις ποσοτικά και ποιοτικά μεγαλύτερες ανάγκες των επιτηδευματιών (Φυσικών – Νομικών Προσώπων), καθώς και των ειδικών κατηγοριών (αγρότες).

✓ Η ανάγκη δημιουργίας περιφερειακών μονάδων (ΔΟΥ Α΄ Τάξης) που θα παρέχουν πλήρες εύρος υπηρεσιών προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις.

✓ Η διαρκής ηλεκτρονικοποίηση πληθώρας συναλλαγών και διαδικασιών των ΔΟΥ, η οποία επιτρέπει την εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων, χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας τους στις ΔΟΥ.

✓ Οι επιχειρησιακές δυνατότητες των ΔΟΥ (εμπειρία, τεχνογνωσία, τεχνικός εξοπλισμός).

✓ Το οξύτατο πρόβλημα των κτιριακών υποδομών, στο οποίο συγκαταλέγεται τόσο το κόστος στέγασης όσο και η επάρκεια και η παλαιότητα των εγκαταστάσεων.

✓ Η αξιοποίηση κατά προτεραιότητα κτιρίων που ανήκουν ή βρίσκονται στη διάθεση του Δημοσίου.

✓ Η ορθολογικότερη κατανομή των ανθρώπινων πόρων. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι από τον παραπάνω κύκλο αναδιάρθρωσης των ΔΟΥ, υπολογίζεται ότι θα εξοικονομηθούν 37 άτομα προσωπικό, τα οποία αφού εξεταστούν οι προτιμήσεις τους, το προφίλ τους αλλά και οι Υπηρεσιακές ανάγκες, θα τοποθετηθούν σε άλλες Υπηρεσίες της ΑΑΔΕ.

✓ Η ανάγκη μακροπρόθεσμου σχεδιασμού για την οργάνωση των φορολογικών υπηρεσιών με γνώμονα τη σύγχρονη ΔΟΥ της επόμενης δεκαετίας.

Related posts