Τι είναι τα #Hashtags και πως μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε: Όλοι μας στην χρήση των social media, έχουμε δει, πολλές φορές το σύμβολο #. Πολύς κόσμος όμως δεν γνωρίζει περί τίνος πρόκειται.
Το σύμβολο λοιπόν # καλείται hashtag και προς το παρόν, δεν έχει κάποια ελληνική λέξη να το περιγράφει.
Τι είναι όμως το hashtag;
Hashtag λέγεται μία λέξη μέσα σε μία δημοσίευση στο Twitter, Facebook, αλλά και άλλα social media, όταν προηγείται η δίεση (#).
Ο ρόλος αυτών των λέξεων – κλειδιών, είναι να τονίσουν το θέμα της δημοσίευσης και να την συμπεριλάβουν σε ηλεκτρονικές αναζητήσεις με αυτό το θέμα.
Π.χ. η πρόταση «Πάμε για νίκη #Mundial» θα εμφανιστεί (εφόσον ο χρήστης δεν έχει ενεργοποιημένες τις ρυθμίσεις απορρήτου) στα αποτελέσματα της αναζήτησης «Mundial».
Γιατί χρησιμοποιείται;
Αν και αρχικά χρησιμοποιούνταν για την ομαδοποίηση «τιτιβασμάτων» και δημοσιεύσεων, στην πορεία ο ρόλος έγινε πιο ουσιαστικός, κυρίως στο Twitter.
Πλέον, τα hashtags χρησιμοποιούνται για την προώθηση προϊόντων και μαζικών συζητήσεων, για την κινητοποίηση του κόσμου σε διάφορα θέματα, για τη διαφήμιση εταιριών και υπηρεσιών κ.ά..
Μάλιστα, στο Twitter, στα αριστερά, οι χρήστες μπορούν να δουν ποια hashtags αποτελούν τα ‘φλέγοντα’ θέματα συζήτησης εκείνη τη στιγμή.
Σύντομος Οδηγός Χρήσης
- Τοποθετείτε ένα hashtag, κατά προτίμηση μετά από τελεία (π.χ. «Μόλις έφαγα ένα ωραίο παγωτό στο Κοχύλι.#diakopes»).
- Μην βάζετε τη δίεση πριν από κάθε λέξη της δημοσίευσης.
- Βάλτε έως 3 hashtags το πολύ σε κάθε σας δημοσίευση καθώς διαφορετικά το ‘κουράζετε’. (π.χ. «Στην επίσκεψή μου στην #Mykonos επισκέφτηκα το #Caprice.», δείξαμε παράδειγμα με δύο hashtags).
- Μην χρησιμοποιείτε ως hashtag ειδικούς χαρακτήρες (π.χ. €) ή λέξεις που δεν είναι γραμμένες με το λατινικό αλφάβητο, γιατί πολλές φορές το σύστημα τις απορρίπτει.
- Αν το hashtag είναι δύο ή περισσότερες λέξεις, το πρώτο γράμμα κάθε λέξης καλό είναι να είναι κεφαλαίο ή να χωρίζονται οι λέξεις με κάτω παύλα (_). (π.χ. «Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του #Hot_Doc» ή «Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του #HotDoc»).
- Αποφύγετε μεγάλου μήκους hashtags. Κρατήστε το μικρό και απλό. (π.χ. προς αποφυγή ως μεγάλο #IDon’tWantToStopMyHolidaysInGreece).
>>>•<<<
Ίσως σας ενδιαφέρει και το ακόλουθο άρθρο: