ΟΙ ΜΥΘΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
* Το 90% των ανθρώπων που ασχολούνται με το δικτυακό μάρκετινγκ δεν τα καταφέρνουν. Μόνο το 10% έχει ένα σημαντικό εισόδημα από την δικτυακή του επιχείρηση.
* Και μόνο το 5% έχει τα εισοδήματα που εμφανίζονται στις παρουσιάσεις της επιχειρηματικής ευκαιρίας.
Τι συμβαίνει λοιπόν;
Είναι μύθος το δικτυακό μάρκετινγκ ή είναι λάθος τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι που ξεκινούν διδάσκονται να το κάνουν;
ΟΙ 7 ΜΥΘΟΙ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΑΝΑΔΟΧΗΣ ΣΑΣ
Το δικτυακό μάρκετινγκ είναι η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη μέθοδος διανομής προϊόντων και υπηρεσιών που πάνω από 60 χρόνια ανατρέπει τα επιχειρηματικά δεδομένα. Και μάλιστα παράλληλα αποτελεί και την μοναδική μέθοδο που αποτελεί μοναδικό επιχειρηματικό μοντέλο που ο καθένας με ελάχιστη επένδυση μπορεί να έχει την δική του επιχείρηση.
Περισσότεροι από 40 εκατομμύρια άνθρωποι σε περισσότερες από 125 χώρες σε όλο τον κόσμο διακινούν μέσω του δικτυακού μάρκετινγκ προϊόντα και υπηρεσίες που ξεπερνούν σε τζίρο τα 20 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.
Το Δικτυακό Μάρκετινγκ αποτελεί την πιο σύγχρονη απάντηση στα παραδοσιακά συστήματα επιχειρήσεων, εργασίας και επιχειρηματικότητας. Τα προϊόντα που διακινούνται μόνο μέσω των ανεξάρτητων διανομέων (δικτυωτών) είναι μοναδικά και πολλά από αυτά συνδυάζουν καινοτομίες που δεν μπορεί να βρει αλλού ο καταναλωτής.
Δεν υπάρχει άλλο επιχειρηματικό μοντέλο που να προσφέρει την ευκαιρία στον μέσο άνθρωπο να δημιουργήσει την δική του επιχείρηση- με μηδενικό κόστος έναρξης και χαμηλά έξοδα λειτουργίας- να εργάζεται όποτε θέλει και μπορεί σε αυτή, και να μπορεί σε 2-5 χρόνια να εξασφαλίσει τη ροή ενός παραμένοντος εισοδήματος που να του εξασφαλίζει την οικονομική του ελευθερία.
Όλα αυτά είναι γεγονός. Είναι πραγματικότητα.
Γιατί όμως τόσα χαμηλά επίπεδα επιτυχίας των ανθρώπων; Γιατί η συντριπτική πλειοψηφία παραμένουν απλά χρήστες των προϊόντων και δεν κάνουν την επιχείρηση, ή αποχωρούν;
Απλά γιατί τα εργαλεία που τους προτείνουν να χρησιμοποιήσουν για να να αναπτύξουν την επιχείρηση τους δεν λειτουργούν.
Όσα σας μαθαίνουν (κατά κανόνα) οι ανάδοχοι σας δεν δουλεύουν για εσάς. Αυτό είναι το πρόβλημα . Κι αν πραγματικά θέλετε να επιτύχετε στο Δικτυακό Μάρκετινγκ, τότε πρέπει να μην ακούτε αυτά που σας λέει η γραμμή αναδοχής σας!!!
Σας κάνει εντύπωση; Όμως αυτή είναι η πραγματικότητα.
Λίγα λόγια περισσότερα; Εντάξει.
Υπάρχουν ένα μέγεθος ρούχων για όλους; Όχι βέβαια. Το ίδιο συμβαίνει και με τον τρόπο δουλειάς και την επιτυχία στο δικτυακό μάρκετινγκ. Ο καθένας έχει τον δικό του τρόπο και επιτυχία. Και αυτός ο δρόμος δεν αντιγράφεται. Ούτε διδάσκεται.
Να λοιπόν οι 7 μύθοι που λένε οι Γραμμές αναδοχής, και γνωρίζουν ότι είναι μύθοι. (Γιατί το κάνουν; Αλά γιατί είναι εύκολο να το διδάξουν και δεν έχουν την διάθεση να ερευνήσουν περισσότερο).
ΜΥΘΟΣ 1: Το Δικτυακό Μάρκετινγκ κάνει για όλους
Αν έκανε για όλους τότε δεν θα ήταν η μεγάλη επιχειρηματική ευκαιρία που υπόσχεται. Είναι σαφές αυτό που γράφω. Το Δικτυακό Μάρκετινγκ είναι ανοικτό για όλους, κάνει όμως για όσους είναι διατεθειμένοι να κάνουν πράγματα για να βελτιώσουν τη ζωή τους. Το ΔΙκτυακό Μάρκετινγκ μπορεί να κάνει κάτι γιαν όσου θέλουν να κάνουν κάτι για να αλλάξουν τη ζωή του.
Έτσι λοιπόν η ανοησία που λέγεται στο ξεκίνημα της επιχείρησης “Φτιάξε τη Λίστα όλων των ανθρώπων που γνωρίζεις”, είναι το χειρότερο και σίγουρα αναποτελεσματικό μέσο για να βοηθήσεις κάποιον να ξεκινήσει την επιχείρηση του. Είναι το κλασσικό λάθος:άλλο γνωστοποίηση της επιχείρησης και άλλο πρόσκληση να συν δεθείς ή να αγοράσει από την επιχείρηση.
ΜΥΘΟΣ 2: ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
Ένας μύθος που στηρίζεται σε μια πραγματικότητα. Τα προϊόντα της εταιρίας δικτυακού μάρκετινγκ με τα οποία κτίζεις την επιχείρηση σου πρέπει να είναι εξαιρετικά. Δηλαδή αν δεν σου ήσουν επιχειρηματίας σε αυτή την εταιρία αλλά απλός πελάτης θα τα αγόραζες στην λιανική τιμή που εσύ τα προτείνεις;. Αυτή είναι μια ερώτηση στην οποία θα πρέπει να απαντήσεις Ναι.
Παρόλα αυτά η εξαιρετική ποιότητα και χρησιμότητα των προϊόντων δεν σημαίνει ότι έχουν πόδια και περπατούν μόνα τους!!! Κάποιοι πρέπει να εκπαιδεύουν τους καταναλωτές για την χρήση και χρησιμότητα τους. Και αυτή τη δουλειά κάνεις και για αυτή αποζημιώνεσαι με βάση τις αγορές που έγιναν από το δίκτυο σου κάθε μήνα. Για σκέψου και αλλιώς . Αν ο μύθος ίσχυε τότε τι μας ήθελαν οι εταιρίες δικτυακού μάρκετινγκ;
ΜΥΘΟΣ 3: ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ Η ΓΡΑΜΜΗ ΑΝΑΔΟΧΗΣ ΣΟΥ
Αν και είναι αστείο να το πιστέψει κάποιος, πράγματι αυτό είναι πολύ διαδεδομένο. Μην συγχέεις την υποστήριξη που μπορεί να έχει -και πρέπει να έχει- ο κάθε νέος δικτυωτής απ[ο τον ανάδοχο του στα πρώτα βήματα – και στους πρώτους 1-3 μήνες- κτισίματος της επιχείρησης του, με την αντίληψη ότι”Εγώ δεν θα κάνω τίποτα , θα δίνω ονόματα και θα μου κάνει επιχείρηση ο ανάδοχος μου”.
Ο ανάδοχος σου θα σου δείξει το πως γίνεται η επιχείρηση. Σωστά. Όμως εσύ είσαι ο επιχειρηματίας, και η επιχείρηση σου θα αρχίσει στην οποία να λειτουργεί από την ημέρα που ΔΕΝ θα χρειάζεσαι την υποστήριξη της γραμμής αναδοχής σου.
ΜΥΘΟΣ 4: ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ
Αυτός είναι ο πιο επικίνδυνος μύθος.Όλοι όσοι παρουσιάζουν την επιχειρηματική ευκαιρία- με τον παραδοσιακό τρόπο- υπόσχονται ότι το σύστημα κάνει τη δουλειά. Εσύ πρέπει απλά να το εφαρμόσεις.Και η επιτυχία θα έρθει.
Αν τα πράγματα δούλευαν έτσι, τότε γιατί υπάρχουν τόσα υψηλά επίπεδα αποτυχίας, απενεργοποίησης και αποχώρησις από το δικτυακό μάρκετινγκ;
1. Γιατί δεν υπάρχει ένα μέγεθος για όλους. Γιατί δεν υπάρχει ένα σύστημα για όλους. Όπως ο καθένας μας είναι διαφορετικός, έτσι και το “σύστημα” ή καλύτερα το μοντέλο που πρέπει να εφαρμόσει για την επιτυχία είναι διαφορετικό.Πρέπει να είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του. Δηλαδή στην προσωπικότητα του, στις ικανότητες τους, στα δυνατά του σημεία,στις επαγγελματικές του εμπειρίες σε αυτά που του αρέσουν να κάνει. Αυτό είναι και το μεγάλο μυστικό επιτυχίας στο δικτυακό μάρκετινγκ. Ο ρόλος του σωστού αναδόχου είναι να βοηθήσει κάθε νέο συνεργάτη του να βρει το τι θέλει να του δώσει αυτή η επιχείρηση και στη συνέχεια να δουλέψουν μαζί και να καταλήξουν σε ένα μοντέλο που να ταιριάζει στον ίδιο. Ο δρόμος της επιτυχίας δεν αντιγράφεται. Δημιουργείται.
2. Το σύστημα που προτείνεται είναι ένα σύστημα ολικής απασχόλησης. Δεν μπορεί να το εφαρμόσει και να έχει γρήγορα αποτελέσματα κάποιος που θέλει να κάνει με μερική απασχόληση το δικτυακό μάρκετινγκ. Προσέξτε τώρα : το 85% των ατόμων που κάνουν την επιχείρηση την κάνουν με μερική απασχόληση και μόνον το 15% με πλήρη απασχόληση. Θυμάστε τώρα το άλλο στοιχειό, ότι μόνο το 10% έχε3ι επιτυχία και μεγάλα εισοδήματα;Αυτό τι σας λέει; Να σας πω εμένα τι μου λέει:’ Ότι το “Σύστημα” ‘έχει δημιο0υργηθεί από τα επιτυχημένα με αυτή τη λογική άτομα που κάνουν με ολική απασχόληση την επιχείρηση, και είναι ένα σύστημα για να κτίσεις την επιχείρηση με γρήγορα βήματα και να έχει γρήγορα κέρδη. Αυτό όμως με τη σειρά του προϋποθέτει ότι στην ουσία θα κάνεις την επιχείρηση με ολική απασχόληση , θα την κάνεις δεύτερη δουλειά. Και δεν νομίζω ότι κάτι τέτοιο ψάχνουν οι περισσότεροι άνθρωποι που μπαίνουν στο δικτυακό μάρκετινγκ. Δεν ψάχνουν ένα συστ6ημα με υψηλή πειθαρχία και λειτουργιά. Αν ήταν έτσι θα πήγαιναν…στο ΚΚΕ.
Αυτό που υπάρχει είναι 10-12 διαφορετικά μοντέλα κτισίματος της επιχείρησης τα οποία μπορούν να ταιριάξουν στην συγκεκριμένη κατάσταση του καθενός. Οχι ένα σύστημα για όλους , όχι ένα “μέγεθος για όλους”.
ΜΥΘΟΣ 5: ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΡΙΘΜΩΝ
Και αυτός ο μύθος βασίζεται στην φιλοσοφία του “Η επιχείρηση κάνει για όλους”. Λέει λοιπόν “Αν κάποιος δεν θέλει δεν πειράζει ,προχώρα στον επόμενο”. Αυτή η προσέγγιση δείχνει πόσο απλοϊκά αντιμετωπίζεται μαι πράγματι τεράστια επιχειρηματική ευκαιρία. Γιατί είναι όντως απλοϊκή η αντιμετώπιση της . Είναι αποτέλεσμα του πως χτιζόντουσαν οι επιχειρήσεις δικτυακού μάρκετινγκ πριν 30 χρόνια στις ΗΠΑ. “Πάμε για τα γρήγορα κέρδη”.
Ο μύθος αυτός έχει και παραλλαγές που έχετε ακούσει, όπως
* Κάθε άνθρωπος που συναντάς είναι υποψήφιος.
* Μην χάνεις τον χρόνο σου με τους χαμένους, ψάξε τους νικητές
* Όσα περισσότερα άτομα έχεις στις παρουσιάσεις επιχειρηματικής ευκαιρίας , τόσο πιο γρήγορα θα αναπτυχθεί η επιχείρηση σου.
Η ουσία του δικτυακού μάρκετινγκ έχει χαθεί μέσα από αυτή την αντίληψη. Το δικτυακό μάρκετινγκ δεν είναι ούτε προϊόντα, ούτε πωλήσεις. Είναι δημιουργία σχέσεων με τους ανθρώπους, είναι εκπαιδευτικό μάρκετινγκ. Βοηθάμε τους ανθρώπους να λύσουν τα προβλήματα τους. Οι ανθρώπινες σχέσεις δεν είναι αριθμοί. Είναι μια διαδικασία ΣΧΕΣΗΣ-ΦΙΛΙΑΣ-ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ-ΗΓΕΣΙΑΣ. Αυτή η διαδικασία εκτελείται μέσα από το ενεργητικό άκουσμα αυτών που μας λένε και αυτών που εννοούν οι άνθρωποι και εκτελείται μέσα από τις σωστές ερωτήσεις την σωστή στιγμή. Και αυτή η διαδικασία στηρίζεται στο να βρούμε πρώτα τι ψάχνει κάποιος, γιατί το ψάχνει, αν είναι διατεθειμένος να κάνει κάτι για να το αποκτήσει και τότε αν αυτό που έχουμε να του προσφέρουμε αν του λύνει το πρόβλημα. Το δικτυακό μάρκετινγκ είναι ένα franchising ανθρώπων , κατά συνέπεια τον πρώτο ρόλο τον έχουν οι βαθιές ανθρώπινες σχέσεις. Το κλειδί για κάθε σχέση είναι η εμπιστοσύνη. Και για να μας εμπιστευθεί κάποιος πρέπει πρώτα να μας γνωρίσει και μετά να μας συμπαθήσει.
ΜΥΘΟΣ 6: ΕΧΩ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
‘Ολοι αντιλαμβάνονται την διαφορά ενός φανατικού από έναν άνθρωπο που είναι ειλικρινής. Όλοι γνωρίζουν ότι δεν υπάρχει ούτε η καλύτερη εταιρία, ούτε τα καλύτερα προϊόντα , ούτε οι καλύτερες διαδικασίες .Ολοι γνωρίζουν ότι όπου υπάρχει άνθρωπος υπάρχουν και ατέλειες. Εξάλλου δεν είμαστε πωλητές, κάποιας εταιρίας. Είμαστε ανεξάρτητοι Συνεργάτες (Δικτυωτές,Διανομείς). Η επιχείρηση μας , οι πελάτες μας και οι συνεργάτες μας έχουν ΠΡΩΤΑ επιλέξει εμάς και μετά αυτό που τους προτείναμε -εταιρία και προϊόντα.
Έχουμε συνεργασία με μια σωστή εταιρία με καλά προϊόντα. Αυτή είναι μια ειλικρινής και πιστευτή διατύπωση. Η διατύπωση ενός επαγγελματία που τον ενδιαφέρει η προώθηση της ιδέας του δικτυακού μάρκετινγκ γενικότερα.
Γιατί επακόλουθα αυτού του μύθου για σκεφθείτε ποια είναι
* Να κατηγορούν άλλες εταιρίες και τα προϊόντα τους.
* Να προσπαθούν να “κλέψουν” δίκτυα από άλλες εταιρίες.
Με αποτέλεσμα ούτε πιστούς πελάτες, ούτε πιστούς συνεργάτες , αφού τους έχει εμφυσηθεί η ιδέα ότι μπορούν να ψάξουν την καλύτερη εταιρία.
ΜΥΘΟΣ 7: ΚΟΙΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΕΧΩ
Και ποιος σας είπε ότι ενδιαφέρουν κάποιον αυτά; Αυτά ενδιαφέρουν μόνον αυτόν που τα έχει και έχει την ανάγκη να τα δείξει. Κανένα άλλον. Οι άνθρωποι έχουν διαφορετικούς λόγους που κάνουν μια επιχείρηση δικτυακού μάρκετινγκ. ‘Οχι απαραίτητα τους δικούς μας. Ας τους επιτρέψουμε να είναι μοναδικοί -αυτό που είναι δηλαδή- και να έχουν τα δικά τους όνειρα, όχι τα δικά μας. Κανέναν δεν ενδιαφέρουν οι επιταγές των άλλων, παρά μόνον οι δικές τους -εάν μπήκαν για επιπλέον χρήματα. Είναι πράγματι ανοησία και ενοχλητικό για πολλούς νέους ανθρώπους, παράλληλα όμως και απογοητευτικό για πολλούς που προσπαθούν με το ΙΔΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ και δεν τα έχουν καταφέρει να γίνεται κάτι τέτοιο. Αυτό αφορά την agenda λίγων . ¨Οχι όμως την διαμόρφωση των ονείρων των πολλών. Και το δικτυακό μάρκετινγκ πάντα θα είναι η επιχείρηση στην οποία πρέπει να στηρίζεσαι στο 1% της προσπάθειας εκατό ανθρώπων και όχι στο 100% της προσπάθειας ενός ανθρώπου ή στο 10% της προσπάθειας δέκα ανθρώπων.
πηγή alltruthonmlm.blogspot.gr
>>>>Δείτε άλλα άρθρα<<<<
Τι μπορεί να προσφέρει μία διαφημιστική καμπάνια μέσω AdWords στην επιχείρησή μου;