Ο ΔΕΔΔΗΕ ανακοινώνει ότι οι καταναλωτές όλης της χώρας θα μπορούν στο εξής να αναγγέλλουν τηλεφωνικά τις ενδείξεις της τακτικής (προγραμματισμένης) καταμέτρησης του μετρητή ηλεκτρικής ενέργειας του ακινήτου τους στο τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών 11500.
Πρόκειται για τις περιπτώσεις που η τακτική (προγραμματισμένη) λήψη ένδειξης από τον μετρητή δεν κατέστη δυνατή, είτε επειδή δεν βρίσκεται σε προσβάσιμο σημείο του ακινήτου, είτε επειδή ο καταναλωτής απουσίαζε και έλαβε τη σχετική ειδοποίηση επίσκεψης των συνεργείων του ΔΕΔΔΗΕ (στην οποία αναγράφεται η ακριβής ημερομηνία και ώρα επίσκεψης).
Οι πελάτες θα μπορούν να αναγγείλουν την ένδειξη του μετρητή τους στο 11500, είτε την ίδια ημέρα μέχρι τις 19.00, είτε την επομένη ημέρα μέχρι τις 10.00.
>>>•<<<
••• Αὐξημένη ἀνταγωνιστικότητα; … Εὐεπιχειρεῖν !
⚠ Δεν είναι αστείο: Συνταξιούχος στην Ισπανία προσφέρει €5.000 σε όποιον προσλάβει τον γιο του (Φωτο)
✎ Τρεις “δυνατές” δράσεις Επιδοτήσεων από τον Σεπτέμβριο του 2015