3 Σεπτεμβρίου 2024

Τι μπορεί να προσφέρει μία διαφημιστική καμπάνια μέσω AdWords στην επιχείρησή μου;

Τι μπορεί να προσφέρει μία διαφημιστική καμπάνια μέσω AdWords στην επιχείρησή μου;

Οι διαφημιστικές καμπάνιες AdWords της Google είναι μία πολύ καλή και άμεση λύση, η οποία μέσα από τη σωστή εφαρμογή της μπορεί να προσφέρει άμεσα αποτελεσματα και να λύσει βασικά ερωτήματα της επιχείρησης. Google Adwords

Δημιουργώντας σωστά μία καμπάνια μέσω AdWords επιτυγχάνουμε τα ακόλουθα αποτελέσματα:

Βρισκόμαστε μπροστά στα μάτια ενός καταναλωτή, την ώρα ακριβώς που ψάχνει για να αγοράσει προϊόντα/υπηρεσίες, που εμείς προσφέρουμε.

Μπορούμε να βρούμε καταναλωτές εκείνη ακριβώς την ώρα σε πολλά και διαφορετικά σημεία του διαδικτύου. Αυτό συμβαίνει όταν πολύ απλά επιλέγουμε να μην τοποθετηθούμε απλά στο δίκτυο των μηχανών αναζήτησης, όπου προβάλλει η Google της διαφημίσεις της. αλλά και στο δίκτυο όλων των υπόλοιπων συνεργαζόμενων websites με τα οποία συνεργάζεται η Google για αν προβάλει τις διαφημίσεις της.

Καταλαβαίνουμε τις λέξεις κλειδιά στις οποίες αξίζει να επενδύσουμε και να χρησιμοποιήσουμε όχι μόνο για την καμπάνια αλλά και για όλη την προβολή της επιχείρησής μας μέσω του διαδικτύου.

Για κάθε κίνηση που γίνεται προς τις καμπάνιες και τα διαφημιστικά μας μηνύματα η Google φροντίζει να μας ενημερώνει αναλυτικά για το τι απέδωσε και τι όχι. Μπορούμε λοιπόν να χρησιμοποιήσουμε όλα αυτά τα στοιχεία για να ξέρουμε πως ακριβώς ψάχνουν να μας βρούν οι καταναλωτές που θέλουμε να επικεντρωθούμε μέσα στο διαδίκτυο.

Αντίστοιχα καταλαβαίνουμε και τι αξίζει να αποφύγουμε κατά την προβολή μας στο διαδίκτυο. Πολλές φορές οι λέξεις κλειδιά που επιλέγουμε μπορούν να συσχετίζονται και με άλλα αντικείμενα άσχετα από το δικό μας

Για παράδειγμα μία σελίδα με αγγελίες εργασίες μπορεί να μοιράζεται την ίδια λέξη κλειδί – αγγελία- με μία σελίδα για αγγελίες κατοικίας. Οι δύο αυτές σελίδες μεταξύ τους όμως δε μοιράζονται το ίδιο κοινό στόχο. Κι όμως υπάρχει κίνδυνος να μην αντιληφθούν αυτήν την “παγίδα” και να συνεχίσουν να επενδύουν στη λέξη “αγγελία”, προσελκύωντας έτσι λάθος κόσμο,

Μέσω του AdWords μπορούμε να βρούμε όλες αυτές τις λέξεις κλειδιά που πρέπει να αποφύγουμε ώστε να μη δημιουργείται σύγχυση γύρω από το όνομά μας και τη διαδικτυακή μας παρουσία.

Αν μπορούμε να αναφέρουμε επιγραμματικά ποιο είναι το κύριο πλεονέκτημα του AdWords είναι ότι μας βοηθάει, από όλον τον κόσμο που κινείται στο διαδίκτυο, εμείς να βρούμε αυτούς που μας ζητάνε. Και, ακόμη καλύτερα, την ώρα που μας ζητάνε.

Κάποιες καλές πρακτικές για να εφαρμόσετε όταν αποφασίσετε να διαφημισθείτε μέσω AdWords είναι οι εξής:

Συνεργασθείτε με κάποιον ειδικό.

Μπορεί να φαίνεται εύκολη η διαχείριση ενός λογαριασμού στο AdWords, αλλά είναι όντως εύκολη όταν έχει στηθεί από κάποιον που γνωρίζει κι έχει θέσει τις κατάλληλες βάσεις, ώστε να βγει η καμπάνια σωστά στο διαδίκτυο. Υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες που γνωρίζει κάποιος ειδικός και είναι αυτές που θα σας φέρουν τους κατάλληλους πελάτες στη σελίδα σας.

Ξεκινήστε δοκιμαστικά.

Καλό είναι κατά την αρχή της καμπάνιας να κάνετε μία δοκιμαστική. Δεν αλλάζει κάτι ούτε στο περιβάλλον ούτε στις εργασίες που θα κάνετε. Απλά είναι καλό να επενδύσετε κάποιο ποσό στην αρχή με στόχο όχι τόσο να φέρετε πελάτες στην επιχείρησή σας, αλλά να μάθετε που πρέπει να επικεντρωθείτε και τι να αποφύγετε ώστε να φέρετε στη συνέχεια πελάτες.

Βεβαιωθείτε ότι ο συνεργάτης σας εκμεταλλέυεται την υποστήριξη που παρέχεται από την Google.

Κατά τον πρώτο μήνα μίας διαφημιστικής καμπάνιας παρέχεται από την Google συμβουλευτική σχετικά με τις ρυθμίσεις της καμπάνιας, αλλά και τον κλάδο που δραστηριοποιείται η επιχείρηση. Η συμβουλευτική αυτή είναι πολύ καλή, για να μείνει ανεκμετάλλευτη. Σκεφτείτε μόνο ότι η Google θέλει να επιτύχουν τα διαφημιστικά μας μηνύματα, θέλει να μας στείλει πελάτες. Αυτή δεν είναι άλλωστε η δική της διαφήμιση;

Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε είναι ότι, όσο καλή κι αν είναι η διενέργεια μίας διαφημιστικής καμπάνιας μέσω οποιασδήποτε μηχανής αναζήτησης ή Κοινωνικού Δικτύου δεν είναι ανάγκη να επικεντρωθούμε εκεί, όσους πόρους κι αν έχουμε να διαθέσουμε. Μία ενιαία και ολοκληρωμένη επικοινωνιακή πολιτική είναι αυτή που θα μας φέρει τα καλύτερα αποτελέσματα.

Άλλωστε είπαμε, οι μακροχρόνιες πωλήσεις έρχονται από και τις σχέσεις που δημιουργεί μία επιχείρηση με το κοινό της κι όχι μόνο από τα διαφημιστικά μηνύματα.

Πηγή: dingo.gr

Επίσης μπορεί να σας ενδιαφέρει: Οι πιο ακριβές λέξεις στο Adwords

Related posts