3 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Τιτανικός (ΙΙ) πλέει ξανά το 2018!

Ο Τιτανικός (ΙΙ) πλέει ξανά το 2018!

Μία ακριβής ρεπλίκα του φημισμένου Τιτανικού, του διασημότερου ίσως πλοίου στην ιστορία της ναυσιπλοΐας, ετοιμάζεται ώστε το 2018 να κάνει το πρώτο του ταξίδι, που βέβαια στην προκειμένη περίπτωση φιλοδοξεί να μην είναι και το τελευταίο.

Η κατασκευή του Τιτανικού ΙΙ ήταν ένα παλιό όνειρο του Clive Palmer, δισεκατομμυριούχου από την Αυστραλία. Με την εταιρία του, Blue Star Line, πρόκειται να κατασκευάσει ένα ακριβές αντίγραφο του διάσημου Τιτανικού, ολίγον μεγαλύτερο αλλά αναλογικά, που θα είναι πλήρως λειτουργικό και ο στόχος είναι να κάνει το παρθενικό του ταξίδι το 2018.clive palmer

Όταν λέμε ότι θα είναι μια ρεπλίκα του αυθεντικού Τιτανικού, εννοούμε ότι το νέο πλοίο θα έχει την ίδια όψη με το παλαιό και βασίζεται στα σχέδια του παλαιού. Βέβαια θα έχει κάποιες σύγχρονες διαφοροποιήσεις, μη ορατές όμως στο μάτι. Οι διαφοροποιήσεις αυτές θα αυξάνουν βέβαια την ασφάλειά του. Το νέο σκαρί θα είναι τέσσερα μέτρα πιο πλατύ από τον παλαιό Τιτανικό, ενώ οι επιφάνειες θα είναι συγκολλημένες και όχι καρφωμένες μεταξύ τους (με πριτσίνια ή καρφιά στο κατάστρωμα). Ο νέος Τιτανικός, θα είναι ένα πολύ σύγχρονο πλοίο, με εξελιγμένα συστήματα GPS και πολύ σύγχρονα ραντάρ, και γενικά ο,τιδήποτε πρέπει να έχει ένα πλοίο του 21ου αιώνα.

Ο νέος Τιτανικός θα έχει μήκος 269 μέτρα, ύψος στα 53 και το βάρος του σε μεικτό τονάζ θα φτάνει τους 56 χιλιάδες ενώ το αυθεντικό είχε 46 χιλιάδες. Για να αποφευχθούν τα… προηγούμενα, ο νέος Τιτανικός θα έχει πολύ περισσότερες λέμβους και σύγχρονα συστήματα διάσωσης, παρά το γεγονός ότι για αισθητικούς λόγους, το ένα κατάστρωμα θα έχει βάρκες όπως οι πρωτότυπες του αρχικού Τιτανικού.

titanicII-plans

Επιπλέον, όπως ο παλαιός Τιτανικός θα διαθέτει τρεις διαβαθμίσεις για τους επιβάτες, με θέσεις πρώτης, δεύτερης και τρίτης θέσης. Θα έχει εννέα πατώματα και 840 καμπίνες, οι οποίες θα μπορούν να φιλοξενήσουν έως και 2.400 επιβάτες · το πλήρωμά του δε, θα είναι 900 άτομα. Το πλοίο θα διαθέτει πισίνες, τουρκικά μπάνια (όπως ο παλαιός Τιτανικός) αλλά και γυμναστήρια (σύγχρονα).

Την κατασκευή του πλοίου ενισχύουν funds από τα Εμιράτα και ιδίως στο Ντουμπάι, που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν σε ένα πρόγραμμα που λόγω και του ονόματος, αναμένεται να είναι σημαντικά επικερδές για τους επενδυτές του.

Το παρθενικό του ταξίδι πάντως για καλό και για κακό, θα γίνει από την πόλη Jiangsu της Ανατολικής Κίνας προς το Ντουμπάι, αποφεύγοντας τα προβλήματα με …παγόβουνα.

Ίσως σας ενδιαφέρει:

Το τελευταίο μενού του Τιτανικού – [Φωτογραφίες]

Related posts